Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2

Post autor: eed » 27 maja 2012, 12:58

Witam, taka myśl mnie ostatnio naszła aby włożyć 2.7 bi-turbo z A6 do mojej A8, czy jest to możliwe?

Oczywiście sam tego nie będę robił bo nie mam możliwości i czy wiąże się to z wymiana automatu. Podpowiedzcie coś w tym temacie tylko bez głupich komentarzy.

Pozdro

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 27 maja 2012, 14:05

jest możliwe
ale nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z kosztów profesjonalnego swapu
oraz problemów z odsprzedażą takiego składaka ;-)

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 27 maja 2012, 15:14

Jak zwykle każdy doradza, sprzedaj to co masz i kup V8 albo W12
Swap ma sens, jeżeli nie ma już w ofercie fabrycznie mocniejszego silnika, albo gdy kupisz za bezcen karoserię z padniętym silnikiem (np jakiś klekot) w każdym innym przypadku takie zabawy słono kosztują, tym bardziej taki silnik. Po drodze wyjdzie że trzeba turbinki zrobić, albo coś nie tak z IC...

Prędzej wstawiłbym 4,2 BiTurbo z RS6 niż 2,7 V6 BiTurbo, koszt swapu taki sam, problemy takie same, różnica to tylko koszt zakupu jednostki i podzespołów, ale jak robić to z fantazją :-P

Zakładając że koszt swapu 4,2 BiT to 20 tys zł, więc takie 2,7 BiT Twoim zdaniem ile będzie kosztowało? Ja obstawiam całość na jakieś 12-15 tys zł (uwzględniając zrobienie po drodze wszystkiego co wymaga silniki przy takim rozbebraniu) Oczywiście, nie myślę nawet o takim swapie u pana kazia w stodole... Roboczo godziny w porządnym zakładzie swoje kosztują...

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 27 maja 2012, 16:51

To fajnie jak jest to do zrobienia to czas wprowadzić projekt w życie, a czy skrzynie tez trzeba zmienić czy może zostać ta od 2.8

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 27 maja 2012, 17:03

Jak masz zdrowy motor to może lepiej pomyśl o dołożeniu do niego kompresora lub bi turbo i przynajmniej będziesz wiedział co masz,bo kupując używany motor też jest ryzyko jak pisze sebos17.Cenowo wyjdzie na pewno taniej i większa pewność,że nie włożysz kasy w błoto.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 27 maja 2012, 17:32

Cokolwiek byś nie robił, na start szykuj 10 tys zł,
Nie wiem czy na tym forum uzyskasz zadowalający Cię poziom informacji, tutaj raczej nikt tak nie dłubał ;-)
Zajrzyj na http://www.racingforum.pl/ znajdziesz tam dużo różnych projektów, oraz przybliżone koszty.

Tutaj masz swap 2.7 do paska
http://www.passatworld.com/forums/76-sh ... assat.html
oraz wywody w audi A6 C5
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=10836

Robiąc taki swap ja bym od razu poszedł w moc rzędu 500PS inaczej po co się męczyć z przekładaniem żeby jeździć na serii? :-P
W tematyce 2.7 BiT może Ci pomóc kolega z naszego forum (oraz innych w tej tematyce) SID, tutaj masz jego stronkę http://www.s4sid.pl/

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 27 maja 2012, 19:44

Sebos ja zadałem tylko koledze kulturalne pytanie :-D
a Ty od razu z pretensjami
nie spinaj sie tak ok

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 27 maja 2012, 20:38

tomek87g pisze:Sebos ja zadałem tylko koledze kulturalne pytanie :-D
a Ty od razu z pretensjami
nie spinaj sie tak ok
Kolego, żadnych pretensji do nikogo nie mam tym bardziej do Ciebie ;-)

Pomogłem jak mogłem, sam chciałbym mieć pod maską V8 BiTurbo z RS6 ale wiem, że kasa nie warta zachodu to i koledze próbuję wytłumaczyć że inwestycja bez sensu ;-)

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 27 maja 2012, 20:55

greg26 pisze:Jak masz zdrowy motor to może lepiej pomyśl o dołożeniu do niego kompresora lub bi turbo i przynajmniej będziesz wiedział co masz,bo kupując używany motor też jest ryzyko jak pisze sebos17.Cenowo wyjdzie na pewno taniej i większa pewność,że nie włożysz kasy w błoto.
Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 27 maja 2012, 22:03

eed1979 pisze: Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?
http://www.pes-tuning.com/

To niby rozwiązanie Plug&Play, tylko 4 tys $ + koszty sprowadzenia zestawu i montażu w PL

Tutaj masz wyszczególniony silnik ACK (niby z VW ale wiadomo że to te same silniki)
http://www.godula.pl/?page=kompresory_do_vw

Nie znalazłem info aby w PL ktoś do tego silnika zamontował kompresor...
Tematów podobnych dużo, ale jak już każdy wszystko przeliczy to temat umiera ;-)

Jak byś poczynił jakieś kroki z wstawieniem 2.7BiT opisuj wszystko na forum, chętnie poczytam :->
Ostatnio zmieniony 30 maja 2012, 07:38 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 27 maja 2012, 22:31

Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 27 maja 2012, 23:22

greg26 pisze:Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
Ta cena jest ze sprzętem czy za sam montaż, bo tak to wychodzi na to, ze 2.7 może być lepszym rozwiązaniem. Tylko nie wiem czy muszę tez skrzyni szukać :?:

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 01 cze 2012, 13:36

eed1979 pisze:Ta cena jest ze sprzętem czy za sam montaż,
jak dzwoniłem wtedy ( a było to już ponad 2 lata temu) to cena była za komplet z montażem.Możesz zadzwonić do nich i się dowiesz wszystkiego jaka teraz cena jest.

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 11 cze 2012, 22:00

Witam

Koszt montażu kompresora kompletny z uruchomieniem i strojeniem od 18 do 22 tys. PLN

A 2.7 bi-turbo muszę znaleźć ze schematem elektrycznym podobnym jak najbardziej do tego który mam teraz, także poszukiwania zacząć czas.

Jak już coś wykombinuje to się pochwale, ale może to potrwać :roll:

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl