Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Wymiana rozrządu - szczegóły

jimmisek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2011, 23:09
Lokalizacja: dolnośląskie, Legnica

[D3 03 4.2MPI ] Wymiana rozrządu - szczegóły

Post autor: jimmisek » 15 lut 2012, 11:02

Witam
Jestem cały czas w trakcie szukania A8 D3 4.2Pb 2003r celem zakupu,mam już jedna na oku ma na blacie 177tys.I teraz płeta jak to jest z tym rozrządem bo przeszukałem wszystko co mogłem i dalej nic nie wiem.Czy tam jest pasek czy łańcuszek?kiedy się go wymienia wiadomo przy pasku to 120tys lub 5lat przy łańcuszku jak już zaczyna chroboczec i słuchać tak?no i jakie są koszta związane z wymiana bo kompletny rozrząd z pompa wodna znalazłem za 1400zł no plus robocizna myślę ze nie więcej jak 1tys.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 09:56 przez jimmisek, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 15 lut 2012, 11:06

jimmisek pisze: jakie są koszta związane z wymiana bo kompletny rozrząd z pompa wodna znalazłem za 1400zł no plus robocizna myślę ze nie więcej jak 1tys.
1tyś to raczej nie , przypuszczam że znajdziesz "wariata" co zrobi to za 600zł ;-)

a co do reszty pytań to nie mam pojęcia , nie miałem styczności w takim stopniu w D3 , ale raczej będzie tam Pasek , ale przy tym zestawie za tą cenę to obstawiał bym na wymianę w granicach 90kkm-100kkm ;-)
Mogą rolki być kiepskiego wykonania i mogą zacząć hałasować , raczej polecił bym tobie dołożyć te 400zł do zestawu rozrządu i wziąć lepszy "pakiet" ;-)
Raczej wtedy będziesz miał pewność że będziesz mógł spokojnie przelatać te 100kkm ;-)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 11:36 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.

jimmisek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2011, 23:09
Lokalizacja: dolnośląskie, Legnica

Post autor: jimmisek » 15 lut 2012, 11:27

mdamian pisze:1tyś to raczej nie , przypuszczam że znajdziesz "wariata" co zrobi to za 600zł ;-)
No dobra miłe zaskoczenia.A co z moimi dalszymi pytaniami?dalej nic nie wiem :?: :-/

Awatar użytkownika
baranina24vip
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:35
Lokalizacja: Katowice

Post autor: baranina24vip » 15 lut 2012, 11:50

kolego w audi a8 d3 silnik 4,2 Pb jest pasek, wymiana co 120 tys km w mojej okolicy za 2 do 2,2 tys zl masz zrobiony kompletny rozrzad - cena czesc z robocizna natomiast w silniku 4.0 TDI jest lancuch i nalezy go tam wymienic wraz z slizgami bo sie wycieraja. z tego co wiem ten oryginalny wytrzymuje okolo 300tys km. koszty wymiany rozne ceny podają w granicy 12-15tys zl.trzeba wyciagnac silnik bo lancuch jest od strony skrzyni i jest sporo z tym pracy

jimmisek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2011, 23:09
Lokalizacja: dolnośląskie, Legnica

Post autor: jimmisek » 15 lut 2012, 14:10

baranina24vip pisze:kolego w audi a8 d3 silnik 4,2 Pb jest pasek, wymiana co 120 tys km
A nastepna wymiana od tych 120tys przy jakim przebiegu sie robi :?:

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 lut 2012, 14:17

Przecież napisał że co 120tys km . http://www.a8team.pl/topics12/3107.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

jimmisek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2011, 23:09
Lokalizacja: dolnośląskie, Legnica

Post autor: jimmisek » 15 lut 2012, 14:30

pioter pisze:Przecież napisał że co 120tys km
No faktycznie trochę przymuliłem to przez pogodę :-?
Czyli kolejne są po 120tys?a to nie zależy od paska a bardziej firmy paska co ile wymieniać?

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 15 lut 2012, 19:12

No właśnie zależy jaki pasek jest założony no i czy pompa tyle wytrzyma w moim aucie z pompy zaczeło kapać już krótko po zakupie auta czyli miał 116tyś najechane na rozrządzie ,a rolka za kołem wałowym zapiekła się i zerwało pasek przy 127 tyś . Z tego wynika że nie ma co czekać aż trzaśnie 120. tys tylko robić trochę wcześniej , Ja oczywiście przeterminowałem wymianę rozrządu i kosztowało mnie to 4200 i sporo nerwów.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 15 lut 2012, 19:15

tutenhamon pisze: Ja oczywiście przeterminowałem wymianę rozrządu i kosztowało mnie to 4200
hehe to wychodzi tak , ile masz pojemności , tyle płacisz :mrgreen:
Żartowałem , a co miałeś robione :?: :?:

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 15 lut 2012, 19:33

Poleciało 8 zaworów, planowanie głowic .wymiana kąplet. rozrząd a+czujnik położenia wałka rozrządu bo też uległ uszkodzeniu . ale to nic w porównaniu z tym co czekało mnie póżniej przez około 8 tygodni. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl