[D2 ALL ] KTO pożyczy na 15minut endoskop(kamerke)-OLSZTYN
[D2 ALL ] KTO pożyczy na 15minut endoskop(kamerke)-OLSZTYN
witam
muszę wymienić pompe paliwa, endoskopem(kamerką) można dokladnie przez drugi otwór podejrzeć czy krociec pompy wszedl na swoje miejsce. potrebuje endoskopu na 15min do montażu.
jestem z Olsztyna, warm-mazurskie, Marcin 511277848
muszę wymienić pompe paliwa, endoskopem(kamerką) można dokladnie przez drugi otwór podejrzeć czy krociec pompy wszedl na swoje miejsce. potrebuje endoskopu na 15min do montażu.
jestem z Olsztyna, warm-mazurskie, Marcin 511277848
Ostatnio zmieniony 21 sty 2012, 22:56 przez psg, łącznie zmieniany 5 razy.
poszukaj sobie warsztatu który wynajmujestanowiska na godzinę , cena około 20zł + 5zł za narzędzia za godzinę , z regóły jest taki warsztat dość dobrze wyposażony i mają endoskop ;-)
a na allegro znalazłem za 99zł ;-)
a na allegro znalazłem za 99zł ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
to trochę lipa , możesz zadzwonić i zapytać się w Skodar-Auto prowadzi w Olsztynie może oni udostępniają stanowisko ;-)
na necie masz takie coś http://allegro.pl/endoskop-voltcraft-bs ... 02710.html
na necie masz takie coś http://allegro.pl/endoskop-voltcraft-bs ... 02710.html
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
w zasadzie przerabiałem dość niedawno temat z pompą i powiem że jeśli kosz będzie dobrze ustawiony to wskoczy na swoje miejsce bardzo lekko. Wątpię aby aż tak bardzo kamera była Ci potrzebna. Ale w sumie, niech i się inni koledzy wypowiedzą w tym temacie. Ja wyjmowałem kosz cztery razy, i za każdym razem jeśli dobrze ustawisz to wchodzi bez najmniejszych problemów, inaczej nie ma możliwości złożenia chyba że na chama. Wyjmując kosz sprawdź dobrze oring na króćcu, najlepiej wymień na nowy i podkładkę pomiędzy koszem a tą częścią co zostaje w zbiorniku (czy na tej metalowej podkładce nie jest gumka uszkodzona).
[ALL]KTO pożyczy na 15minut endoskop(kamerke) pompa -OLSZTYN
jest tak jak mówisz czyli kosz sam wchodzi jeśli jest prawidłowo pasowany od góry, po prostu kosz sam wskakuje w dół inaczej nie można tego spasować.johnmark pisze:w zasadzie przerabiałem dość niedawno temat z pompą i powiem że jeśli kosz będzie dobrze ustawiony to wskoczy na swoje miejsce bardzo lekko. Wątpię aby aż tak bardzo kamera była Ci potrzebna. Ale w sumie, niech i się inni koledzy wypowiedzą w tym temacie. Ja wyjmowałem kosz cztery razy, i za każdym razem jeśli dobrze ustawisz to wchodzi bez najmniejszych problemów, inaczej nie ma możliwości złożenia chyba że na chama. Wyjmując kosz sprawdź dobrze oring na króćcu, najlepiej wymień na nowy i podkładkę pomiędzy koszem a tą częścią co zostaje w zbiorniku (czy na tej metalowej podkładce nie jest gumka uszkodzona).
mam jednak problem bo auto nie odpala.
wsadziłem nową pompę, kręcę i silnik próbuje zaskoczyć ale nie odpala, pomyślałem że nowa pompa ma za słabe ciśnienie i wsadziłem starą oryginalną pompę ale jest tak samo.
W zbiorniku mam specjalnie tylko około 15litrów paliwa żeby mieć pewność czy pompa zasysa z obu komór.
Aby sprawdzić czy pompa podaje paliwo odkręciłem przewód paliwowy -doprowadzający-przy silniku (metalowy przewód) i jak przekręcę kluczyk paliwo się leje czyli pompa zasysa i tłoczy, jednak nie słyszę bulgotania które było kiedyś słychać po przekręceniu kluczyka, był to taki dźwięk jakby się coś przelewało a teraz go nie ma.
Po odkręceniu powrotnego metalowego przewodu paliwowego nie leje się paliwo, ja wiem że to jest od nadmiaru paliwa i będzie się lało jeśli będzie nadmiar ale może tutaj jest jakiś problem.
Nie mam niczego do sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa i nie sprawdziłem jeszcze czy nie zlane są świece. Kręciłem sporo wcześniej jak pompa była zatrzymana ale od tego świece nie powinny się zalać.
Odnośnie króćca którym trzeba trafić w otworek to jak rozumiem jest to dolot paliwa z lewej komory i skoro mam paliwo po przekręceniu kluczyka na metalowym przewodzie przy silniku to znaczy że trafiłem króćcem w otworek bo inaczej przy 15litrach nie miałbym tam paliwa.
Kolego podczas montażu kosza w zbiorniku zalej go paliwem bo na sucho może nie chcieć zassać. Najlepiej jest zawsze zalać paliwem powyżej połowy zbiornika i wtedy kosz sam się zaleje. Wtedy wyjeździć paliwo poniżej połowy i będziesz miał odpowiedź czy wypala do końca. W przeciwnym wypadku na sucho możesz zjeździć nową pompę. Odpowiedz nam jeszcze czy nowa pompa ma dodatkowy króciec na spodzie? Bo to bardzo ważne.
Dążenie do doskonałości.
@daro72, dzieki za odpowiedź, sugerowałem sie twoimi zdjęciami na których widać że paliwa jest tyle samo co u mnie czyli na pewno mniej jak pół zbiornika mniej wiecej na poziomie tej metalowej uszczelki która leży płasko.
z opisu montażu wynika że po zamontowaniu zalewa sie 5litrów nie napisali żeby zalewać pompę. W innym poście gdzieś napisałeś że u siebie nie zalewałeś i kosz się sam zapełnił.
pompę kupiłem dokładnie taką (aktualnie z powrotem dałem oryginalna pompę bo nie byłem pewien czy nowa ma dobre cisnienie ale też silnik nie odpala):
allegro pompa
pompa wygląda dokładnie tak jak oryginalna, ma duży otwor, mały czopek i malutką dziurkę na spodzie, w dużym otworze widać kreseczki chyba wirnika i ma 4BAR'y ciśnienia.
1. czy zalewać mam pompe przez wężyk powrotny który jak wiadomo leje od góry na kosz czy poprostu krecić silnikiem i lać paliwo normalnie przez wlew?
2. jeśli teraz jak przekręcę kluczyk i paliwo leje sie przez metalowy przewód dolotowy w komorze silnika to znaczy że raczej króciec pompy wsadziłem prawidłowo bo przy niskim poziomie paliwa i źle wsadzonym kroćcu nie miałbym paliwa przy silniku ?
z opisu montażu wynika że po zamontowaniu zalewa sie 5litrów nie napisali żeby zalewać pompę. W innym poście gdzieś napisałeś że u siebie nie zalewałeś i kosz się sam zapełnił.
pompę kupiłem dokładnie taką (aktualnie z powrotem dałem oryginalna pompę bo nie byłem pewien czy nowa ma dobre cisnienie ale też silnik nie odpala):
allegro pompa
pompa wygląda dokładnie tak jak oryginalna, ma duży otwor, mały czopek i malutką dziurkę na spodzie, w dużym otworze widać kreseczki chyba wirnika i ma 4BAR'y ciśnienia.
1. czy zalewać mam pompe przez wężyk powrotny który jak wiadomo leje od góry na kosz czy poprostu krecić silnikiem i lać paliwo normalnie przez wlew?
2. jeśli teraz jak przekręcę kluczyk i paliwo leje sie przez metalowy przewód dolotowy w komorze silnika to znaczy że raczej króciec pompy wsadziłem prawidłowo bo przy niskim poziomie paliwa i źle wsadzonym kroćcu nie miałbym paliwa przy silniku ?
Może to złudzenie ale ja miałem u siebie ponad pół zbiornika. Ponieważ wcześniej myślałem, że to niski stan paliwa ma wpływ na odpalenie ale i dolanie ponad połowę nie pomogło. Pompa po prostu stanęła. Po jej wyjęciu i podłączeniu odwrotnie biegunami napięcia do niej wypluła z siebie resztę paliwa. Od tamtej pory jak ją podłączę do prostownika to chodzi jak oszalała. Ja miałem już nową więc zakładałem nową. Stara po prostu się zawiesiła ze starości i podłączenie jej odwrotnie ją odblokowało. U Ciebie jeśli paliwo jest podawane do komory silnika to raczej pompa odpada. Sprawdź jeszcze zawór ciśnienia (czy jakoś tak się nazywa) pod maską zaraz przy wężach paliwowych. Może on nie puszcza paliwa na listwy wtryskowe.
Czy przed wymianą pompy miałeś jakieś objawy kiepskiego palenia?
Czy przed wymianą pompy miałeś jakieś objawy kiepskiego palenia?
Dążenie do doskonałości.
jesli regulator przepuszcza paliwo przed odpaleniem silnika wtedy paliwo nie ma sily wejsc w listwe i do wtryskow bo pompa bedzie tłoczyć ale regulator jak przepuszcza to zbyt małe ciśnienie paliwa bedzie i nie odpali
ja odkrecilem przwod przy regulatorze i paliwo nie leci gdy krece silnikiem wiec on trzyma ciśnienie dla PB.
zostaje jeszcze wyjąć cewke wsadzic druga świece i sprawdzic czy jest iskra, jak jest to wykrecic kilka swiec i sprawdzic czy nie sa zalane paliwem i koniec.
ja odkrecilem przwod przy regulatorze i paliwo nie leci gdy krece silnikiem wiec on trzyma ciśnienie dla PB.
zostaje jeszcze wyjąć cewke wsadzic druga świece i sprawdzic czy jest iskra, jak jest to wykrecic kilka swiec i sprawdzic czy nie sa zalane paliwem i koniec.
No przyczyn może być bardzo wiele nie odpalania z tego co nieraz się czyta na forum. Musisz najpierw szukać a potem dopiero wymieniać. Tak jest zawsze taniej. Ja u siebie awarię pompy zlokalizowałem dość szybko. Tylko ja miałem chyba tylko wtedy problem z odpaleniem. Nigdy więcej mnie takie niespodzianki nie spotkały w mojej ósemce. :mrgreen:
:d
:d
Dążenie do doskonałości.
u mnie pompa poprostu paliła bezpiecznik, po wyjeciu pompy dalem odwrotnie + i - wypluła co miała i działa nadal, bezpiecznika juz mi nie pali. Tylko to odpalanie. Ok trzeba szukac...
Edit:
wyjąłem jeszcze raz, jeszcze raz sprawdzilem polaczenia kosza, wsadziłem, zalałem 5litrow i... odpalił, w baku mam okolo 15litrów, zostawiłem do rana i rano też odpalił.
po przekreceniu kluczyka słychać już wcześniejszy dźwięk "przelewania" zatem bedzie dobrze
Edit:
wyjąłem jeszcze raz, jeszcze raz sprawdzilem polaczenia kosza, wsadziłem, zalałem 5litrow i... odpalił, w baku mam okolo 15litrów, zostawiłem do rana i rano też odpalił.
po przekreceniu kluczyka słychać już wcześniejszy dźwięk "przelewania" zatem bedzie dobrze