części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jakie wahacze??

Awatar użytkownika
Szopen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 141
Rejestracja: 15 mar 2010, 22:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Szopen » 23 sty 2012, 10:49

U siebie mam założony komplet RACERów ( tylko górne przednie mam KAGERY - robi je Moog) Dobijam do 40 tysięcy na tym zestawie i musiałem tylko wymienić ostatnio górny przedni a tak to spokój, cisza :) Racer to chińczyk robiony dla Foty.Kolega założył także komplecik Racerów i także ponad 30 tys km i spokój. Wcześniej miałem u siebie Febi i juz po 30tyś zaczeło cos pukać... A wahacze nie mają u mnie lekko (gwintowane zawieszenie )
No quattro no fun ;)

lookier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 10 sty 2012, 23:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lookier » 26 sty 2012, 13:48

Panowie, potrzebuję pilnej porady, bo będę kupował wahacze. Które i ile wahaczy jest tych samych co w A6, a które są inne. A może wszystkie są inne? Podpowiedzcie też jak wygląda sprawa końcówek i łączników. Ile osób tyle opinii. Zbaraniałem już normalnie...
Pozdrawiam,
L.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 sty 2012, 14:18

lookier pisze:Które i ile wahaczy jest tych samych co w A6, a które są inne.
dolne wszystkie takie same , górne 2 są inne , nawet końcówki drążka są takie same ;-)

lookier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 10 sty 2012, 23:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lookier » 26 sty 2012, 18:03

mdamian pisze:górne 2 są inne
Dwa z czterech, czy górne dwa - przedni i tylny? Jak jest z łącznikami?
Pozdrawiam,
L.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 sty 2012, 20:15

łącznik pasóje , hmm wiem że 2 były inne niż w A6 C5 ;-) takie duże to może był dolny wahacz ;-)
Jeśli na dole idzie 1 (po stronie ) to był dolny , ;-)

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 26 sty 2012, 21:59

lookier, tylko przednie górne są inne,poza tym wszystko jest identyczne.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 sty 2012, 22:15

o dzięki tomi26, za sprostowanie , osobiście tego nie wymieniałem , ale kupowałem i koleś powiedział mi że 2 są inne ;-)

lookier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 10 sty 2012, 23:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lookier » 26 sty 2012, 22:29

Super. Dzięki Panowie. Właśnie o to mi chodziło.

[ Dodano: 2012-01-28, 08:18 ]
Ok, wczoraj założyłem cały komplet Febi. Kupowałem w InterCarsie, więc powinny być oryginalne (pewnie też chińskie, ale z tej odpowiedniej fabryki ;-) ). No zobaczymy jak długo wytrzymają w Warszawie. Dam znać jak zaczną się odzywać bo póki co jest zupełna cisza.
Pozdrawiam,
L.

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 22 mar 2012, 12:22

ile może wytrzymać komplet lemfordera, ile zrobiliście km na nich, bo u mnie szykuje się wymiana, teraz mam meyle puka górny wytrzymał 36 tyś km cena tego zestawu 800 zł

Awatar użytkownika
długi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 18 mar 2012, 15:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi » 22 mar 2012, 16:38

Ja mam orginalny lemfonder i przejechane na nim 40 tys , jest OK :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

A8rider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2011, 20:17
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: A8rider » 20 wrz 2012, 11:42

tomi26 pisze:lookier, tylko przednie górne są inne,poza tym wszystko jest identyczne.
Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 20 wrz 2012, 15:12

Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi
Black Cars Matters

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 20 wrz 2012, 16:45

A8rider pisze:Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp.
dice111 pisze:Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi
Nie do końca tak jest, zwróć uwagę że w wersjach poliftowych występowały wahacze np. banany dolne które miały końcówkę sworznia grubą, ja teraz tak mam, a przed liftem wszystko brałem od kolegi co handluje cześciami do A4 :) oprócz tego jednego górnego rzecz jasna.
Tak że przy poliftowych trzeba najpierw sprawdzić rodzaj końcówki sworznia.
temat był poruszany na forum.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 wrz 2012, 02:43

Tak bylo i przed FL jesli chodzilo np. o TDI
Black Cars Matters

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 21 wrz 2012, 07:29

A wiadomo w jakim celu?? Trochę mi to nie po nosie, bo nie mam już dostępu do tanich wahaczy :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl