![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Jak powinna poprawnie działać sprawna s
co twoim zdaniem oznacza podpięcie lpg pod skrzynie ?? nie czaje instalkę sam zakładałem mapa w mapę schodziła się równo przy podpięciu pod kompa
[ Dodano: 2012-05-15, 19:15 ]
to co teraz zrobić muszę przyznać że byłem na regulacji gazu w lbn i na drugi dzień auto mi ciężko na paliwie zapalało czy to możliwe?
[ Dodano: 2012-05-15, 19:15 ]
to co teraz zrobić muszę przyznać że byłem na regulacji gazu w lbn i na drugi dzień auto mi ciężko na paliwie zapalało czy to możliwe?
....oj możliwe. Po źle zestrojonej instalacji LPG, komputer "nauczył" się nieprawidłowych parametrów pracy - nie mogłem go odpalić i na benzynie nie chciał jeździć (kilku speców ręce rozkładało i żaden z nich nie szukał winy w instalacji LPG bo na gazie silnik idealnie pracował). Instalacja musi być dobrze zestrojona aby zarówno na PB jak i LPG auto dobrze pracowało.ahmar pisze: byłem na regulacji gazu w lbn i na drugi dzień auto mi ciężko na paliwie zapalało czy to możliwe?
Zrób ze 100-150KM na samym PB , niech komputer wróci do ustawień fabrycznych PB i wtedy sprawdź LPG ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ustawiaj Lpg na korekty paliwowe a nie na mapki i będzie oki. Jak masz chęci to zapraszam do Mnie. Z Lublina masz już tylko 70km :mrgreen: Poniesiesz tylko koszty paliwa. :-)
Reset kompa Pb powinien przyśpieszyć adaptacje benzyny bo napewno Lpg ją rozjechało.
Sprawdz jeszcze czy Gold nie puszcza gazu podciśnieniem, to częste bolączki tych reduktorów co objawia się właśnie utrudnionym rozruchem.
Reset kompa Pb powinien przyśpieszyć adaptacje benzyny bo napewno Lpg ją rozjechało.
Sprawdz jeszcze czy Gold nie puszcza gazu podciśnieniem, to częste bolączki tych reduktorów co objawia się właśnie utrudnionym rozruchem.
kup sobie kabelek do lpg i ściągnij program. pojeździj na benzynie niech się komputer ustawi jak trzeba. jeździj różnie czyli przyspieszaj, hamuj, jeździj wolniej, szybciej itp żeby zebrał jak najwięcej danych. Potem podłącz kabelek do auta i weź laptop do środka auta, znajdź autokalibrację i daj na benzynę i jeździj po mieście tak jak wcześniej opisałem czyli różnie, potem zobaczysz jak ci się utworzy jakby wykres i przełączasz wtedy na gaz i tak samo jeździsz. Następnie dajesz autokorektę lub coś w tym rodzaju co masz w programie i on ci porówna benzynę z gazem i sam wszystko ustawi, jedynie jak będziesz miał jakieś duże odchyły czyli punkty zaznaczone na czerwono to sobie myszką je korygujesz. Zapisujesz ustawienia i przełączasz na AUTO żeby ci sam zmieniał z benzyny na gaz. Piszę to bo z gazownikami to miałem masakrastyczne przejścia i nie obył się od bluzgania i mało nie rękoczynów. Mam instalację VERSUS i sam to zrobiłem według tłumaczenia jednego gościa gazownika ze Szczecina. Auto paliło 30-34l na mieście (za 40 zł miałem 14 litrów gazu i robiłem 44 kilometry oczywiście także paliwo do momentu przełączenia na gaz) a teraz pali 16-17 a w trasie 13,5 l.
[ Dodano: 2012-05-19, 19:39 ]
Oczywiście nie chcę się wymądrzać tylko pomóc jeśli mogę
moje auto zaczeło fajnie i równo pracować na gazie.
[ Dodano: 2012-05-19, 19:39 ]
Oczywiście nie chcę się wymądrzać tylko pomóc jeśli mogę

Regulacja pomogła? bo na lpg mam dokładnie to samo.uszek pisze:jak sie mocno nie wciska od razu pedalu to jest ok i wolno sobie przyspiesza, jak sie wcisnie mocniej to szarpnie 2-3 razy, jak calkiem mocno sie wcisnie to zredukuje o bieg i jest ok.
Dzieje sie tak w przedziale obrotów 1100-1200
Panowie przy jakich obrotach u Was redukuje podczas toczenia bez gazu? U mnie 800-1000obr, mam wrażenie że to za mało...
u mnie jest dokladnie tak samo 1000 czasami ponizej. Zmiany sa niewyczuwalne. I tak juz ponad 2 latabeyer28 pisze:Panowie przy jakich obrotach u Was redukuje podczas toczenia bez gazu? U mnie 800-1000obr, mam wrażenie że to za mało...

to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4, czyli normalka, to spoko
u siebie na pracę skrzyni złego słowa też nie powiem, bo chodzi jak należy, po remoncie już. Ale denerwuje mnie ta denna jazda miejska, gdzie podczas normalnej jazdy przełącza mi do przodu przy 1800obr, czyli szybko przechodzi na 5 i nie ma bardzo możliwości pojeżdżenia na wysokim biegu. Wrzuca 4 albo 5 i zaraz trzeba zwalniać i ciągnąć ten wysoki bieg od najniższych obrotów, taka trochę przymulona ta jazda. Ale to już chyba bardziej wina miasta, a nie skrzyni
Ogólnie po mieście to na tipie tylko jeżdżę, bo dynamika jest lepsza 



wszystko zalezy od stylu jazdy...ja tam właśnie taki preferuje i jak dziadzio sie ostatnio wożębeyer28 pisze:szybko przechodzi na 5 i nie ma bardzo możliwości pojeżdżenia na wysokim biegu. Wrzuca 4 albo 5 i zaraz trzeba zwalniać i ciągnąć ten wysoki bieg od najniższych obrotów



to nie jest zwykły napęd...to
Dokładnie u mnie też tak jest jak jadę w stylu emerytalnym, ale gdy przyjdzie czas na kilkukrotne przeciągnięcie auta pod wyższe obroty to skrzynia redukuje troszkę wyżej. Pewnie mysli sobie o w końcu stary dziad normalnie jeździ.martin_rs4 pisze:u mnie jest dokladnie tak samo 1000 czasami ponizej. Zmiany sa niewyczuwalne. I tak juz ponad 2 latabeyer28 pisze:Panowie przy jakich obrotach u Was redukuje podczas toczenia bez gazu? U mnie 800-1000obr, mam wrażenie że to za mało...w szegolnosci teraz jak przeplywke wymienilem, to zmiany biegow w obu kierunkach sa plynne.
U mnie jest identycznie. Ale jak wyżej napisałem skrzynia przez jakiś czas się uczy. Jak parę razy ją pogonisz to będzie biegi zmieniać wyżej. I Gdy odpuścisz nie zawsze będzie chciała wrzucić tego następnego biegu przy 2000 tylko chce by ją jeszcze troszkę pociągnąć.beyer28 pisze:Ale denerwuje mnie ta denna jazda miejska, gdzie podczas normalnej jazdy przełącza mi do przodu przy 1800obr, czyli szybko przechodzi na 5 i nie ma bardzo możliwości pojeżdżenia na wysokim biegu.
Do dynamicznej jazdy po mieście fakt TIP się najlepiej sprawdza.
Kiedyś goniłem za bracistą na D i strasznie mnie to irytowało że chcąc pozostać na pewnym zakresie obrotowym ona nagle wbija mi wyższy bieg. Nagle trzeba zwalniać bo jest zakręt i skrzynia głupieje. Dajesz w podłogę i jest opóźnienie.
Do normalnej jazdy tylko D dynamicznie TIP

też właśnie tak sie dziś przyjrzałem i od 1-3 przerzuca przy 1800-2000obr, natomiast 4-5 już przy 1500-1700obr jadąc oczywiście "dziadziuniowato"beyer28 pisze:podczas normalnej jazdy przełącza mi do przodu przy 1800obr


to nie jest zwykły napęd...to
Całe życie jeździłem w manualu i nigdy nie przerzucałem tak nisko biegów przy normalnej jeździe. Zawsze 2500 to tak min było, może dlatego teraz wydaje się to takie nienaturalne
Trochę szkoda takiego silnika na taką słabą jazdę. Dobrze, że przynajmniej ta ręczna zmiana jest <okioki> bo nieustająca jazda na redukcji na dłuższą metę jest kłopotliwa 

