części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 98 ] Airbag: potrzebuje nr cześci..

Awatar użytkownika
JareG
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2012, 16:06
Lokalizacja: Toruń i okolica

[D2 98 ] Airbag: potrzebuje nr cześci..

Post autor: JareG » 28 sty 2012, 15:15

Witam raz jeszcze, jako nowy user forum.

Jak juz w poscie powitalnym napisalem, zakupione przeze mnie A8 mialo nieplanowane spotkanie z dzikiem (przed zakupem :mrgreen:), dzieki czemu dosc tanio mnie kosztowalo.. reanimacja wlasciwie zakonczona, ale zostal mi problem instalacji nowych poduszek i nowego sensora dla nich.
Chcialbym miec pewnosc, ze zanim rozpiernicze tunel srodkowy mam pod reka dokladnie ten sensor, jaki tam byc powinien.. a ze mozliwosci jest sporo, a ja nie umiem (jeszcze) dekodowac VINu pod katem konkretnej czesci, wiec pytam: jaki nr powinien miec sensor/modul poduszek do mojego Audi.

VIN: WAUZZZ4DZWN015866

Z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 12:14 przez JareG, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Jarek

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 28 sty 2012, 17:55

kolego jak w a8 chcesz byc czegoś pewien to wymontuj sobie najpierw stary sensor
taka moja rada

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 28 sty 2012, 18:55

Jeśli to Ci w czymś pomoże to proszę wydruk z ETKI ale tak jak kolega tomek87g, napisał najlepiej wymontować i sprawdzić numer.

Obrazek

Obrazek
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
JareG
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2012, 16:06
Lokalizacja: Toruń i okolica

Post autor: JareG » 28 sty 2012, 19:08

tomek87g pisze:kolego jak w a8 chcesz byc czegoś pewien to wymontuj sobie najpierw stary sensor
taka moja rada
Kurde, a myslalem ze A8 to juz epoka komputerow i dostepu zdalnego :mrgreen:
A tu panie metody jak z w124..
No nic, chcialem przygotowac sobie cala operacje zeby poszlo szybko i sprawnie - ale skoro trzeba na piechote, to sie zrobi.

PS. A gdybym podjechal i podlaczyl sie do komputera.. czy wtedy da sie odczytac nr tego sensora, i czy bedzie to 100% pewnosc..?
Pozdrawiam,
Jarek

Awatar użytkownika
Miczel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 09 lis 2010, 18:42
Lokalizacja: Starogard Gd

Post autor: Miczel » 28 sty 2012, 23:33

kolego wyciągnij sensor, odczytaj numery i być może pomożemy.
P's jak coś apropos części A8 dawaj na PW
pozdrawiam

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 29 sty 2012, 00:26

JareG? Czyzby to ten sam JareG z mb.org i z Torunia?

Doczytalem ze wspomniales o 124. Wiec to ten sam Jarek :) Czesc widze ze przeszedles na ciemna strone mocy :D Ja tez tylko kapke wczesniej.
Ale to nic, dzis zakupilem sobie CL w140 z 6 litrowym piecem. No i ma 12 garów. No i kurna jest fajny.
Aha i zobaczysz ze elektronika w 124 to epoka kamienia łupanego w porownaniu z tym co napchali w audi. Diagnostyka to niebo a ziemia.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
JareG
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2012, 16:06
Lokalizacja: Toruń i okolica

Post autor: JareG » 29 sty 2012, 09:17

szeryfisch pisze:JareG? Czyzby to ten sam JareG z mb.org i z Torunia?
Jest tylko jeden taki.. :mrgreen:
Czesc widze ze przeszedles na ciemna strone mocy :D Ja tez tylko kapke wczesniej.
Zakup A8 to nic wielkiego, jesli gdzies naprawde przeszedlem to na dwa kola :)
4 kola dla mnie to juz przeszlosc, uzywam ich bo na moto 5 workow ekogroszku nie zapakuje, etc. ale jesli chodzi o trase dalsza niz do miasta to tylko motocykl - rocznie nawijam 22-25kkm. IMO po Polsce tylko na 2 kolach da sie sensownie (i dynamicznie) przemieszczac, bez przejmowania sie zdjeciami :mrgreen:
Ale to nic, dzis zakupilem sobie CL w140 z 6 litrowym piecem. No i ma 12 garów. No i kurna jest fajny.
Jezdzilem M120. Fajny reaktor, ale na co dzien tobym takiego nie kupil.
Aha i zobaczysz ze elektronika w 124 to epoka kamienia łupanego w porownaniu z tym co napchali w audi. Diagnostyka to niebo a ziemia.
W124 to niewiele nowoczesniejsza maszyna niz w123, wiec czego od niego wymagac.. ale dziala, robi mi za auto terenowe, nic sie nie psuje, czesci super tanie.. itd.
A8 podobniez tez dosc wytrzymale jest, Voitass przykladowo 3 lata juz jezdzi i nic powazniejszego sie nie stalo..

OT: Zainstalowalem sobie ETKE, update'uje sie wlasnie..
Pozdrawiam,
Jarek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl