części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Gdy szybko jadę to szarpie

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

[D2 00 3.3TDI ] Gdy szybko jadę to szarpie

Post autor: SamackA8 » 24 gru 2011, 15:01

Siemanko. Mam pytanko, gdy jadę szybko to moja a8 szarpie, jest to wyczuwalne i denerwuję mnie to. Podobno coś z dyferencjałem, ale wolę się was zapytać. Gdy jadę nią spokojnie, nie szybko po mieście to normalnie jedzie wszystko ok, ale gdy wjadę na średnicówkę i dam czadu to szarpię. Proszę o pomoc i wesołych świąt
Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 20:22 przez SamackA8, łącznie zmieniany 1 raz.
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 24 gru 2011, 16:09

hmm ale jak szarpie ?? po przyhamowaniu ?
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 24 gru 2011, 16:14

eloallxp pisze:hmm ale jak szarpie ?? po przyhamowaniu ?
Normalnie jak daję więcej gazu to tak szarpie tak jakbym leciutko naciskał hamulec i puszczał naciskał i puszczał, ale tylko jak szybko jade, jest to wyczuwalne ale nie aż tak, więc ten hamulec baaardzo lekko
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

paulaxxxd
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 08 lis 2011, 08:25
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: paulaxxxd » 25 gru 2011, 13:09

a tarcze nie obcierają? Może zbieżność?
paulaxd

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 25 gru 2011, 23:31

A czy na pewno szarpanie od przeniesienia napędu, a nie od silnika ? Szarpanie na każdym biegu ? Na postoju jak wkręcasz na obroty, to obroty płynnie rosną. Przy szarpaniu jakieś odgłosy itp ?

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 26 gru 2011, 23:11

Z tego co wiem skrzynia biegów w A8 D2 lubi przyzwyczajać się do własciciela jak pies.
Był podobny temat na forum-poszukaj.
Myślę że nie masz żadnej wady.
Ale jak komp po wyjezdzie z salonu zaprogramował pierwszą jazde Helmuta z Niemczech to tak będzie przeżucać skrzynia.
Myśle że pamięć skrzyni pamięta pierwszego jej posiadacza. W a8 to wielki błąd-ale mam nadzieje można to chyba zresetować

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 28 gru 2011, 08:56

SamackA8 a zaświecają się jakieś kontrolki?

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 29 gru 2011, 12:58

Czy, im więcej dodasz gazu, to tym bardziej czuć szrpnięcia ?skazówka obrotomierza faluje w górę i w dół ?

Dudziek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 14 lis 2011, 19:32
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: Dudziek » 07 sty 2012, 18:38

Witam.
Dolaczam sie do tematu..
Mam podobny problem falujace obroty ( pomiedzy 1,2-2 tys. ) i kolejnym problemem sa drgania, lekkie szarpniecia ( chyba skrzyni biegow ) jak juz silnik nabierze optymalnej temperatury i jak lekko dodam gazu mniej wiecej 1,4 tys. obrotow do 2 tys. sa odczuwalne wyzej opisane " problemy ".
z Gory dzieki za pomoc :->

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 sty 2012, 22:55

Dudziek pisze:Mam podobny problem falujace obroty ( pomiedzy 1,2-2 tys. ) i kolejnym problemem sa drgania, lekkie szarpniecia ( chyba skrzyni biegow ) jak juz silnik nabierze optymalnej temperatury...
Moim zdaniem do wymiany będzie sprzęgło hydrokinetczne - pojedź do warsztatu zajmującego się naprawą automatów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Klara
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 08 kwie 2012, 11:26
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Klara » 09 kwie 2012, 10:55

Dudziek, Witam, jak kolego rozwiazałes ten problem ,bo teraz u mnie falują obroty,i szarpię silnikiem właśnie przed 2 tys/obr a pozniej jest spokój ,,,wcześniej nie wiem jak było,bo nie dawno kupiłem te auto !
proszę o pomoc //??

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 kwie 2012, 11:05

foss ma racje, stawiam na wysmigane sprzeglo hydrokinetyczne. Lock-up nie dziala. Co gorsza, moze sypac wiorami do skrzyni.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl