[D2 FL] Wibracje przy hamowaniu
ja też obstawiłbym przetoczenie tarcz - jest ona zebrana minimalnie własnei te jakies 0,02mm chyba że bicie jest wieksze.. ale takze rozkrecilbym zacisk i zerknal na te tulejki w zaciskach - sam je robilem u tokaża zaraz po kupnie auta bo jak dobrze pamietam dzwonily - może czas na nie zerknąć znowu..
Wątpię aby odchyłki rzędu 0.01mm a druga 0.02 powodowały problem. Przetoczenie takich tarcz nie wyeliminuje takich odchyłek a może spowodować jeszcze większe. Jest to w granicach normy podawanych przez producentów tarcz hamulcowych. A jeśli ktoś miał choć trochę doczynienia z obróbką skrawaniem to osiągnięcie odchyłki mniejszej niż 0,01mm przez zdecydowaną większość tokarek jest nieosiągalne przy przetaczaniu takich elementów, a zdecydowania większość będzie miała większe odchyłki po przetoczeniu. O takiej dokładności i większej można mówić jeśli do obróbki metalu używa się precyzyjnych szlifierek a nie tokarki.mdamian pisze:daj do przetoczenia tarcze , nie może być takich wahań bo przy danych prędkościach tarcza wpadają w drgania , tak samo koła samochodu , czemu nie może być nawet 1grama różnicy w wyważeniu koła :?: :?: bo zacznie wpadać w drgania przy pewnej prędkości .Masa pisze:wszystko w granicach normy firmy bosch takze niemam pojecia poprostu staram sie nie hamować
popieram tylko że u mnie wytrzymały około 1.5 tyś km , wymiana na nowe wyeliminowała tą przypadłość ;-)gtfan pisze:po maks. 1tys. km problem bicia powracał. Dopiero po wymianie tarcz na nowe jest spokój.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
koła mam wyważone a jakby nie były to by autem trzepało podczas jazdy a nie trzepie wczoraj odebrałem auto od mechanika sprawdził wszystko jeszcze raz i wszystko igła najlepsze jest to ze trzepie tylko prawym kołem ale jak mam zimne hamulce to nie trzepie a jak sie nagrzeją lepiej nie hamować ale te matoły z boscha nie wiem jak sprawdzali te tarcze ale chyba na zimnych
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
U mnie jak miałem stare tarcze było to samo. Założyłem nowe i dalej telepie (wszystko wyczyszczone podczas montażu). Koła wyważone (letnie i zimowe)
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
Masa, przeczytaj moje posty z drugiej strony. Powiem tylko jeszcze raz że nie dam sobie ręki uciąć że to wina zacisków, ale ja to tak diagnozuję na podstawie dwóch aut. U mnie w S8 zawsze jak tylko hamuję mocniej z większej prędkości telepie budą - w aucie wszystko było sprawdzane...
Dodam, że założone mam jeszcze oryginalne tarcze a klocki siedzą BOSCHa i zawsze jak hamuje mocniej z prędkości powyżej 140km/h telepie budą...
Zauważcie jeszcze, że nikt kto ma zaciski brembo nie ma takich problemów ;-)
Dodam, że założone mam jeszcze oryginalne tarcze a klocki siedzą BOSCHa i zawsze jak hamuje mocniej z prędkości powyżej 140km/h telepie budą...
Zauważcie jeszcze, że nikt kto ma zaciski brembo nie ma takich problemów ;-)
Witam
Mieszkam w Austrii i mam służbowego passata, pojawił się problem taki jak tutaj jest, dopiero na przeglądzie kiedy to diagnosta nie chciał mi go przedłużyć okazało się co jest. Łożysko koła, wprawdzie ja go w środku nie słyszałem ale dla niego pracowało zbyt głośno, kiedy wymienił je problem z biciem kierownicy przy hamowaniu ustał. Może i tutaj jest coś podobnego?
Mieszkam w Austrii i mam służbowego passata, pojawił się problem taki jak tutaj jest, dopiero na przeglądzie kiedy to diagnosta nie chciał mi go przedłużyć okazało się co jest. Łożysko koła, wprawdzie ja go w środku nie słyszałem ale dla niego pracowało zbyt głośno, kiedy wymienił je problem z biciem kierownicy przy hamowaniu ustał. Może i tutaj jest coś podobnego?