Na 99% masz 280 x 28 mm 24.0122-0152.1bombowozista pisze:Znalazłem tu prawie wszystko z wyjątkiem rozmiaru tarcz na tył A8 99r. 310 kucy silnik AQF a bardzo mi on potrzebny . CZEKAM może ktoś odpisze
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
SUPER 3 odpowiedzi i trzy różne rozmiary. Może podam VIN dla ułatwienia (mi się ważność ETKI skończyła) VIN WAUZZZ4DZYN004146
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
oki narazie brak czasu ale w niedziele (podobno niedzielna praca w gówno się obraca ) dam radę i to zmierzę bo innego wyjścia nie mam
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
Miałem podobny problem. Doipiero pomiar tarcz na samochodzie dał odpowiedz jakie tarcze mam zamówić. Z tyłu już wymienione zostały tarcze i klocki a z przodu dzisiaj będę wymieniał. Klocki mam TEXTARA bo tylko takie pasowały. I mam pytanie do kolegów: Pierwsze klocki jakie zamówiłem do auta nie pasowały (BOSCH), wymieniłem je na TEXTARY i przy tych klockach są jakieś specjalne blaszki (po sztuk 4). Co to jest takiego? Dodam że w obecnych klockach które są założone tych blaszek nie ma. Mam zakładać tak te klocki z tymi blaszkami?
Cześć, czytałem wszystkie posty.
Powiem wam tak, mój znajomy jeździ E39 520i (cienko to jeździ:-D), i problem z biciem występował również u niego. Kupował tarcze Zimmermana wiercone, wymieniał komplety z 3 razy i ciągle ten problem powracał. Sprawdzał całe zawieszenie, wahacze, drążki kierownicze i ciągle problem wracał. Jednak tak sądziłem że problem leży w tarczach i klockach. Ale czytając wasze posty, odnoszę wrażenie, że tarcze i klocki EBC są godne polecenia, mimo iż kosztują sporo.
Powiem wam tak, mój znajomy jeździ E39 520i (cienko to jeździ:-D), i problem z biciem występował również u niego. Kupował tarcze Zimmermana wiercone, wymieniał komplety z 3 razy i ciągle ten problem powracał. Sprawdzał całe zawieszenie, wahacze, drążki kierownicze i ciągle problem wracał. Jednak tak sądziłem że problem leży w tarczach i klockach. Ale czytając wasze posty, odnoszę wrażenie, że tarcze i klocki EBC są godne polecenia, mimo iż kosztują sporo.
Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
tarcze i klocki
Włączę się w temat.
Trochę dziegciu do tematu tarcz. Odradzam przez duże "O" tarcz nacinanych i wierconych - chyba, że kupujesz profesjonalne wyczynowe od 2000zł za szt. W innym przypadku będziesz miał problemy z tymi tarczami po około 20.000km. W poprzednim aucie BMW E46 2002 zmieniłem tarcze na ATE nacinane i wiercone i klocki EBC. Owszem hamulce stawiały auto w miejscu z brutalnością Tysona, ale okupuje to zużyciem 80% klocków (dodam wzmacnianych ) po około 25.000km, a już po 10.000 klocki hałasują przy hamowaniu w szczególności przy końcu hamowania (akustyka podobna do tarcia kamieniem o asfalt - mało przyjemna). Przy 20.000km przebiegu na ww zestawie zaczęły się delikatne bicia na kierownicy przy predkości 120km i wzwyż i przy hamowaniu. Tarcze sie wypaczyły a to przecież ATE a nie hart.
Więc jeśli tarcze były w oryginalne gładkie to takie montuj przecież zamontowali jest eksperci.
A ha jak będziesz sam montował tarcze to wyczyść solidnie piasty abyś już przy montażu nie zespsuł tarcz.
Pozdrawiam
Trochę dziegciu do tematu tarcz. Odradzam przez duże "O" tarcz nacinanych i wierconych - chyba, że kupujesz profesjonalne wyczynowe od 2000zł za szt. W innym przypadku będziesz miał problemy z tymi tarczami po około 20.000km. W poprzednim aucie BMW E46 2002 zmieniłem tarcze na ATE nacinane i wiercone i klocki EBC. Owszem hamulce stawiały auto w miejscu z brutalnością Tysona, ale okupuje to zużyciem 80% klocków (dodam wzmacnianych ) po około 25.000km, a już po 10.000 klocki hałasują przy hamowaniu w szczególności przy końcu hamowania (akustyka podobna do tarcia kamieniem o asfalt - mało przyjemna). Przy 20.000km przebiegu na ww zestawie zaczęły się delikatne bicia na kierownicy przy predkości 120km i wzwyż i przy hamowaniu. Tarcze sie wypaczyły a to przecież ATE a nie hart.
Więc jeśli tarcze były w oryginalne gładkie to takie montuj przecież zamontowali jest eksperci.
A ha jak będziesz sam montował tarcze to wyczyść solidnie piasty abyś już przy montażu nie zespsuł tarcz.
Pozdrawiam
Jacenty
Pany, jak to jest z tymi tarczami ATE, bo chce zakupić zestaw tarcze ATE lub Zimmermann gładkie na razie z przewagą na Zimmermann + klocki ferodo premier .
Czy te tarcze ATE to taka kaszana i się gną ??? Czy może jednak z ferodo premier ATE będą ok ??? Z Zimmermann ten zestaw bez jakichkolwiek pisków wystarczył mi na 20 tys km, teraz jest mega bicie przy hamowaniu. Nie jestem zdziwiony bo, wiem że konstruktorzy audi dali dupy przy projektowaniu hebli to tego auta, na EBC yellow stuff teraz nie jestem przygotowany, dlatego zostawiam Ferodo- są naprawdę przyzwoite . Ale jest pewien niedosyt co do tarcz dlatego pytam o ATE, Bembo ???
Czy te tarcze ATE to taka kaszana i się gną ??? Czy może jednak z ferodo premier ATE będą ok ??? Z Zimmermann ten zestaw bez jakichkolwiek pisków wystarczył mi na 20 tys km, teraz jest mega bicie przy hamowaniu. Nie jestem zdziwiony bo, wiem że konstruktorzy audi dali dupy przy projektowaniu hebli to tego auta, na EBC yellow stuff teraz nie jestem przygotowany, dlatego zostawiam Ferodo- są naprawdę przyzwoite . Ale jest pewien niedosyt co do tarcz dlatego pytam o ATE, Bembo ???
Jeśli chodzi o tarcze i ATE to zależy jak trafisz, oni nie produkują tarcz (klocków też nie) i kupując tarcze sygnowane ich znakiem możesz trafić na tarcze zarówno Zimmermann'a (niemieckie) jak i polskie, chińskie czy też włoskie.Judo pisze:Pany, jak to jest z tymi tarczami ATE, bo chce zakupić zestaw tarcze ATE lub Zimmermann gładkie na razie z przewagą na Zimmermann + klocki ferodo premier .
Czy te tarcze ATE to taka kaszana i się gną ??? Czy może jednak z ferodo premier ATE będą ok ??? Z Zimmermann ten zestaw bez jakichkolwiek pisków wystarczył mi na 20 tys km, teraz jest mega bicie przy hamowaniu. Nie jestem zdziwiony bo, wiem że konstruktorzy audi dali dupy przy projektowaniu hebli to tego auta, na EBC yellow stuff teraz nie jestem przygotowany, dlatego zostawiam Ferodo- są naprawdę przyzwoite . Ale jest pewien niedosyt co do tarcz dlatego pytam o ATE, Bembo ???
Więc to jest loteria, szkoda zachodu...
Co do klocków to Zimmermann niestety nie ma w ofercie do tego modelu ale bardzo dużo sprzedajemy oraz montujemy zestawów Zimmermann + Ferodo i nie spotkaliśmy się z jakimś narzekaniem na taki zestaw.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
Witam
Genaralanie konstrukacja Audi A8 (jej waga) powoduje że każde tarcze się wypaczają w tempie błyskawicznym. W autach tzw. normalnych tarcze wystarczają na około 120tkm w audi A8 około 60tkm i zaczyna się pierwotny problem.
Generalanie układ hamulcowy, układ kierowniczy (maglownica) oraz zasilanie paliwa (poma paliwa i konstrukcja baku) to słabe pkt. AUdi A8 D2
Pozdrawiam
Genaralanie konstrukacja Audi A8 (jej waga) powoduje że każde tarcze się wypaczają w tempie błyskawicznym. W autach tzw. normalnych tarcze wystarczają na około 120tkm w audi A8 około 60tkm i zaczyna się pierwotny problem.
Generalanie układ hamulcowy, układ kierowniczy (maglownica) oraz zasilanie paliwa (poma paliwa i konstrukcja baku) to słabe pkt. AUdi A8 D2
Pozdrawiam
Jacenty
No więc tym razem zamiast tarcz Zimmerman zaufałem ATE + klocki zostały te co wcześniej czyli Ferodo Premier- jestem w trakcie docierania, więc cackam się z nimi , dodatkowo wymieniłem płyn hamulcowy na ATE SL6 , tył cały zmieniłem w zeszłym miesiącu na tarcze ATE + klocki Brembo , więc mam słodką nadzieje, że heble po dotarciu będą przyzwoite
Dam cynk jak się hamuje za jakiś czas, a jeszcze za jakiś na ile tkm mi wystarczyły... :roll:
Dam cynk jak się hamuje za jakiś czas, a jeszcze za jakiś na ile tkm mi wystarczyły... :roll:
kolego ja w S mam większe tarcze wymieniałem taki kpl. jak ty kupiłeś i po jakiś 2 miesiącach ok 3tys przejechane już czuje ze zaczyna bić może trafiłeś na lepszą partie ;-)Judo pisze:No więc tym razem zamiast tarcz Zimmerman zaufałem ATE + klocki zostały te co wcześniej czyli Ferodo Premier- jestem w trakcie docierania, więc cackam się z nimi , dodatkowo wymieniłem płyn hamulcowy na ATE SL6 , tył cały zmieniłem w zeszłym miesiącu na tarcze ATE + klocki Brembo , więc mam słodką nadzieje, że heble po dotarciu będą przyzwoite
Dam cynk jak się hamuje za jakiś czas, a jeszcze za jakiś na ile tkm mi wystarczyły... :roll:
powodzenia