Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Jak powinna poprawnie działać sprawna s

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 15 maja 2012, 18:31

co twoim zdaniem oznacza podpięcie lpg pod skrzynie ?? nie czaje instalkę sam zakładałem mapa w mapę schodziła się równo przy podpięciu pod kompa

[ Dodano: 2012-05-15, 19:15 ]
to co teraz zrobić muszę przyznać że byłem na regulacji gazu w lbn i na drugi dzień auto mi ciężko na paliwie zapalało czy to możliwe?

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 15 maja 2012, 21:59

ahmar pisze: byłem na regulacji gazu w lbn i na drugi dzień auto mi ciężko na paliwie zapalało czy to możliwe?
....oj możliwe. Po źle zestrojonej instalacji LPG, komputer "nauczył" się nieprawidłowych parametrów pracy - nie mogłem go odpalić i na benzynie nie chciał jeździć (kilku speców ręce rozkładało i żaden z nich nie szukał winy w instalacji LPG bo na gazie silnik idealnie pracował). Instalacja musi być dobrze zestrojona aby zarówno na PB jak i LPG auto dobrze pracowało.

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 16 maja 2012, 22:00

i co musiałeś zrobić na benzynie jezdzić??

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 16 maja 2012, 23:10

Zrób ze 100-150KM na samym PB , niech komputer wróci do ustawień fabrycznych PB i wtedy sprawdź LPG ;-)

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 17 maja 2012, 06:15

Ustawiaj Lpg na korekty paliwowe a nie na mapki i będzie oki. Jak masz chęci to zapraszam do Mnie. Z Lublina masz już tylko 70km :mrgreen: Poniesiesz tylko koszty paliwa. :-)

Reset kompa Pb powinien przyśpieszyć adaptacje benzyny bo napewno Lpg ją rozjechało.

Sprawdz jeszcze czy Gold nie puszcza gazu podciśnieniem, to częste bolączki tych reduktorów co objawia się właśnie utrudnionym rozruchem.

Sylas25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 25 kwie 2010, 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sylas25 » 19 maja 2012, 19:37

kup sobie kabelek do lpg i ściągnij program. pojeździj na benzynie niech się komputer ustawi jak trzeba. jeździj różnie czyli przyspieszaj, hamuj, jeździj wolniej, szybciej itp żeby zebrał jak najwięcej danych. Potem podłącz kabelek do auta i weź laptop do środka auta, znajdź autokalibrację i daj na benzynę i jeździj po mieście tak jak wcześniej opisałem czyli różnie, potem zobaczysz jak ci się utworzy jakby wykres i przełączasz wtedy na gaz i tak samo jeździsz. Następnie dajesz autokorektę lub coś w tym rodzaju co masz w programie i on ci porówna benzynę z gazem i sam wszystko ustawi, jedynie jak będziesz miał jakieś duże odchyły czyli punkty zaznaczone na czerwono to sobie myszką je korygujesz. Zapisujesz ustawienia i przełączasz na AUTO żeby ci sam zmieniał z benzyny na gaz. Piszę to bo z gazownikami to miałem masakrastyczne przejścia i nie obył się od bluzgania i mało nie rękoczynów. Mam instalację VERSUS i sam to zrobiłem według tłumaczenia jednego gościa gazownika ze Szczecina. Auto paliło 30-34l na mieście (za 40 zł miałem 14 litrów gazu i robiłem 44 kilometry oczywiście także paliwo do momentu przełączenia na gaz) a teraz pali 16-17 a w trasie 13,5 l.

[ Dodano: 2012-05-19, 19:39 ]
Oczywiście nie chcę się wymądrzać tylko pomóc jeśli mogę :) moje auto zaczeło fajnie i równo pracować na gazie.

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 19 maja 2012, 21:37

spoko spoko autoadaptacja zazwyczaj jest taka że więcej pali tego gazu bynajmniej w stagu tak że postaram się ustawić ją sam kabelek i program wszystko mam kolego mogę mieć wtryski za słabe do tego auta bo jezdżę na regach

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 gru 2014, 17:41

uszek pisze:jak sie mocno nie wciska od razu pedalu to jest ok i wolno sobie przyspiesza, jak sie wcisnie mocniej to szarpnie 2-3 razy, jak calkiem mocno sie wcisnie to zredukuje o bieg i jest ok.
Dzieje sie tak w przedziale obrotów 1100-1200
Regulacja pomogła? bo na lpg mam dokładnie to samo.

Panowie przy jakich obrotach u Was redukuje podczas toczenia bez gazu? U mnie 800-1000obr, mam wrażenie że to za mało...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 gru 2014, 19:32

beyer28 pisze:Panowie przy jakich obrotach u Was redukuje podczas toczenia bez gazu? U mnie 800-1000obr, mam wrażenie że to za mało...
u mnie jest dokladnie tak samo 1000 czasami ponizej. Zmiany sa niewyczuwalne. I tak juz ponad 2 lata :D w szegolnosci teraz jak przeplywke wymienilem, to zmiany biegow w obu kierunkach sa plynne.
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 gru 2014, 20:02

martin_rs4, czyli normalka, to spoko :) u siebie na pracę skrzyni złego słowa też nie powiem, bo chodzi jak należy, po remoncie już. Ale denerwuje mnie ta denna jazda miejska, gdzie podczas normalnej jazdy przełącza mi do przodu przy 1800obr, czyli szybko przechodzi na 5 i nie ma bardzo możliwości pojeżdżenia na wysokim biegu. Wrzuca 4 albo 5 i zaraz trzeba zwalniać i ciągnąć ten wysoki bieg od najniższych obrotów, taka trochę przymulona ta jazda. Ale to już chyba bardziej wina miasta, a nie skrzyni :) Ogólnie po mieście to na tipie tylko jeżdżę, bo dynamika jest lepsza :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2014, 07:52

beyer28 pisze:szybko przechodzi na 5 i nie ma bardzo możliwości pojeżdżenia na wysokim biegu. Wrzuca 4 albo 5 i zaraz trzeba zwalniać i ciągnąć ten wysoki bieg od najniższych obrotów
wszystko zalezy od stylu jazdy...ja tam właśnie taki preferuje i jak dziadzio sie ostatnio wożę :D ale jak troche mocniej wciśniesz to też Ci przytrzyma na obrotach...co jak co alej faktycznie do dynamiczej jazdy mieskiej tylko na tipie ;) szczególnie jak ma sie dodatkowo funkcje zmiany w kierownicy :D
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 02 gru 2014, 09:12

martin_rs4 pisze:
beyer28 pisze:Panowie przy jakich obrotach u Was redukuje podczas toczenia bez gazu? U mnie 800-1000obr, mam wrażenie że to za mało...
u mnie jest dokladnie tak samo 1000 czasami ponizej. Zmiany sa niewyczuwalne. I tak juz ponad 2 lata :D w szegolnosci teraz jak przeplywke wymienilem, to zmiany biegow w obu kierunkach sa plynne.
Dokładnie u mnie też tak jest jak jadę w stylu emerytalnym, ale gdy przyjdzie czas na kilkukrotne przeciągnięcie auta pod wyższe obroty to skrzynia redukuje troszkę wyżej. Pewnie mysli sobie o w końcu stary dziad normalnie jeździ.
beyer28 pisze:Ale denerwuje mnie ta denna jazda miejska, gdzie podczas normalnej jazdy przełącza mi do przodu przy 1800obr, czyli szybko przechodzi na 5 i nie ma bardzo możliwości pojeżdżenia na wysokim biegu.
U mnie jest identycznie. Ale jak wyżej napisałem skrzynia przez jakiś czas się uczy. Jak parę razy ją pogonisz to będzie biegi zmieniać wyżej. I Gdy odpuścisz nie zawsze będzie chciała wrzucić tego następnego biegu przy 2000 tylko chce by ją jeszcze troszkę pociągnąć.
Do dynamicznej jazdy po mieście fakt TIP się najlepiej sprawdza.

Kiedyś goniłem za bracistą na D i strasznie mnie to irytowało że chcąc pozostać na pewnym zakresie obrotowym ona nagle wbija mi wyższy bieg. Nagle trzeba zwalniać bo jest zakręt i skrzynia głupieje. Dajesz w podłogę i jest opóźnienie.
Do normalnej jazdy tylko D dynamicznie TIP ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2014, 13:02

beyer28 pisze:podczas normalnej jazdy przełącza mi do przodu przy 1800obr
też właśnie tak sie dziś przyjrzałem i od 1-3 przerzuca przy 1800-2000obr, natomiast 4-5 już przy 1500-1700obr jadąc oczywiście "dziadziuniowato" :D i tak erni napisał ASB uczy sie stylu jazdy i mi kiedys przez pewien czas też przełączła dopiero powyżej 2500obr dopóki nie założyłem blokady na stope :>
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 02 gru 2014, 18:28

Całe życie jeździłem w manualu i nigdy nie przerzucałem tak nisko biegów przy normalnej jeździe. Zawsze 2500 to tak min było, może dlatego teraz wydaje się to takie nienaturalne :) Trochę szkoda takiego silnika na taką słabą jazdę. Dobrze, że przynajmniej ta ręczna zmiana jest <okioki> bo nieustająca jazda na redukcji na dłuższą metę jest kłopotliwa :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2014, 18:37

beyer28 pisze: Trochę szkoda takiego silnika na taką słabą jazdę.
dlatego ja...hmm sam juz nie wiem <hmm> raz na tydzien, przelaczam sobie na PB i jezdze bardziej agresywnie aby to serce V8 troche "pobudzic do zycia" :D bo ciagla jazda tylko na LPG nie jest wskazana...
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl