[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
[D2 99 2.5TDI ] Szarpanie podczas hamowania silnikiem
Witam, problem polega na tym że, jak puszcze gaz podczas jazdy obojętnie na jakim biegu to obrotomierz nie schodzi płynnie tylko zeskakuje co 100-200 RPM i przy tym odczuwalne jest szarpanie samochodem ( skrzynia TIP)
1.Błędów brak
2.Stan oleju w skrzyni sprawdzony
3.Nowe filtry
4.1500 km. temu wymieniony przepływomierz
5.1500 km. temu wymieniona gruszka od turbo
Proszę o jakieś propozycje...
1.Błędów brak
2.Stan oleju w skrzyni sprawdzony
3.Nowe filtry
4.1500 km. temu wymieniony przepływomierz
5.1500 km. temu wymieniona gruszka od turbo
Proszę o jakieś propozycje...
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Nie tak nie próbowałem, nigdy nie wrzucam N podczas jazdy dopiero jak samochód stanie całkowicie. Dzisiaj zauważyłem rano takie coś po zapaleniu zimnego silnika (skrzynia w pozycji P) obrotomierz skakał w zakresie 900-1050 RPM i to dłuższy czas, dopiero gdy silnik się rozgrzał i obroty spadły do ok 800 RPM te skoki przestały być odczuwalne...
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
a jak u ciebie ze świecami :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
tomek87g, wiem że diesel ma żarowe świece , jak nie będą domagać to też wpływa na kulturę pracy silnika , może nie równo pracować , mieć problemy z odpalaniem itp , czy się mylę , czy to tylko przypadłość PB :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
no widzisz Tomku , nie miałem do czynienia z dieslami :mrgreen: to znaczy nie miałem diesla :mrgreen: Jeździć jeździłem :mrgreen: ale tylko jeździłem ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Które grupy mam zrobić?Lechu pisze:obawiam się, że bez logów statycznych się nie obejdzie.
[ Dodano: 2012-01-05, 13:34 ]
Na jałowych obrotach prawie nic nie czuć, najgorzej jest podczas hamowania silnikiem i po zapaleniu zimnego silnika kiedy to obroty są w granicach 900-1100 RPMszeryfisch pisze:rozumiem ze silnik na jalowych obrotach plywa czy tam poszarpuje?
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław