Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Gniazdo diagnostyczne wpadło do środka

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[D2 ALL ] Gniazdo diagnostyczne wpadło do środka

Post autor: Wiśnia » 27 sty 2012, 16:50

Witam. Chciałem się wpiąć w złącze OBD II i wpadło mi do środka. Jak się do tego mądrze dobrać zeby się nie narobić ? Próbowałem płasko szczypcami, ale nie ma takiej opcji ponieważ profil zacisków uniemożliwia wyciągniecie :(
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 23:17 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 27 sty 2012, 17:38

Mi też kiedyś wpadło i trochę gimnastyki i udało się wyciągnąć bez zniszczenia czegoś, a i tak później rozwalili mi gniazdo w ASO :/

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 27 sty 2012, 18:38

Zdjąć boczek od strony pasażera i spokojnie wciśniesz je na swoje miejsce. ja je kiedyś wyjmowałem. Ono jest na dwa zatrzaski mocowane i muszą wskoczyć odpowiednio wtedy niebedzie wypadać.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 27 sty 2012, 21:13

Ja to zrobiłem tak:
dwa długie cienkie wkręty wkręciłem do szpary między pinami, i wyciądnąłem gniazdo bez problemu w 5s
Ważne żeby wkręty były wąskie żeby nic nie zniszczyć.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 sty 2012, 22:50

ja zdejmuje boczek. BTW to polifty nie maja gniazda w popielniczce.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 sty 2012, 23:16

szeryfisch pisze:ja zdejmuje boczek. BTW to polifty nie maja gniazda w popielniczce.
Małe sprostowanie.... po-lifty 1999/2000 też mają jeszcze gniazdo w popielniczce....
dopiero w 2000 (modelowy 2001) gniazdo zawędrowało w ustandaryzowane miejsce na dole deski w okolicy lewej nogi kierowcy ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 28 sty 2012, 08:38

no nie wiem, moj 99 ma pod kierownica.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 28 sty 2012, 09:40

Moja jest z 99r.marzec i ma pod popielniczką.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sty 2012, 10:17

szeryfisch pisze:no nie wiem, moj 99 ma pod kierownica.
wow... moja pierwsza srebrna FL też miała w popielniczce :roll:

Co do złącza diagnostycznego....
tu jest opisane po trochu: http://diagnostyka-samochodowa.s-tech.p ... diag_gdzie
po wybraniu z listy marki AUDI jest rozpisane gdzie i w których modelach aut monotwane były złącza diagnostyczne.

Co do standardu OBDII: "Warunkiem uzyskania homologacji /od 2001 roku/ dla nowego modelu samochodu jest wyposażenie go w układ diagnostyki pokładowej (tzw. OBD – On Board Diagnostic). Od roku 2000 światowym standardem jest norma OBD II, która, nakłada na producentów obowiązek tworzenia pokładowych systemów diagnostycznych monitorujących na bieżąco stan pojazdu pod względem emisji substancji szkodliwych. Celem stosowania OBD II jest wyeliminowanie pozapokładowych systemów pomiarowo-diagnostycznych i zastąpienie ich jednym, zunifikowanym systemem pokładowym, za pomocą którego będzie można dokonywać kontroli i diagnostyki układu napędowego, a docelowo całego pojazdu."


I jeszcze tutaj trochę o OBDII (na początku jest opisane kiedy ten standard wszedł na rynki światowe): http://www.samochodowka.koszalin.pl/war ... 2-eobd.htm


Skoro standard OBDII wszedł w latach 2000/2001 to by się pokrywało z moim wcześniejszym wpisem że w A8 gniazdo powędrowało pod kierownicę w roczniku 2000 a modelowym 2001.

Ale nie wiem czemu u Ciebie w 1999 też jest już pod kierą :roll:
może przez roztargnienie zamiast modelu '99 kupiłeś '01 :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 28 sty 2012, 11:33

Mi jak nieraz wpadnie to wyciągam je dwoma płaskimi śrubokrętami.
Dążenie do doskonałości.

miniekzgr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 31 sty 2011, 19:22
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: miniekzgr » 09 paź 2014, 18:42

U Mnie w s8 FL 99' jest pod kierownica.
Jaja były jak pojechałem na kasowanie błędów gościu juz chociaż tunel rozbierać,ale ma szczęście drugi był bardziej w temacie

:D

Gość

Post autor: Gość » 09 paź 2014, 18:52

miniekzgr pisze:U Mnie w s8 FL 99' jest pod kierownica.
Bo w FL zazwyczaj tam jest.
Smakował kotlet z przed 2 lat? :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl