Regeneracja pneumatyki A8 D3
Regeneracja pneumatyki A8 D3
Witam
Szukam dobrego zakładu regenerującego kompresory zawieszenia pneumatycznego. Czy znajdzie się taki warsztat w województwach dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdr
Szukam dobrego zakładu regenerującego kompresory zawieszenia pneumatycznego. Czy znajdzie się taki warsztat w województwach dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdr
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 23:21 przez descar, łącznie zmieniany 1 raz.
descar, Popraw temat proszę ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ja regenerowałem u tego chłopaka
http://moto.allegro.pl/kompresor-pompa- ... 83675.html
Nie mogę narzekać chociaż spodziewałem się czegoś lepszego. Ale jak pasuje do twojego modelu nowy od MB. To bierz nowy od merca. Podobno kosztuje 2000-2200 zł. Poszperaj na forum było pisane.
8-)
http://moto.allegro.pl/kompresor-pompa- ... 83675.html
Nie mogę narzekać chociaż spodziewałem się czegoś lepszego. Ale jak pasuje do twojego modelu nowy od MB. To bierz nowy od merca. Podobno kosztuje 2000-2200 zł. Poszperaj na forum było pisane.
8-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Na pewno z Mercedesa S . Nr części niestety nie mam bo sam osobiście tego nie wymieniałem. Moj mechanik przerabiał ten temat sporo razy. Kompresor jest tej samej firmy co produkuje dla Audi i dlatego tez sie dziwie dlaczego taka ogromna różnica w cenie.
Kolego masz niedaleko do tego gościa u którego ja robię auto. Szczerze polecam Pawła Trojnera z Lubina . Gościu ma niesamowity łeb. Specjalizuje się w Audi , VW , MB.descar pisze: Szukam dobrego zakładu regenerującego kompresory zawieszenia pneumatycznego. Czy znajdzie się taki warsztat w województwach dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Kurcze, mi na szczęście (odpukuję) nic się z pneumatyką na razie nie dzieje ale dzięki Wam już jestem mądrzejszy....... różnica w cenie kolosalna więc jak to jest kwestia jednego kabelka, który jeszcze bez żadnych komplikacji można przełożyć ze swojego kompresora, to rzeczywiście nawet nie ma się co zastanawiać tylko od razu szukać tego z MB S-klasse ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
znam troszke temat z pneumatyką z MB W220 to bardzo wadliwe maja kompresory w MB moze dlatego taka różnica w cenie :-/
kompresor jest taki sam w W220 S klasa, W211E klasa, W219 CLS klasa
a od kompresora z MB wychodzą 3 kable czerwony z białym i brązowy a wtyczka jest na 2 przewody bo biały jest z czerwonym :mrgreen: a w audi to nie mam pojecia jak to jest ale wiem że są identyczne pod wzdlędem wyglądu
kompresor jest taki sam w W220 S klasa, W211E klasa, W219 CLS klasa
a od kompresora z MB wychodzą 3 kable czerwony z białym i brązowy a wtyczka jest na 2 przewody bo biały jest z czerwonym :mrgreen: a w audi to nie mam pojecia jak to jest ale wiem że są identyczne pod wzdlędem wyglądu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Chłopak od regeneracji odpisał mi, że można przystosować. Ale jedynie do A8 Pb. Czyż by pneumatyka A8 Pb i ON była inna? Nie chce mi się wierzyć. Na pierwsze wrażenie trochę mało racjonalne.
Najczęściej zaciera się kompresor. Przez uszkodzony filtr dostaje się brudne powietrze do cylinderka. Spada kompresja. Żeby dobić układ, pracuje dłużej i ciężej ponad normatyw. A ponieważ nie ma tam czynnika smarującego i chłodzącego, przegrzewa się. To tak z doświadczenia.
8-)
Najczęściej zaciera się kompresor. Przez uszkodzony filtr dostaje się brudne powietrze do cylinderka. Spada kompresja. Żeby dobić układ, pracuje dłużej i ciężej ponad normatyw. A ponieważ nie ma tam czynnika smarującego i chłodzącego, przegrzewa się. To tak z doświadczenia.
8-)
Blokersik właśnie Trojnar mi robi pneumatykę Tylko problem miałem taki, że gościu w lubinie sprzedał mi z gwarancją kompresor pneumatyki i go zamontowali, jeden dzień wszystko ok, na drugi dzień wracam i pod domem przód auta - prawie gleba, kompresor do wymiany, jestem w plecy za robociznę i znów szukam kompresora, jak mam tak szukać jak na loterii to wole kupić nowy albo regenerowany. Nie mam czasu na mechaników. Po to kupiłem dobre auto żeby jeździć wygodnie i bezawaryjnie. Pojadę do Poznania i wrócę na lawecie?? Paranoja.
A więc pytanie, czy faktycznie z MB będzie mi pasował do a8 4.0 TDI ?
Ewentualnie pojadę do tego gościa w Poznaniu po regenerowany kompresor z 6-miesięczną gwarancją, ale czy on mi go zamontuje? I co masz na myśli Serrgiusz mówiąc, że spodziewałeś się czegoś lepszego?
Pozdr
A więc pytanie, czy faktycznie z MB będzie mi pasował do a8 4.0 TDI ?
Ewentualnie pojadę do tego gościa w Poznaniu po regenerowany kompresor z 6-miesięczną gwarancją, ale czy on mi go zamontuje? I co masz na myśli Serrgiusz mówiąc, że spodziewałeś się czegoś lepszego?
Pozdr
Mi regenerował ten gość:
62-080 Tarnowo Podgórne
Auto-naprawa
Tomasz Mizerny ul Kręta 6
tel 506092631
Sympatyczny gość i wie co robi.
Za wymianę tłoka , piescienia, uszczelniaczy zapłaciłem 600zł z wysyłką.
Trwa to z wysyłką 3 dni. Kompresor pracuję idealnie, cicho i pompuję w kilka sekund układ.
Polecam.
62-080 Tarnowo Podgórne
Auto-naprawa
Tomasz Mizerny ul Kręta 6
tel 506092631
Sympatyczny gość i wie co robi.
Za wymianę tłoka , piescienia, uszczelniaczy zapłaciłem 600zł z wysyłką.
Trwa to z wysyłką 3 dni. Kompresor pracuję idealnie, cicho i pompuję w kilka sekund układ.
Polecam.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Czuje i słyszę jak pracuje. Jak mały traktorek. Albo już jestem przeczulony. W końcu to nie nówka. Zawsze będzie wyczuwalna różnica. Mam gwarancję i zapewniał, że na wyjściu ma więcej, chyba 19 bar, a wystarczy 17. Coś takiego już nie pamiętam.descar pisze:I co masz na myśli Serrgiusz mówiąc, że spodziewałeś się czegoś lepszego?
Poza tym przy mocowaniu są takie gumki, które tłumią drgania. U mnie mechanik założył tak jak było. Nie poprawiał gumek. I pewnie z tego powodu odczuwam drgania. Albo już mam zaburzoną percepcję i wszystko mi drga. Ja regenerowałem swój, zdjęty z mojego auta kompresor.
8-)
Mi mój kompresor tez odmówił posłuszeństwa, ale to właśnie Trojner sam mi zaproponował ze założymy ten od MB ze wszystko jest takie same będzie pasować na 100% za 1/3 ceny. I w tej chwili jeżdżę jakieś 4 miesiące ok 15 tys km i nic sie nie dzieje. Zadzwoń do niego i zapytaj czy do twojego auta będzie pasował ten z MB. Ja bez zastanowienia założył bym po raz drugi właśnie ten z Mercadescar pisze:Blokersik właśnie Trojnar mi robi pneumatykę Tylko problem miałem taki, że gościu w lubinie sprzedał mi z gwarancją kompresor pneumatyki i go zamontowali, jeden dzień wszystko ok, na drugi dzień wracam i pod domem przód auta - prawie gleba, kompresor do wymiany, jestem w plecy za robociznę i znów szukam kompresora, jak mam tak szukać jak na loterii to wole kupić nowy albo regenerowany. Nie mam czasu na mechaników. Po to kupiłem dobre auto żeby jeździć wygodnie i bezawaryjnie. Pojadę do Poznania i wrócę na lawecie?? Paranoja.
A więc pytanie, czy faktycznie z MB będzie mi pasował do a8 4.0 TDI ?
Ewentualnie pojadę do tego gościa w Poznaniu po regenerowany kompresor z 6-miesięczną gwarancją, ale czy on mi go zamontuje? I co masz na myśli Serrgiusz mówiąc, że spodziewałeś się czegoś lepszego?
Pozdr