Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] 6.0 W12 eksploatacja i typowe usterki

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 30 wrz 2011, 13:43

mdamian pisze:
PABLO200 pisze:Najlepszym silnikiem wg mnie jest zdecydowanie 4.2 TDI
bo on ciągnie od samego dołu do samego końca , nie jeździłem , ale przypuszczam że 4.2 bi-turbo taką samą charakterystykę ma .
Z tym że 4.2TDI zaspokoi się mniejszym spalaniem, ale nie ma o czym gadać, w A8 nie ma 4.2 BiTurbo PB tak więc rozmawiajmy o 4.2 PB ON i W12 ;-)

alduwiel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 05 wrz 2011, 20:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: alduwiel » 30 wrz 2011, 15:12

chwila w12 d3 ma 5,1s do setki a rs6 c5 5,0s (kombi) do setki :peace: tak wiec ale naprawde duzo jest szybszy!!! tyle ze ja pisalem o wyscigu od 100 do 200 i tu wydaje mi sie ze rs6 c5 nawet po czipie nie ma szans :-P

[ Dodano: 2011-09-30, 15:14 ]
greg26 pisze:
alduwiel pisze:cos mi sie wydaje ze rs6 c5 nie da rady nawt po zmianie programu :-P
chyba kolego nie wiesz co piszesz.Seryjne RS6 bez problemu da radę W12,a po zmianie programu tym bardziej.W12 to super szybka limuzyna- a nie wyścigówka.Gdyby do W12 dołożyć kompresor lub biturbo to zmieniłoby to postać rzeczy.W12 objedzie nawet na prostej drodze fiat 126P(z silnikiem V8)- takie są realia niestety :mrgreen:
to do tego postu sie chcialem wypowiedziec

[ Dodano: 2011-09-30, 15:50 ]
chcialem tylko dodac ze mi sie TAK WYDAJE :roll:

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 30 wrz 2011, 18:06

alduwiel pisze:chwila w12 d3 ma 5,1s do setki a rs6 c5 5,0s (kombi) do setki :peace: tak wiec ale naprawde duzo jest szybszy!!! tyle ze ja pisalem o wyscigu od 100 do 200 i tu wydaje mi sie ze rs6 c5 nawet po czipie nie ma szans :-P

[ Dodano: 2011-09-30, 15:14 ]
greg26 pisze:
alduwiel pisze:cos mi sie wydaje ze rs6 c5 nie da rady nawt po zmianie programu :-P
chyba kolego nie wiesz co piszesz.Seryjne RS6 bez problemu da radę W12,a po zmianie programu tym bardziej.W12 to super szybka limuzyna- a nie wyścigówka.Gdyby do W12 dołożyć kompresor lub biturbo to zmieniłoby to postać rzeczy.W12 objedzie nawet na prostej drodze fiat 126P(z silnikiem V8)- takie są realia niestety :mrgreen:
to do tego postu sie chcialem wypowiedziec

[ Dodano: 2011-09-30, 15:50 ]
chcialem tylko dodac ze mi sie TAK WYDAJE :roll:
Tak to wygląda:


A trzeba dodać, że jeden ma program +20HP a inny +100HP :-P Dzisiaj wynik zbliżony do 600KM to żaden wyczyn w tym silniku, a to już wymiata większość aut jeżdżących po naszych drogach :mrgreen:

Szkoda że nie dane było zrealizować projektu S8 BiTurbo przez naszego forumowego kolegę :-/

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 wrz 2011, 18:23

Tu jest niezła sztuka :lol: :lol: :lol: :lol:
http://allegro.pl/jedyne-takie-audi-rs6 ... 14741.html

alduwiel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 05 wrz 2011, 20:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: alduwiel » 30 wrz 2011, 18:33

co do tego filmu to bylo od zera do100 to jest oczywiste ze rs jest szybszy ale mnie ciekawi od 100 do 200

co do tego rs c5 580koni to tym jezdzilem i tam napewno nie ma tej mocy, tak sie sklada ze koles jest z poznania, i chcialem zobaczyc ta fure i gdyby faktycznie tak zapiepszala myslalem o zakupie, ale gdzietam ... aby udowodnic mu ze sie myli zaprosilem go do mojego m5 na małą rundke zeby sie przekonal... Sam byl zdziwiony co potrafi m5 e39 - wniosek taki ze albo on ma zamulonego rsa albo moje m jest cos niebywale szybkie,nawet moja dziewczyna przyznala ze nie czuc ruznicy :lol: . Chcialem go namowic na wyscig na prostej ale nie chciał za chiny( chyba bal sie remisu)

[ Dodano: 2011-09-30, 18:36 ]
ale stan tego rsa jest na 6+ nabank bym go bral tylko nie za tą cene...

Awatar użytkownika
Maciex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 222
Rejestracja: 03 lut 2010, 18:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Maciex » 30 wrz 2011, 20:35

Zapraszam do Gdańska jakąś W12, mam tu seryjnego RS6 450HP (hamownia 446hp)który jest chętny na wszelkie porównania :-P

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 30 wrz 2011, 20:37

z chęcią to zobaczę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maciex pisze:Zapraszam do Gdańska jakąś W12, mam tu seryjnego RS6 450HP (hamownia 446hp)który jest chętny na wszelkie porównania :-P
hmm , ciekawił by mnie pokaz 4.2tdi vs RS6 :)

alduwiel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 05 wrz 2011, 20:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: alduwiel » 03 paź 2011, 21:05

jest ktos z pomoża co by wyrzszosc w12 udowodnil? moge sie zalozyc ze od 100 do 200 w12 bedzie szybsze od rs6 c5

Awatar użytkownika
Rafelek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 287
Rejestracja: 04 cze 2009, 22:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Rafelek » 03 paź 2011, 22:58

Panowie nie ma co tu udowadniać. To są dwa różne silniki. Jeśli by do W12 dołożył turbinę to wtedy możemy jechać. Ja w tym roku byłem na zlocie A8 w Niemczech. I tam właśnie były zawody ze startu na 100 metrów. No i niestety przegrałem z tzw RS8 ( S8 manual 98 rok 340PS z dostawioną turbosprężarką). Przegrałem też z A8 D3 4.2 TDI podkręcone do 800NM. Dodam jeszcze że taki sam wynik jak mój osiągnął kolega Karol swoim D3 4.2PB ( wiem że coś tam miał dłubnięte w kompie) Tak więc nie ma co się podniecać. W12 to nie wyścigówka na uliczne zabawy ale limuzyna na autostrady. A tam to możemy się próbować na większych prędkościach ;-)
CCCO Herr der Ringe

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 paź 2011, 23:15

alduwiel pisze:jest ktos z pomoża co by wyrzszosc w12 udowodnil? moge sie zalozyc ze od 100 do 200 w12 bedzie szybsze od rs6 c5
A ja wątpię...
katalogowo W12 w D3 ma moc 450KM czyli tyle co podstawowa (najsłabsza) wersja RS6 C5...
maksymalny moment W12 w D3 to 550Nm i to jeszcze osiąga go narastająco gdzie maksimum osiąga przy jakichś 4250 obr./min...
maksymalny moment RS6 C5 to 560Nm ale dzięki sprężarkom charakterystyka jest zupełnie inna i swoje maksimum (katalogowo oczywiście) utrzymuje w zakresie 1900-5500 obr./min. (tu piszę tylko o tej podstawowej wersji RS'a bo w Plusie jest jeszcze lepiej)...

Masa własna może być podobna chociaż moim zdaniem D3 W12 może być cięższe nawet od Avanta w C5 (silnik oraz wyposażenie nieubłaganie dodają kilogramów)... a w takim porównaniu każdy kilogram jest zgubny ;-)
Noi moment... to z niego auto przyspiesza... katalogowo jest prawie identycznie ale w RSie ten maksymalny dostępny jest prawie na całym obrotomierzu a w W12 rozwija się narastająco ;-)

W12 to szy i klasa w najlepszym wydaniu, nie ma co zaprzeczać, ale to wciąż silnik wolnossący i moim zdaniem na pełnym ogniu z RS'em nie ma większych szans... a na ulicy można spotkać także inne RS'y... np. RS6 C5 w fabrycznej wersji Plus (480KM i 560Nm) oraz te dłubane przez ABT i MTM które mają już po jakieś 505÷560KM :lol: a W12-tki dłubanej przez jakiegoś nadwornego tunera AUDI jeszcze nie widziałem :-P

eReSem6tym, świeżynką wtedy, miałem przyjemność jeździć jeszcze w 2003 roku i wiem że to szatan, wilk w owczej skórze, najwyższa klasa tak jak wersje M w BMW i AMG w Mercach 8-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

alduwiel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 05 wrz 2011, 20:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: alduwiel » 09 paź 2011, 17:17

no w sumie to chyba faktycznie...ale muslalem ze pojemnosc zrobi swoje , oczywiscie na autostradzie czyli wyscig od 100 do np 250

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 09 paź 2011, 17:30

Niestety i W12 i RS6 zabija jedno......masa. Możesz mieć 700hp i objedzie cię słabsze lżejsze auto. Napatrzyłem się na to na wyścigach i tyle. Zresztą nie ma co gadać tak jak koledzy mówili to dwa inne auta i bez sensu takie pojedynki. :-?

dziq111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2009, 06:44
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 09 kwie 2012, 20:28

dlatego ja oprocz w12 buduje replike lotus 7 na bazie silnika audi s6 c4 :d 2.2turbo
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html

JIMM

Post autor: JIMM » 11 kwie 2012, 20:21

alduwiel pisze:moge sie zalozyc ze od 100 do 200 w12 bedzie szybsze od rs6 c5
:lol: :lol: :lol:
mój był 222 z 999 szt i zapewniam ,że W12 nawet nie zipnie 8-)......tyle tylko ,ze to był RS6 plus........plusik ktoś z klapy zapier....odczepił :diabel:
Obrazek
natomiast S8 nie ma szans z W12 , też sprawdzone organoleptycznie 8-)
Obrazek

[ Dodano: 2012-04-11, 20:30 ]
Iceman pisze:Możesz mieć 700hp i objedzie cię słabsze lżejsze auto
dokładnie tak...........te małe hondy robią co chcą :shock:

sevi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 133
Rejestracja: 25 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: sevi » 11 kwie 2012, 21:09

Panowie pojemnosc to nie wszystko :mrgreen:
Nie ma co porownywac 6.0 do 4.2 biturbo!!!
Jadac przez Anglie mialem okazje przez chwile sprawdzic sie z milym panem w Bentleu continentalu 6.0 biturbo dzwiek i latwosc z jaka pozamiatal Bezcenne.
Szkoda ze audi nie laduje tych turbinek do W12.
pozdr.
A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl