No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi
bardzo udane :mrgreen: ....piszesz nie pij :mrgreen:Lechu pisze:oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane.audik pisze:podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi
Psują się trochę mniej, po prostu 8-) ale ani one dobre ani ekonomiczne.
no i "ni mom" A8
To ja dodam troszkę do tego tematu. Jeśli mają być one mniej awaryjne to co powiecie na to: http://www.autokrata.pl/artykul/wadliwe ... -tdi-12839
Dążenie do doskonałości.
no ale usterka będzie usuwana bezpłatnie w ramach "akcji serwisowej"
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
połowa wartości Auta :mrgreen:EVAN pisze:Nowy silnik kosztuję w serwisie 49Tzł
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
no to z 5-7tyś zrobione
- auto nie odpala poniżej -15C - ale to akurat aku, rok temu zmienione :mrgreen:
- popsuł się ręczny (elektryczny) - wymiana ponad 2tyś silnik i zacisk, bo tylko jedna strona
- wymiana żarników i przetwornicy, ale tu akurat nie ma końca bo co drugi dzień ściągany jest zderzak, żeby wymieniać (poza ASO) koszt już dobija do 1,5tyś mało bo część na gwarancji.....
- zmyślny przycisk do otwierania kufra kaput...
- przegląd ASO - 800zł - w tym odczytanie komputera ( 90 netto a wiem , że był czysty D )
do tego dodajmy:
- uszkodzoną przekładnie , o ring pod turbiną, klocki tarcze - razem 8,5 tyś
Niestety pozostałe nie wymienione popmpowtryskiwacze nie chcą się popsuć, pewnie już padną jak, skończy się ich wymiana za darmo 8-)
Auto ma przebieg 165tyś od zawsze servisowane i naprawiane w ASO :wpale:
Historia serwisowa nie mieści się na paru kartkach
- auto nie odpala poniżej -15C - ale to akurat aku, rok temu zmienione :mrgreen:
- popsuł się ręczny (elektryczny) - wymiana ponad 2tyś silnik i zacisk, bo tylko jedna strona
- wymiana żarników i przetwornicy, ale tu akurat nie ma końca bo co drugi dzień ściągany jest zderzak, żeby wymieniać (poza ASO) koszt już dobija do 1,5tyś mało bo część na gwarancji.....
- zmyślny przycisk do otwierania kufra kaput...
- przegląd ASO - 800zł - w tym odczytanie komputera ( 90 netto a wiem , że był czysty D )
do tego dodajmy:
- uszkodzoną przekładnie , o ring pod turbiną, klocki tarcze - razem 8,5 tyś
Niestety pozostałe nie wymienione popmpowtryskiwacze nie chcą się popsuć, pewnie już padną jak, skończy się ich wymiana za darmo 8-)
Auto ma przebieg 165tyś od zawsze servisowane i naprawiane w ASO :wpale:
Historia serwisowa nie mieści się na paru kartkach
no i "ni mom" A8
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
I później się wszyscy dziwią , że auta są dowalone i nie ma nic normalnego do kupienia , a jak jest to za "miliony" ;-)123mielony pisze:Daj spokój zepsuj coś bo psujesz statystyki :-Daudik pisze:30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen:
Że firmowy to nie oznacza , że trzeba go od razu psuć . U mnie w firmie są np premie za to , że szef nie musi ładować w naprawy aut ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.