![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] Silniczki nawiewów, problem z ogrzewaniem.
[D2 97 4.2PB ] Silniczki nawiewów, problem z ogrzewaniem.
witam wszystkich mam pytanie czy ktos wie jak wymienic silniczki od przednich srodkowych kratek nawiewu ??
Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 22:30 przez ostry1981, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego ostry1981, tagi tagi tagi..... w tytule wątku używaj tagów które w sposób zwięzły opisują auto ktorego dany problem dotyczy.
Tagów nie piszemy "z ręki" i jakichkolwiek jak nam się wymyśli - zakładając nowy temat jest tam ich cała rozwijana lista i z niej wybieramy ten poprawny.
Jeżeli będę musiał poprawiać wszystkie Twoje tematy to będę je usuwał.
Pozdrawiam, FOSS
reszta silników w łącznej liczbie 8 (o ile dobrze pamiętam) jest przy centralnym zespole układu nawiewu który umiejscowiony jest wewnątrz pojazdu za panelem centralnym (za radiem i klimatronikiem).
Tagów nie piszemy "z ręki" i jakichkolwiek jak nam się wymyśli - zakładając nowy temat jest tam ich cała rozwijana lista i z niej wybieramy ten poprawny.
Jeżeli będę musiał poprawiać wszystkie Twoje tematy to będę je usuwał.
Pozdrawiam, FOSS
Co się tyczy zaś silniczków nastawczych od klimatronika to jedyny który znajduje się w komorze silnika na podszybiu jest od klapy która otwiera i zamyka obieg wewnętrzny (nie jest od nawiewów środkowych).......sylwekr pisze:Jeśli chodzi o silniczki regulacji klap to od tych środkowych są one w komorze silnika. Przy wlocie powietrza z boku.
reszta silników w łącznej liczbie 8 (o ile dobrze pamiętam) jest przy centralnym zespole układu nawiewu który umiejscowiony jest wewnątrz pojazdu za panelem centralnym (za radiem i klimatronikiem).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
a8 4.2 pb\lpg
witam no wlasnie chodzi mi o te dzieki ktorym leci powietrze we wnatrz auta z tych kratek 3 srodkowych nad radiem ?? bo z kratek bocznych + bocznych + dolnych i pod szyba powietrze ciepłe leci a z tych 3 na srodku nad radiem nie i niewiem oco chodzi ??
a i sprawdzałem na klimatroniku wlacznik obiegu wewnetrznego i jak go wlanczam to te klapy w komorze silnika co sa na srodku sie niezamykaja i tez niewiem co zrobic ?? chyba to wina silniczkow obydwoch przypadkach
pomozcie prosze 



sam sobie odpowiedziałeś na pytanie , zakładka "szukam" pomaga ;-)ostry1981 pisze:...klapy w komorze silnika co sa na srodku sie niezamykaja ... co zrobic ?? chyba to wina silniczkow obydwoch przypadkach ...
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Za środkowe kratki odpowiada 1 albo nawet 2 silniczki umieszczone w centralnym zespole nawiewów....ostry1981 pisze:witam no wlasnie chodzi mi o te dzieki ktorym leci powietrze we wnatrz auta z tych kratek 3 srodkowych nad radiem ?? bo z kratek bocznych + bocznych + dolnych i pod szyba powietrze ciepłe leci a z tych 3 na srodku nad radiem nie i niewiem oco chodzi ??
dostęp tylko od środka auta i może to być grubsza operacja bo wszystko masz za środkowymi nawiewami, radiem i panelem klimatronika.
To oczywiscie problem z klapą.... rozebrać i sprawdzić czy nie jest zakleszczona, zapieczona, zabrudzona.... później sprawdzić sam silniczek czy sam bez klapy się rusza czy jest martwy.ostry1981 pisze:... klapy w komorze silnika co sa na srodku sie niezamykaja i tez niewiem co zrobic ??
W obu przypadkach pomierzyć napięcia na kostkach aby być pewnym że od strony sterowania jest wszystko OK.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dzieki za odpowiedz panowie
[ Dodano: 2012-01-26, 18:07 ]
witam panowie zalatwilem te silniczki i ogolnie wiem jak powymieniac ale sprawa jest dziwna co do tego 1 silniczka od klap pod maska wyciaglem jeden i ogolnie działa ale zamyka a niema sily otworzyc bynajmniej nie w closci , zalozylem drugi i to samo ,ale ogolnie niesa martwe i jak wyciagne je z klapy i jest nadal podlaczony to sie kreci w obydwie strony jak obieg otwarty i jak zamkniety . niewiem oco chodzi ??
[ Dodano: 2012-01-27, 20:53 ]
czy to jest kwestia stawienia ich vagiem ?? ma ktos otym pojecie

[ Dodano: 2012-01-26, 18:07 ]
witam panowie zalatwilem te silniczki i ogolnie wiem jak powymieniac ale sprawa jest dziwna co do tego 1 silniczka od klap pod maska wyciaglem jeden i ogolnie działa ale zamyka a niema sily otworzyc bynajmniej nie w closci , zalozylem drugi i to samo ,ale ogolnie niesa martwe i jak wyciagne je z klapy i jest nadal podlaczony to sie kreci w obydwie strony jak obieg otwarty i jak zamkniety . niewiem oco chodzi ??

[ Dodano: 2012-01-27, 20:53 ]
czy to jest kwestia stawienia ich vagiem ?? ma ktos otym pojecie
