[D2 97 4.2PB/LPG ] Kontrolki żarówki,skrzyni biegów i...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 kwie 2011, 08:43
- Lokalizacja: Żary
Jeżeli chodzi o ABS to wyszło,że pompa padła Teraz będe szukał pompy i jak wymienie to dam znać. Boje się,że jak podjade do ASO audi to pewnie będą chcieli wymienić mase częście i zapłace jak za zboze,ale jezeli nie znajde innego rozwiazanie to pewnie i tak to będzie tańsze niż nowa skrzynia biegów.
Nie liczy się różdżka, tylko magik!
napisz na PW do kolegi tomek87g może pomorze tobie z częściami ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
No coś ty :shock: sam kupujesz różnego rodzaju najtańsze zamienniki do swojego auta aby zaoszczędzić kasę,a jego wysyłasz 15 letnim autem do ASO,a żeby go sczyścili na 1/4 wartości samochodu.mdamian pisze:
Podjedź do ASO to poradzą...
Masterhard szukaj jakiegoś dobrego speca/polecanego warsztatu gdzieś w okolicy i tyle...oczywiście wiem,że w wielu zakątkach tego pięknego kraju graniczy to z cudem :lol:,ale może.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli
tomi26, podałem tylko przykład , może jakiś Polmozbyt , czy coś w tym stylu ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
mdamian pisze:tomi26, podałem tylko przykład , może jakiś Polmozbyt , czy coś w tym stylu ;-)
albo Pewex :-P
albo może w sklepach Baltony :lol:
Sorka mdamian, to nie żadna złośliwość... wiem, że firmy pod szyldem Polmozbyt wciąż jeszcze gdzieś istnieją ale sama nazwa kojarzy mi się z zupełnie inną epoką i budzi wspomnienia i uśmiech na twarzy :mrgreen:
tomi26 pisze:283 P1711 011B Czujnik koła ABS lewy przód (G47)
285 P1716 011D Czujnik koła ABS prawy przód (G45)
597 P1728 0255 Nieprawidłowe sygnały z czujników kół
17087 P0703 42BF Przełącznik światła hamulca > błąd elektryczny w przepływie prądu
18157 P1749 46ED Jednostka kontrolna dla automatycznej skrzyni biegów - zły kod
Moim zdaniem wszystko to co powyżej może wynikać z pompy i sterownika ABS... także błędy związane ze skrzynią biegów i wyświetlanie jej trybu awaryjnego.Masterhard pisze:Jeżeli chodzi o ABS to wyszło,że pompa padła Teraz będe szukał pompy i jak wymienie to dam znać.
Po wymianie podpiąć pod VAG'a, skasować błędy, pojeździć i ponownie sprawdzić czy pojawiają się jakieś błędy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
sam osobiście wiem coś na ten temat , ale może u kolegi w okolicy jest jakiś dobry mechanik który się zna na rzeczy ;-)FOSS pisze: Sorka mdamian, to nie żadna złośliwość... wiem, że firmy pod szyldem Polmozbyt wciąż jeszcze gdzieś istnieją ale sama nazwa kojarzy mi się z zupełnie inną epoką i budzi wspomnienia i uśmiech na twarzy :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 kwie 2011, 08:43
- Lokalizacja: Żary
Dzięki chłopaki za wsparcie duchowe i techniczne Jutro wyjeżdżam do sopotu i musze zrezygnować z jazdy AUDI na rzecz PKP Jak wróce to poszukam kogoś kto się zna bo mam dwóch cudotwórców na oku. Będe pisał... Pozdrawiam serdecznie!
[ Dodano: 2012-10-24, 08:51 ]
Długo mnie nie było,ale chciałbym zakończyć temat i powiedzieć o naprawach. Co do skrzyni biegów i kontrolki która nie wyswietlała poprawnego biegu to usterka naprawiła sie sama po kilku miesiacach jeżdżenia w suchym klimacie południowych włoch (polecam;]) (wymiany czujników, komputerów itp. nie pomagały bo błąd zawsze wracał)
Z ABS okazało się, że nie jest to pompa,a 2 czujniki kół przednich. Kontrolka żarówki świeciła się bo jakiś wczesniejszy właściciel pociągnął kabel z 2 pozycyjnych świateł jedną wiązką (tak wytłumaczył mi elektryk). Pozdrawiam!
[ Dodano: 2012-10-24, 08:51 ]
Długo mnie nie było,ale chciałbym zakończyć temat i powiedzieć o naprawach. Co do skrzyni biegów i kontrolki która nie wyswietlała poprawnego biegu to usterka naprawiła sie sama po kilku miesiacach jeżdżenia w suchym klimacie południowych włoch (polecam;]) (wymiany czujników, komputerów itp. nie pomagały bo błąd zawsze wracał)
Z ABS okazało się, że nie jest to pompa,a 2 czujniki kół przednich. Kontrolka żarówki świeciła się bo jakiś wczesniejszy właściciel pociągnął kabel z 2 pozycyjnych świateł jedną wiązką (tak wytłumaczył mi elektryk). Pozdrawiam!
Nie liczy się różdżka, tylko magik!
Witam, napiszę tutaj żeby nie zaczynać nowego tematu.
Również jak w temacie zapala mi się na desce ABS i (!) bo jest zepsuta pompa. Ale jakiś czas temu skrzynia wpadła w tryb awaryjny po wjechaniu na większą kałużę. Został sprawdzony pozycjoner skrzyni, instalacja elektryczna, sterownik skrzyni i dalej to samo. Czy możliwe jest że przez tą pompę wraz z sterownikiem ABS jest właśnie ten tryb awaryjny ? Czy ABS ma jakiś związek ze skrzynią biegów ?
Również jak w temacie zapala mi się na desce ABS i (!) bo jest zepsuta pompa. Ale jakiś czas temu skrzynia wpadła w tryb awaryjny po wjechaniu na większą kałużę. Został sprawdzony pozycjoner skrzyni, instalacja elektryczna, sterownik skrzyni i dalej to samo. Czy możliwe jest że przez tą pompę wraz z sterownikiem ABS jest właśnie ten tryb awaryjny ? Czy ABS ma jakiś związek ze skrzynią biegów ?
Nie.Matas pisze:Czy możliwe jest że przez tą pompę wraz z sterownikiem ABS jest właśnie ten tryb awaryjny ? Czy ABS ma jakiś związek ze skrzynią biegów ?
U mnie sterownik też jest ubity i nie ma problemów, że skrzynią a jej praca się nie zmieniła od tego czasu.
Musi być inna przyczyna. Pełne skanowanie, błędy w skrzyni, silniku itp.
Może ktoś gdzieś pogrzebał przy sterowniku na podszybiu i uszkodził jakiś kabel