[D2 95 3.7PB ] Stukanie w kierownicy
[D2 95 3.7PB ] Stukanie w kierownicy
witam wszystkich przejzalem temat i nie znalazlem problemu podobnego w opisach,mianowicie na postoju skrecajac kierownica jest luz i pukanie czy to jest wina maglownicy? czy jakiejs czesci w zawieszeniu? jadac rowniez popukuje dosc czesto ale nie zawsze ,na szarpakach wyszlo ze sa zuzyte gumy na dolnych wachaczach,ale mysle ze to nie moze miec wplywu na kolumne kierownicza bo to z tamtad wywodzi sie wedlug mnie problem z gory dzieki za jakas podpowiedz i porade pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 22:14 przez jarek@, łącznie zmieniany 1 raz.
jarek
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Po wymianie dolnych wahaczy sprawdz jeszcze raz , najczęściej ujawniają się największe luzy a po naprawie okazuje się że jeszcze końcówka do wymiany tak jak napisał kolega sylwekr .Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji .
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Masz kolego rację ja po wymianie magla jeszcze wymieniałem właśnie łączniki stabilizatorów bo strasznie pukały na krótkich pionowych nierównościach a po ich wymianie nastała upragniona cisza.tutenhamon pisze:Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji .
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno