Witam wszystkich.
dziś pojawił mi się problem jak w temacie z zamykaniem centralnego,mianowicie w momencie zamykania z pilota zamykają sie tylko przednie drzwi od kierowcy.wkładając kluczyk do zamka,zamykją sie tylko te drzwi w których jest kluczyk czyli lewe lub prawe przednie.a co mnie zdziwiło zamykając bagarznik z kluczyka to zamykaja i otwieraja sie wszystkie drzwi tak jak nalezy....w kazdym z tych przypadków jest dodatkowo buczenie pompki od centralki i buczy tak ok 10s....i takie pytanie czy jest to nieszczelność czy coś gorszego...proszę o poradę od czego zacząć i co ewentualnie może być jeszcze nie tak..Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-03-10, 19:47 ]
dodam jeszcze gdy zamknę ręcznie wszystkie drzwi,i po otwarciu z pilota to otworzą sie wszystkie drzwi z tym ze z lekkim opuznieniem jedne po drugich.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] problem z centralnym zamkiem.
sprawdź wężyki powietrza przy pompce , i przy zamku klapy , możliwe że jakiś wężyk od powietrza spadł lub pękł albo się urwał ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

no raczej nie powinien ;-)synek220 pisze:zastanawia mnie to że siłownik puszcza ciśnienie bo chyba nie powinien.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Podepnęł sie pod temat problemu centralnego zamka. Mam taki problem, że pompka po zamknieciu drzwi bezwzględu czy to mechanicznie z kluczyka w zamku drzwi czy z pilota pompuje powietrze kilkanasćie może nawet kilkadziesiąt sekund pomimo że juz wszystkie drzwi są zamknięte. Podejrzewam że być może gdzieś występuje mała nieszczelność w układzie. Podpowiedzcie gdzie jest pompka od centralnego zamka i gdzie pokolei sprawdzać te wężyki?
mógł się rozpiąć przewód który idzie pod plastykiem na belce bagażnika tam gdzie zamek zamyka jak zamykamy klapę (jak otworzycie bagażnik to wyciągacie 4 zawleczki i plastyk powinien odejść) będzie tam szła czarna rurka taka cienka i łączy się z trójnikiem , może tam się rozłączyło .
Ja miałem (chyba samo się zrobiło) przy zawiasach tylnej klapy rozłączone ten przewód i się dziwiłem czemu mi zamyka tylko drzwi kierowcy i nic więcej .
rozebrałem cały lewy bok i nic , okazało się że przy zawiasach klapy się rozłączyło ;-)
Złączyłem to i zamek działa normalnie ;-)
Ja miałem (chyba samo się zrobiło) przy zawiasach tylnej klapy rozłączone ten przewód i się dziwiłem czemu mi zamyka tylko drzwi kierowcy i nic więcej .
rozebrałem cały lewy bok i nic , okazało się że przy zawiasach klapy się rozłączyło ;-)
Złączyłem to i zamek działa normalnie ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Dołączę się do tematu. U mnie syczy w klapie bagażnika i nie zamyka go. Zdjąłem obicie klapy i powietrze ucieka dokładnie z siłownika/pompki (nie wiem jak to się fachowo nazywa). Czuć powiew powietrza. Mam więc pytanie czy ktoś ma może manual jak rozebrać to lub czy warto to zrobić czy kupićmużywany lub nowy. No i jak to się nazywa abym mógł poszukać w necie.jdz1 pisze:Podepnęł sie pod temat problemu centralnego zamka. Mam taki problem, że pompka po zamknieciu drzwi bezwzględu czy to mechanicznie z kluczyka w zamku drzwi czy z pilota pompuje powietrze kilkanasćie może nawet kilkadziesiąt sekund pomimo że juz wszystkie drzwi są zamknięte. Podejrzewam że być może gdzieś występuje mała nieszczelność w układzie. Podpowiedzcie gdzie jest pompka od centralnego zamka i gdzie pokolei sprawdzać te wężyki?