[D2 96 2.8PB/LPG ] brak napiecia na wtyczce do pompy paliw
[D2 96 2.8PB/LPG ] brak napiecia na wtyczce do pompy paliw
Witam
Od dłuższego czasu próbuje rozkminić bolączke mojej ósemeczki.
Mialem taki problem ze autko chodziło sobie na wolnych obrotach z 5 minut może i gdy wsiadłem do niego wrzuciłem R nagle zaczęło się dusić dławić szybko przełączyłem na LPG i chodziło normalnie pojechałem do garażu i tam przerzuciłem z powrotem na PB i zaś zaczęło sie dusić dławic i zgasło. Na Pb nie chce chodzic na gazie chodzi dobrze więc podejrzewam pompe paliwa lecz na początku chciałem zobaczyć czy ona w ogóle chodzi. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki są OK, chciałem zobaczyć czy jest napięcie na wtyczce przy pompie co sie okazało nie ma w ogóle i nurtujący problem to:
1. Gdzie jest przekaźnik od pompy paliwa (wiem gdzie są przekaźniki ale nie wiem który to)
2. Chciałem zobaczyć czy pompa w ogóle chodzi ale jak podać jej napięcie na wtyczce (zdjęcie poniżej) próbowałem wiele kombinacji lecz niestety nic nie słychać żeby chodziła
Od dłuższego czasu próbuje rozkminić bolączke mojej ósemeczki.
Mialem taki problem ze autko chodziło sobie na wolnych obrotach z 5 minut może i gdy wsiadłem do niego wrzuciłem R nagle zaczęło się dusić dławić szybko przełączyłem na LPG i chodziło normalnie pojechałem do garażu i tam przerzuciłem z powrotem na PB i zaś zaczęło sie dusić dławic i zgasło. Na Pb nie chce chodzic na gazie chodzi dobrze więc podejrzewam pompe paliwa lecz na początku chciałem zobaczyć czy ona w ogóle chodzi. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki są OK, chciałem zobaczyć czy jest napięcie na wtyczce przy pompie co sie okazało nie ma w ogóle i nurtujący problem to:
1. Gdzie jest przekaźnik od pompy paliwa (wiem gdzie są przekaźniki ale nie wiem który to)
2. Chciałem zobaczyć czy pompa w ogóle chodzi ale jak podać jej napięcie na wtyczce (zdjęcie poniżej) próbowałem wiele kombinacji lecz niestety nic nie słychać żeby chodziła
dokładnie , tak jest u mnie , włączam zapłon i słyszę jak pompa podaje paliwo ze zbiornika , nie trzeba kręcić silnikiem .Marek_a8 pisze:wystarczy włączyć zapłon
tylko że pompa dostaje sygnał chyba na około 1-2sek jak włączysz zapłon , a żeby sygnał szedł dalej do pompy to silnik musi pracować .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
no tak ale tylko na chwilkę a jak zaczniesz kręcić to powinna chodzić cały czasMarek_a8 pisze:Podczas kręcenia rozrusznikiem??? myślałem że wystarczy włączyć zapłon i już powinna pompka chodzić
i to już sterowane z ecu na podstawie czujników itp
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
najlepiej będzie Ci to kolego sprawdzić w dwie osoby. Przewody do pompy paliwa to brązowy (minus) a zielony z czerwonym paskiem to jest plus. Podłącz do nich próbnik a następnie obserwując wskazanie włącz zapłon, powinno pojawić się na chwilę napięcie, wyeliminujesz problem dopływu prądu i będziesz wiedział czy koncentrować się na pompie czy też na dopływie prądu.
a ja bym sprawdził pierw bezpieczniki ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
skoro raz się tobie zawiesiła , to będzie się zawieszać , nowa pompa może rozwiązać ten problem ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
nie dopuszczaj PB poniżej połowy zbiornika i będzie oki . ;-)
Ja kupiłem najtańszy zamiennik pompy paliwowej i już ponad rok śmigam , nie daję zejśc poniżej pół zbiornika PB ;-)
Ja kupiłem najtańszy zamiennik pompy paliwowej i już ponad rok śmigam , nie daję zejśc poniżej pół zbiornika PB ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
oma142, a sprawdzałeś napięcie na włączonym zapłonie czy wyłączonym :?:
Napięcie jest podawane na około 1-2 sek. do pompy , potem jest odłączone , aż silnik zakręci , wtedy znowu jest podawany prąd . Jedna osoba musi "kręcić silnikiem" , a druga musi sprawdzić czy jest prąd .
Napięcie jest podawane na około 1-2 sek. do pompy , potem jest odłączone , aż silnik zakręci , wtedy znowu jest podawany prąd . Jedna osoba musi "kręcić silnikiem" , a druga musi sprawdzić czy jest prąd .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
http://www.a8team.pl/topics16/1191.htm? ... ecznik%F3w
Wystarczy wejść w zakładkę "szukaj" i od razu wyskoczyło ;-)
Wystarczy wejść w zakładkę "szukaj" i od razu wyskoczyło ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.