[D3 03 4.2MPI ] Wspornik momentu obrotowego
[D3 03 4.2MPI ] Wspornik momentu obrotowego
Koledzy klubowicze co to jest ten wspornik, gdzie on sie znajduje i co daje?
Mam błąd: 18284 - zawór wspornika momentu obrotowego: przerwa P1876-004 brak sygnału. I nie wiem zupełnie jak to ugryźć.
Pomoże ktoś?
Mam błąd: 18284 - zawór wspornika momentu obrotowego: przerwa P1876-004 brak sygnału. I nie wiem zupełnie jak to ugryźć.
Pomoże ktoś?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
Skad masz taka informacje, szukalem cos o tym w necie i nic nie znalazlem. U siebie mam lewa poduszke (lub wiazke do niej) uszkodzona i na moje oko auto nie jedzie jak na 335KM.skipper pisze:Jak sterownik widzi błąd poduszki silnika to automatycznie obniża moc silnika,(o ok.20%-30%),przerobiłem to osobiscie.
Skad wiem, sprawdzilem na wlasnej a8, poduchy mi padly w zasadzie bez objawowo, do dwoch dochodza kable, najgorzej wymienic przednia prawa, w zasadzie trzeba rozebrac przod.
Roznica oo wymianie niwielka albo zadna, jesli chodzi o wibracje natomiast w mocy duza, sterownik obcina ok.30%.
Kontrolka chec sie nie zapala i uwazam ze to blad Audi w programowaniu, bo wowczas powinna sie zaswiecic.
Autoryzowane serwisy o tym wiedza i zalecaja wymiane poduszki.
Roznica oo wymianie niwielka albo zadna, jesli chodzi o wibracje natomiast w mocy duza, sterownik obcina ok.30%.
Kontrolka chec sie nie zapala i uwazam ze to blad Audi w programowaniu, bo wowczas powinna sie zaswiecic.
Autoryzowane serwisy o tym wiedza i zalecaja wymiane poduszki.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W serwisie jak zamówisz tę poduszkę to dostaniesz juz nową bez czujnika, bo audi nie produkuje juz tych z czujnikiem ( różni się literką na końcu ma bodajże S ) dają zworkę i zwierasz wtyczkę która była wkładana w poduszkę z czujnikiem.skipper pisze:Skad wiem, sprawdzilem na wlasnej a8, poduchy mi padly w zasadzie bez objawowo, do dwoch dochodza kable, najgorzej wymienic przednia prawa, w zasadzie trzeba rozebrac przod.
Roznica oo wymianie niwielka albo zadna, jesli chodzi o wibracje natomiast w mocy duza, sterownik obcina ok.30%.
Kontrolka chec sie nie zapala i uwazam ze to blad Audi w programowaniu, bo wowczas powinna sie zaswiecic.
Autoryzowane serwisy o tym wiedza i zalecaja wymiane poduszki.
Ja mam taki objaw u siebie o ile to od tego, że jak wcisnę pedał gazu na maksa to obroty idą w górę a auto ledwo jedzie, a jak na 3/4 to dobrze ciągnie .
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, ale to nie chodzi o ta poduszke ktorą widac z przodu silnika z lewej str.Ten błąd jak juz dotyczy poduszki którą ujżysz będąc w kanale, lub podnośniku.nikoa4 pisze:i ja mam poblem z tego typu bledami,wszystko juz ogarnelem.tylko takie bledy zostaly:
17985 prawa poduszka silnika,przerwa w obwodzie
18284 torque mounting valve,zwarcie do positive
Czyli do wymiany,prawa poduszka silnika.patrzac po otwarciu maski z lewej strony silnika przod.?
Jak bym sie mylil to mnie poprawcie....