![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2
[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2
Witam, taka myśl mnie ostatnio naszła aby włożyć 2.7 bi-turbo z A6 do mojej A8, czy jest to możliwe?
Oczywiście sam tego nie będę robił bo nie mam możliwości i czy wiąże się to z wymiana automatu. Podpowiedzcie coś w tym temacie tylko bez głupich komentarzy.
Pozdro
Oczywiście sam tego nie będę robił bo nie mam możliwości i czy wiąże się to z wymiana automatu. Podpowiedzcie coś w tym temacie tylko bez głupich komentarzy.
Pozdro
Jak zwykle każdy doradza, sprzedaj to co masz i kup V8 albo W12
Swap ma sens, jeżeli nie ma już w ofercie fabrycznie mocniejszego silnika, albo gdy kupisz za bezcen karoserię z padniętym silnikiem (np jakiś klekot) w każdym innym przypadku takie zabawy słono kosztują, tym bardziej taki silnik. Po drodze wyjdzie że trzeba turbinki zrobić, albo coś nie tak z IC...
Prędzej wstawiłbym 4,2 BiTurbo z RS6 niż 2,7 V6 BiTurbo, koszt swapu taki sam, problemy takie same, różnica to tylko koszt zakupu jednostki i podzespołów, ale jak robić to z fantazją :-P
Zakładając że koszt swapu 4,2 BiT to 20 tys zł, więc takie 2,7 BiT Twoim zdaniem ile będzie kosztowało? Ja obstawiam całość na jakieś 12-15 tys zł (uwzględniając zrobienie po drodze wszystkiego co wymaga silniki przy takim rozbebraniu) Oczywiście, nie myślę nawet o takim swapie u pana kazia w stodole... Roboczo godziny w porządnym zakładzie swoje kosztują...
Swap ma sens, jeżeli nie ma już w ofercie fabrycznie mocniejszego silnika, albo gdy kupisz za bezcen karoserię z padniętym silnikiem (np jakiś klekot) w każdym innym przypadku takie zabawy słono kosztują, tym bardziej taki silnik. Po drodze wyjdzie że trzeba turbinki zrobić, albo coś nie tak z IC...
Prędzej wstawiłbym 4,2 BiTurbo z RS6 niż 2,7 V6 BiTurbo, koszt swapu taki sam, problemy takie same, różnica to tylko koszt zakupu jednostki i podzespołów, ale jak robić to z fantazją :-P
Zakładając że koszt swapu 4,2 BiT to 20 tys zł, więc takie 2,7 BiT Twoim zdaniem ile będzie kosztowało? Ja obstawiam całość na jakieś 12-15 tys zł (uwzględniając zrobienie po drodze wszystkiego co wymaga silniki przy takim rozbebraniu) Oczywiście, nie myślę nawet o takim swapie u pana kazia w stodole... Roboczo godziny w porządnym zakładzie swoje kosztują...
Cokolwiek byś nie robił, na start szykuj 10 tys zł,
Nie wiem czy na tym forum uzyskasz zadowalający Cię poziom informacji, tutaj raczej nikt tak nie dłubał ;-)
Zajrzyj na http://www.racingforum.pl/ znajdziesz tam dużo różnych projektów, oraz przybliżone koszty.
Tutaj masz swap 2.7 do paska
http://www.passatworld.com/forums/76-sh ... assat.html
oraz wywody w audi A6 C5
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=10836
Robiąc taki swap ja bym od razu poszedł w moc rzędu 500PS inaczej po co się męczyć z przekładaniem żeby jeździć na serii? :-P
W tematyce 2.7 BiT może Ci pomóc kolega z naszego forum (oraz innych w tej tematyce) SID, tutaj masz jego stronkę http://www.s4sid.pl/
Nie wiem czy na tym forum uzyskasz zadowalający Cię poziom informacji, tutaj raczej nikt tak nie dłubał ;-)
Zajrzyj na http://www.racingforum.pl/ znajdziesz tam dużo różnych projektów, oraz przybliżone koszty.
Tutaj masz swap 2.7 do paska
http://www.passatworld.com/forums/76-sh ... assat.html
oraz wywody w audi A6 C5
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=10836
Robiąc taki swap ja bym od razu poszedł w moc rzędu 500PS inaczej po co się męczyć z przekładaniem żeby jeździć na serii? :-P
W tematyce 2.7 BiT może Ci pomóc kolega z naszego forum (oraz innych w tej tematyce) SID, tutaj masz jego stronkę http://www.s4sid.pl/
Kolego, żadnych pretensji do nikogo nie mam tym bardziej do Ciebie ;-)tomek87g pisze:Sebos ja zadałem tylko koledze kulturalne pytanie :-D
a Ty od razu z pretensjami
nie spinaj sie tak ok
Pomogłem jak mogłem, sam chciałbym mieć pod maską V8 BiTurbo z RS6 ale wiem, że kasa nie warta zachodu to i koledze próbuję wytłumaczyć że inwestycja bez sensu ;-)
Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?greg26 pisze:Jak masz zdrowy motor to może lepiej pomyśl o dołożeniu do niego kompresora lub bi turbo i przynajmniej będziesz wiedział co masz,bo kupując używany motor też jest ryzyko jak pisze sebos17.Cenowo wyjdzie na pewno taniej i większa pewność,że nie włożysz kasy w błoto.
http://www.pes-tuning.com/eed1979 pisze: Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?
To niby rozwiązanie Plug&Play, tylko 4 tys $ + koszty sprowadzenia zestawu i montażu w PL
Tutaj masz wyszczególniony silnik ACK (niby z VW ale wiadomo że to te same silniki)
http://www.godula.pl/?page=kompresory_do_vw
Nie znalazłem info aby w PL ktoś do tego silnika zamontował kompresor...
Tematów podobnych dużo, ale jak już każdy wszystko przeliczy to temat umiera ;-)
Jak byś poczynił jakieś kroki z wstawieniem 2.7BiT opisuj wszystko na forum, chętnie poczytam :->
Ostatnio zmieniony 30 maja 2012, 07:38 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.
Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
Ta cena jest ze sprzętem czy za sam montaż, bo tak to wychodzi na to, ze 2.7 może być lepszym rozwiązaniem. Tylko nie wiem czy muszę tez skrzyni szukać :?:greg26 pisze:Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
Witam
Koszt montażu kompresora kompletny z uruchomieniem i strojeniem od 18 do 22 tys. PLN
A 2.7 bi-turbo muszę znaleźć ze schematem elektrycznym podobnym jak najbardziej do tego który mam teraz, także poszukiwania zacząć czas.
Jak już coś wykombinuje to się pochwale, ale może to potrwać :roll:
Pozdro
Koszt montażu kompresora kompletny z uruchomieniem i strojeniem od 18 do 22 tys. PLN
A 2.7 bi-turbo muszę znaleźć ze schematem elektrycznym podobnym jak najbardziej do tego który mam teraz, także poszukiwania zacząć czas.
Jak już coś wykombinuje to się pochwale, ale może to potrwać :roll:
Pozdro