Witam raz jeszcze, jako nowy user forum.
Jak juz w poscie powitalnym napisalem, zakupione przeze mnie A8 mialo nieplanowane spotkanie z dzikiem (przed zakupem :mrgreen:), dzieki czemu dosc tanio mnie kosztowalo.. reanimacja wlasciwie zakonczona, ale zostal mi problem instalacji nowych poduszek i nowego sensora dla nich.
Chcialbym miec pewnosc, ze zanim rozpiernicze tunel srodkowy mam pod reka dokladnie ten sensor, jaki tam byc powinien.. a ze mozliwosci jest sporo, a ja nie umiem (jeszcze) dekodowac VINu pod katem konkretnej czesci, wiec pytam: jaki nr powinien miec sensor/modul poduszek do mojego Audi.
VIN: WAUZZZ4DZWN015866
Z gory dziekuje
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 ] Airbag: potrzebuje nr cześci..
[D2 98 ] Airbag: potrzebuje nr cześci..
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 12:14 przez JareG, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Jarek
Jarek
Kurde, a myslalem ze A8 to juz epoka komputerow i dostepu zdalnego :mrgreen:tomek87g pisze:kolego jak w a8 chcesz byc czegoś pewien to wymontuj sobie najpierw stary sensor
taka moja rada
A tu panie metody jak z w124..
No nic, chcialem przygotowac sobie cala operacje zeby poszlo szybko i sprawnie - ale skoro trzeba na piechote, to sie zrobi.
PS. A gdybym podjechal i podlaczyl sie do komputera.. czy wtedy da sie odczytac nr tego sensora, i czy bedzie to 100% pewnosc..?
Pozdrawiam,
Jarek
Jarek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
JareG? Czyzby to ten sam JareG z mb.org i z Torunia?
Doczytalem ze wspomniales o 124. Wiec to ten sam Jarek
Czesc widze ze przeszedles na ciemna strone mocy
Ja tez tylko kapke wczesniej.
Ale to nic, dzis zakupilem sobie CL w140 z 6 litrowym piecem. No i ma 12 garów. No i kurna jest fajny.
Aha i zobaczysz ze elektronika w 124 to epoka kamienia łupanego w porownaniu z tym co napchali w audi. Diagnostyka to niebo a ziemia.
Doczytalem ze wspomniales o 124. Wiec to ten sam Jarek


Ale to nic, dzis zakupilem sobie CL w140 z 6 litrowym piecem. No i ma 12 garów. No i kurna jest fajny.
Aha i zobaczysz ze elektronika w 124 to epoka kamienia łupanego w porownaniu z tym co napchali w audi. Diagnostyka to niebo a ziemia.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Jest tylko jeden taki.. :mrgreen:szeryfisch pisze:JareG? Czyzby to ten sam JareG z mb.org i z Torunia?
Zakup A8 to nic wielkiego, jesli gdzies naprawde przeszedlem to na dwa kolaCzesc widze ze przeszedles na ciemna strone mocyJa tez tylko kapke wczesniej.

4 kola dla mnie to juz przeszlosc, uzywam ich bo na moto 5 workow ekogroszku nie zapakuje, etc. ale jesli chodzi o trase dalsza niz do miasta to tylko motocykl - rocznie nawijam 22-25kkm. IMO po Polsce tylko na 2 kolach da sie sensownie (i dynamicznie) przemieszczac, bez przejmowania sie zdjeciami :mrgreen:
Jezdzilem M120. Fajny reaktor, ale na co dzien tobym takiego nie kupil.Ale to nic, dzis zakupilem sobie CL w140 z 6 litrowym piecem. No i ma 12 garów. No i kurna jest fajny.
W124 to niewiele nowoczesniejsza maszyna niz w123, wiec czego od niego wymagac.. ale dziala, robi mi za auto terenowe, nic sie nie psuje, czesci super tanie.. itd.Aha i zobaczysz ze elektronika w 124 to epoka kamienia łupanego w porownaniu z tym co napchali w audi. Diagnostyka to niebo a ziemia.
A8 podobniez tez dosc wytrzymale jest, Voitass przykladowo 3 lata juz jezdzi i nic powazniejszego sie nie stalo..
OT: Zainstalowalem sobie ETKE, update'uje sie wlasnie..
Pozdrawiam,
Jarek
Jarek