[D2 ALL ] Jakie wahacze??
U siebie mam założony komplet RACERów ( tylko górne przednie mam KAGERY - robi je Moog) Dobijam do 40 tysięcy na tym zestawie i musiałem tylko wymienić ostatnio górny przedni a tak to spokój, cisza Racer to chińczyk robiony dla Foty.Kolega założył także komplecik Racerów i także ponad 30 tys km i spokój. Wcześniej miałem u siebie Febi i juz po 30tyś zaczeło cos pukać... A wahacze nie mają u mnie lekko (gwintowane zawieszenie )
No quattro no fun
dolne wszystkie takie same , górne 2 są inne , nawet końcówki drążka są takie same ;-)lookier pisze:Które i ile wahaczy jest tych samych co w A6, a które są inne.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
łącznik pasóje , hmm wiem że 2 były inne niż w A6 C5 ;-) takie duże to może był dolny wahacz ;-)
Jeśli na dole idzie 1 (po stronie ) to był dolny , ;-)
Jeśli na dole idzie 1 (po stronie ) to był dolny , ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
o dzięki tomi26, za sprostowanie , osobiście tego nie wymieniałem , ale kupowałem i koleś powiedział mi że 2 są inne ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Super. Dzięki Panowie. Właśnie o to mi chodziło.
[ Dodano: 2012-01-28, 08:18 ]
Ok, wczoraj założyłem cały komplet Febi. Kupowałem w InterCarsie, więc powinny być oryginalne (pewnie też chińskie, ale z tej odpowiedniej fabryki ;-) ). No zobaczymy jak długo wytrzymają w Warszawie. Dam znać jak zaczną się odzywać bo póki co jest zupełna cisza.
[ Dodano: 2012-01-28, 08:18 ]
Ok, wczoraj założyłem cały komplet Febi. Kupowałem w InterCarsie, więc powinny być oryginalne (pewnie też chińskie, ale z tej odpowiedniej fabryki ;-) ). No zobaczymy jak długo wytrzymają w Warszawie. Dam znać jak zaczną się odzywać bo póki co jest zupełna cisza.
Pozdrawiam,
L.
L.
A8rider pisze:Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp.
Nie do końca tak jest, zwróć uwagę że w wersjach poliftowych występowały wahacze np. banany dolne które miały końcówkę sworznia grubą, ja teraz tak mam, a przed liftem wszystko brałem od kolegi co handluje cześciami do A4 oprócz tego jednego górnego rzecz jasna.dice111 pisze:Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi
Tak że przy poliftowych trzeba najpierw sprawdzić rodzaj końcówki sworznia.
temat był poruszany na forum.