Co o tym sądzicie?
http://allegro.pl/kompletna-instalacja- ... 95570.html
http://generatorhho.pl.tl/GENERATOR-HHO.htm
http://moto.gadu-gadu.pl/56966400318022 ... b6c633339b
Ktoś ma luzny grosz i zaryzykuje montaz 8-)
Fajno by było zejś ze spalaniem powiedzmy do 11l w miescie :-P
Lużny temat chce usłyszeć wasze opinie, ja zarwałem przez to pół nocy dobrze ze jutro wolne :-P
A może na wode? Instalacja HHO
dzidzia, no niezłe,już mam co robić tj.czytać/szukać więcej info na ten temat.
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zbu ... terowy-hho hmm.
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zbu ... terowy-hho hmm.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli
Moim zdaniem jeśli daje to takie oszczędności to już było by seryjnie stosowane w autach. Producenci inwestują duże pieniądze w technologie proekologiczne - zmiejszające zużycie paliwa, emisję gazów itp, to dlaczego żaden jeszcze tego nie stosuje. Przynajmniej mi nic nie wiadomo aby coś podobnego było w jakimś aucie fabrycznie montowane. Jak zaczną wspierać tą technologię producenci samochodów, zacznę tym się interesować na poważne.
Wogóle działanie tego to jakieś perpetum-mobile. Tzn mamy energie z niczego. Aby uzyskać określoną energię ze spalania wodoru i tlenu musimy włożyć minimum tyle samo energii na elektrolizę. W wyniku spalania tlenu i wodoru powstaje woda. Czyli jak byśmy znowu poddali toą wodę elektrolizie znowu powstał by wodór i tlen i tak w kółko. Tylko, żeby to tak działało trzeba włożyć wiecej energii na proces elektrolizy. A to energia elektryczna. Z czego powstaje - ze spalania paliwa. Większy pobór energi elektrycznej wieksze spalanie, a na pewno więcej nie uzyskamy ze spalenia gazów powstałych z elektrolizy niż włożyliśmy. Dlatego według mnie to rozwiązanie jeszcze podniesie zużycie paliwa. Podstawowe zasady fizyki, o równowadze energii. To by miało sens jeżeli do procesu elektrolizy użylibyśmy energii elektrycznej z innego źródła niż akumulator (alternator). W przypadku 8-ek mogła by to być energia uzyskana z solar dachu. Wtedy moze jakieś oszczędności w "słoneczny dzień: :mrgreen:
Wogóle działanie tego to jakieś perpetum-mobile. Tzn mamy energie z niczego. Aby uzyskać określoną energię ze spalania wodoru i tlenu musimy włożyć minimum tyle samo energii na elektrolizę. W wyniku spalania tlenu i wodoru powstaje woda. Czyli jak byśmy znowu poddali toą wodę elektrolizie znowu powstał by wodór i tlen i tak w kółko. Tylko, żeby to tak działało trzeba włożyć wiecej energii na proces elektrolizy. A to energia elektryczna. Z czego powstaje - ze spalania paliwa. Większy pobór energi elektrycznej wieksze spalanie, a na pewno więcej nie uzyskamy ze spalenia gazów powstałych z elektrolizy niż włożyliśmy. Dlatego według mnie to rozwiązanie jeszcze podniesie zużycie paliwa. Podstawowe zasady fizyki, o równowadze energii. To by miało sens jeżeli do procesu elektrolizy użylibyśmy energii elektrycznej z innego źródła niż akumulator (alternator). W przypadku 8-ek mogła by to być energia uzyskana z solar dachu. Wtedy moze jakieś oszczędności w "słoneczny dzień: :mrgreen:
Wczoraj wyczytałem ze już 3 lata temu powstał pojazd zasilany samą wodą, niestety twórca zginął w jakimś wypadku w dziwnych okolicznościach, auto i dokumentacja znikneła czy uległa zniszczeniu już sam nie wiem bo przez noc wchłonołem tyle informacji ze mam łep jak sklep.
Ciekawe kto mu pomógł umrzeć.............. , pozatym co by sie działo na swiecie gdyby to weszło do produkcji seryjnej, musieli byśmy pić benzyne :shock: bo by wody brakło :-P
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zbu ... flash-chip
A tu link apropo wiekszego spalania benzyny, trzeba oszukać komputer silnika.
Polecam obejzeć wszystkie filmiki tego kolesia......... ja tam chemikiem nie jestem ale to co on gada chyba trzyma sie kupy.
A co do tego ze motoryzacja nie idzie w tym kierunku.... przeciez są tam jakieś wynalazki pobudowane na wodór, ale koncerny motoryzacyjne trzymają na tym łape twierdzą ze to za drogie itp itd a wg mnie to koncerny paliwowe zaciukały by tych od samochodów i byśmy mieli 3 wojne swiatową jakby seryjnie ruszyła produkcja czegokolwiek napedzanego wodą
Ciekawe kto mu pomógł umrzeć.............. , pozatym co by sie działo na swiecie gdyby to weszło do produkcji seryjnej, musieli byśmy pić benzyne :shock: bo by wody brakło :-P
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zbu ... flash-chip
A tu link apropo wiekszego spalania benzyny, trzeba oszukać komputer silnika.
Polecam obejzeć wszystkie filmiki tego kolesia......... ja tam chemikiem nie jestem ale to co on gada chyba trzyma sie kupy.
A co do tego ze motoryzacja nie idzie w tym kierunku.... przeciez są tam jakieś wynalazki pobudowane na wodór, ale koncerny motoryzacyjne trzymają na tym łape twierdzą ze to za drogie itp itd a wg mnie to koncerny paliwowe zaciukały by tych od samochodów i byśmy mieli 3 wojne swiatową jakby seryjnie ruszyła produkcja czegokolwiek napedzanego wodą
ale to raczej dla ON ;-)Prorok pisze:
Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 15:11 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.