Tobie za to chyba musiało się baaaaardzo nudzić tego poranka ;-)FOSS pisze:Widzę że kolega nudził się tej nocy baaaaaardzo :lol:Maciex pisze:Jako że lubię testować dziś podjąłem się kolejnego sprawdzianu...
...
[S8 D2 FL] Spalanie... Jakie jest Wasze ?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 08:03 przez martab99, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin
4WD + 1WD
4WD + 1WD
Uf, cieszę się że wybrałem S8 a nie Tico, gdyby było odwrotnie nie przebolałbym tych wyliczeń :-PFOSS pisze:Widzę że kolega nudził się tej nocy baaaaaardzo :lol:Maciex pisze:Jako że lubię testować dziś podjąłem się kolejnego sprawdzianu...
Co do wyników... jakoś bardzo mnie nie zaskoczyły...
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 08:04 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurol, Piszesz oczywiście o LPG , jeśli tak to normalne spalanie ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Tak, mówie o LPG, chociaż nie ma wielkiej różnicy. Nawet nie wiele komp przekłamuje jak ostatnio robiłem przeliczenia. Jego "kłamstwa" są większe jak częściej ładuje po pedale ale na krótkich odcinkach miejskich, lub jak chce tylko poburczeć na kogoś;) wtedy nienadąża naliczyć do średniej, ale chwilowe spalanie rożnie sporo i to są właśnie te różnice między pokazywanym średnim spalaniem a realnym z tego co ubyło w baku.
pozdro
pozdro
Kurcze, nie wiem jak Wy to robicie ale ja nigdy poniżej 10l/100km nie zszedłem :shock:lukas28 pisze:ostatnia trasa 230km Ełk-Wawa nie spieszyło mi się i jechałem spokojnie do 120 srednie spadło do 9-10lPB/100km...
najmniej co zarejestrowałem to było coś koło 10,5l/100km kiedy specjalnie jadąc trasą w środku nocy "lansowałem" się moim S8 z prędkościami 90-100km/h i wyzerowałem FIS już w trakcie jazdy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Możliwe , trzeba jechać w granicach 110km/h na tempomacie , nie przyśpieszać , nie zwalniać to może nawet do 8L/100km uda się zejść .FOSS pisze:Kurcze, nie wiem jak Wy to robicie ale ja nigdy poniżej 10l/100km nie zszedłem :shock:
Ja nie mam tempomatu i mi minimalnie udało się zejść do 13.5L/100km na trasie , Gdynia-Warszawa-Gdynia ;-)
Ale przyznam się że miejscami było około 160km/h (jak nie zwracałem dłuższy czas na prędkościomierz) :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
A ja dodam od siebie tyle. Jak ostatnio jechałem po autko. W jedną stronę ja a w drugą stronę mój znajomy mechanik to spalanie wyszło takie, że jemu moja krówka spaliła około 2,5/3l mniej. więc dużo zależy od kierowcy. U mnie z reguły wychodzi trasa 13,5/15 l, miasto 18/22l. Uważam to za normę jeśli chodzi LPG. Pb można zejść niżej o jakieś 15/20%.
Dążenie do doskonałości.
Witam kolegów
Na temat spalania nie bardzo lubię rozmawiać, bo każdej sie ze BMW 740 4.4 pali 17 gazu w korkach.
Moje s8 w korkach pali 30-35 ( poruszam sie w promieniu 10 km od miejsca zamieszkania)
W trasie pali 18 gazu. Moj gazownik sie kiedyś nudził i jak wracalismy z Bieszczad do wawy to udało mu sie 11,5 gazu osiągnąć, spalem - więc go nie zabilem.
Kupując 4.2 trzeba sie przygotować na wydatki na paliwo lub kupić smarta na miasto i go zagazowac:)
Na temat spalania nie bardzo lubię rozmawiać, bo każdej sie ze BMW 740 4.4 pali 17 gazu w korkach.
Moje s8 w korkach pali 30-35 ( poruszam sie w promieniu 10 km od miejsca zamieszkania)
W trasie pali 18 gazu. Moj gazownik sie kiedyś nudził i jak wracalismy z Bieszczad do wawy to udało mu sie 11,5 gazu osiągnąć, spalem - więc go nie zabilem.
Kupując 4.2 trzeba sie przygotować na wydatki na paliwo lub kupić smarta na miasto i go zagazowac:)
U mnie w D3 4.2 średnie spalanie oscyluje w okolicach 11,5-14 litrów(jazda normalna-bez mocnego deptania). Jeżdżę na Pb98 przeważnie 65% trasa,35% miasto (50 tysięcy mieszkańców). Wynik uważam za bardzo dobry.Spalanie sprawdzam tankując do pełna na tej samej stacji i jak zjedzie do minimum znowu do pełna,więc pomiar jest wiarygodny.
jak wy to robicie...
mam od 3m-cy/6tys km A8L 4.2 310KM,
jazda tylko po W-wie, dosyc czesto sie spiesze :lol:
i po ruszeniu z dalekiego tarchomina, jestem w centrum po 10-12 minutach.
ale czasem tez kulam sie "na dziadka"
do sedna:
tylko PB , wedlug FISu srednio widze 21.5 litra,
na kolach 19 cali 245 przod + 285 tyl, bywalo 24.4 litra
na orginalnych 18 tkach, starajac sie jezdzic delikatnie, max co osiagnalem to 18.6 litra
trasy nie bylo,
za kilka tygodni wyjazd na wakacje, to sprawdze jak bedzie.
mam nadzieje ze duzo mniej, chociarz watpie zebym w trasie nie korzystal z mocy silnika...
ale koszt trasy nad morze i spowrotem, w granicach 1000-1200zl za samo paliwo,
troche mnie juz wkurza.
zaczynam myslec powaznie o gazie.
mam od 3m-cy/6tys km A8L 4.2 310KM,
jazda tylko po W-wie, dosyc czesto sie spiesze :lol:
i po ruszeniu z dalekiego tarchomina, jestem w centrum po 10-12 minutach.
ale czasem tez kulam sie "na dziadka"
do sedna:
tylko PB , wedlug FISu srednio widze 21.5 litra,
na kolach 19 cali 245 przod + 285 tyl, bywalo 24.4 litra
na orginalnych 18 tkach, starajac sie jezdzic delikatnie, max co osiagnalem to 18.6 litra
trasy nie bylo,
za kilka tygodni wyjazd na wakacje, to sprawdze jak bedzie.
mam nadzieje ze duzo mniej, chociarz watpie zebym w trasie nie korzystal z mocy silnika...
ale koszt trasy nad morze i spowrotem, w granicach 1000-1200zl za samo paliwo,
troche mnie juz wkurza.
zaczynam myslec powaznie o gazie.