części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Dziwny problem z klimatronikiem i śilni

Buniek4200
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
Lokalizacja: Toruń

[D2 95 4.2PB/LPG ] Dziwny problem z klimatronikiem i śilni

Post autor: Buniek4200 » 17 sty 2012, 18:55

Witam. Mam problem z klimatronikiem albo z silniczkami od sterowania nawiewami sam dokładnie niewiem dlatego proszę was o pomoc bo nigdzie na forum tego problemu nieznalazłem a mianowicie chodzi oto ze nie mogę przestawić zadnego kierunku nawiewu chociaż na klimatroniku jak nacisne nawiew na górę to nie przestawia sie a powinien z tego co wem przestać dmuchać na nogi i dmuchać na samą górę ale niechce sie przestawić i słychać cały czas jakeś ''cykanie'' tak jakby chciał sie przestawia a niemógł i jak podłacze vaga '' polski vag 4.9'' to wyskakuje mi kilka błedów w których wszedzie jest opisany ten jedem bład brak napięcia albo zwarcie do masy i dodam jeszcze ze nienigę wogóle włączyć zamknietego obiegu nawiewu wogóle niezapala mi się ta kontrolka na klimatroniku jak nacisnę a mam a8 95 rok silnik abz 4.2 299km

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 17 sty 2012, 21:15

Cykanie to prawdopodobnie któryś z silniczków regulacji klap do wymiany. Często spotykany problem. W sterowaniu klap jest zastosowana plastikowa przekłądnia ślimakowa i jak się wyrobi przeskakuje. Można VAG-iem zrobić test działania klap i namierzyć który to. Ja u siebie 2 wymieniałem i zdjąłem boczne osłony tunelu środkowego i odpinając po kolei kostki od silniczków nawiewu namierzyłem 2 uszkodzone.

Buniek4200
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Buniek4200 » 18 sty 2012, 06:40

A co z tym klimatronikiem dlaczego niechce włączyć zamkniętego obiegu powietrzw czemu jak podłącze vaga to kyskakuje kilka błędów ale o tej samej treści "brak napięcia lub zwarcie do masy" i jak je skasuje to odrazu wyskakują na nowo.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 18 sty 2012, 08:26

Buniek4200 pisze:A co z tym klimatronikiem dlaczego niechce włączyć zamkniętego obiegu powietrzw
Kolego w podszybiu są jeszcze dwa silniczki które zamykają otwierają dopływ powietrza do obiegu i pewnie te tez masz uszkodzone i dla tego nie możesz zamknąć obiegu.

Buniek4200
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Buniek4200 » 18 sty 2012, 13:19

To jeśli jeden z silniczków niedzała to reszta juz nieruszy i jak sprawdzić taki silniczek na krótko bo one mają chyba wtyczkę z czterema pinami?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 18 sty 2012, 13:31

Kolego jeżeli taki silniczejk cyka lub wydaję inne dzwięki to wystarczy posłuchać i juz wiadomu który jest do wymiany.

[ Dodano: 2012-01-18, 13:32 ]
Buniek4200 pisze:To jeśli jeden z silniczków niedzała to reszta juz nieruszy
Każdy siniczek działa oddzielnie.

Buniek4200
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Buniek4200 » 18 sty 2012, 15:19

Ok to sprawdze który lub które do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl