![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
- Lokalizacja: Gryfino - Aukra
[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2
Witam, taka myśl mnie ostatnio naszła aby włożyć 2.7 bi-turbo z A6 do mojej A8, czy jest to możliwe?
Oczywiście sam tego nie będę robił bo nie mam możliwości i czy wiąże się to z wymiana automatu. Podpowiedzcie coś w tym temacie tylko bez głupich komentarzy.
Pozdro
Oczywiście sam tego nie będę robił bo nie mam możliwości i czy wiąże się to z wymiana automatu. Podpowiedzcie coś w tym temacie tylko bez głupich komentarzy.
Pozdro
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Jak zwykle każdy doradza, sprzedaj to co masz i kup V8 albo W12
Swap ma sens, jeżeli nie ma już w ofercie fabrycznie mocniejszego silnika, albo gdy kupisz za bezcen karoserię z padniętym silnikiem (np jakiś klekot) w każdym innym przypadku takie zabawy słono kosztują, tym bardziej taki silnik. Po drodze wyjdzie że trzeba turbinki zrobić, albo coś nie tak z IC...
Prędzej wstawiłbym 4,2 BiTurbo z RS6 niż 2,7 V6 BiTurbo, koszt swapu taki sam, problemy takie same, różnica to tylko koszt zakupu jednostki i podzespołów, ale jak robić to z fantazją :-P
Zakładając że koszt swapu 4,2 BiT to 20 tys zł, więc takie 2,7 BiT Twoim zdaniem ile będzie kosztowało? Ja obstawiam całość na jakieś 12-15 tys zł (uwzględniając zrobienie po drodze wszystkiego co wymaga silniki przy takim rozbebraniu) Oczywiście, nie myślę nawet o takim swapie u pana kazia w stodole... Roboczo godziny w porządnym zakładzie swoje kosztują...
Swap ma sens, jeżeli nie ma już w ofercie fabrycznie mocniejszego silnika, albo gdy kupisz za bezcen karoserię z padniętym silnikiem (np jakiś klekot) w każdym innym przypadku takie zabawy słono kosztują, tym bardziej taki silnik. Po drodze wyjdzie że trzeba turbinki zrobić, albo coś nie tak z IC...
Prędzej wstawiłbym 4,2 BiTurbo z RS6 niż 2,7 V6 BiTurbo, koszt swapu taki sam, problemy takie same, różnica to tylko koszt zakupu jednostki i podzespołów, ale jak robić to z fantazją :-P
Zakładając że koszt swapu 4,2 BiT to 20 tys zł, więc takie 2,7 BiT Twoim zdaniem ile będzie kosztowało? Ja obstawiam całość na jakieś 12-15 tys zł (uwzględniając zrobienie po drodze wszystkiego co wymaga silniki przy takim rozbebraniu) Oczywiście, nie myślę nawet o takim swapie u pana kazia w stodole... Roboczo godziny w porządnym zakładzie swoje kosztują...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 423
- Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
- Lokalizacja: GA
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Cokolwiek byś nie robił, na start szykuj 10 tys zł,
Nie wiem czy na tym forum uzyskasz zadowalający Cię poziom informacji, tutaj raczej nikt tak nie dłubał ;-)
Zajrzyj na http://www.racingforum.pl/ znajdziesz tam dużo różnych projektów, oraz przybliżone koszty.
Tutaj masz swap 2.7 do paska
http://www.passatworld.com/forums/76-sh ... assat.html
oraz wywody w audi A6 C5
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=10836
Robiąc taki swap ja bym od razu poszedł w moc rzędu 500PS inaczej po co się męczyć z przekładaniem żeby jeździć na serii? :-P
W tematyce 2.7 BiT może Ci pomóc kolega z naszego forum (oraz innych w tej tematyce) SID, tutaj masz jego stronkę http://www.s4sid.pl/
Nie wiem czy na tym forum uzyskasz zadowalający Cię poziom informacji, tutaj raczej nikt tak nie dłubał ;-)
Zajrzyj na http://www.racingforum.pl/ znajdziesz tam dużo różnych projektów, oraz przybliżone koszty.
Tutaj masz swap 2.7 do paska
http://www.passatworld.com/forums/76-sh ... assat.html
oraz wywody w audi A6 C5
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=10836
Robiąc taki swap ja bym od razu poszedł w moc rzędu 500PS inaczej po co się męczyć z przekładaniem żeby jeździć na serii? :-P
W tematyce 2.7 BiT może Ci pomóc kolega z naszego forum (oraz innych w tej tematyce) SID, tutaj masz jego stronkę http://www.s4sid.pl/
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Kolego, żadnych pretensji do nikogo nie mam tym bardziej do Ciebie ;-)tomek87g pisze:Sebos ja zadałem tylko koledze kulturalne pytanie :-D
a Ty od razu z pretensjami
nie spinaj sie tak ok
Pomogłem jak mogłem, sam chciałbym mieć pod maską V8 BiTurbo z RS6 ale wiem, że kasa nie warta zachodu to i koledze próbuję wytłumaczyć że inwestycja bez sensu ;-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
- Lokalizacja: Gryfino - Aukra
Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?greg26 pisze:Jak masz zdrowy motor to może lepiej pomyśl o dołożeniu do niego kompresora lub bi turbo i przynajmniej będziesz wiedział co masz,bo kupując używany motor też jest ryzyko jak pisze sebos17.Cenowo wyjdzie na pewno taniej i większa pewność,że nie włożysz kasy w błoto.
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
http://www.pes-tuning.com/eed1979 pisze: Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?
To niby rozwiązanie Plug&Play, tylko 4 tys $ + koszty sprowadzenia zestawu i montażu w PL
Tutaj masz wyszczególniony silnik ACK (niby z VW ale wiadomo że to te same silniki)
http://www.godula.pl/?page=kompresory_do_vw
Nie znalazłem info aby w PL ktoś do tego silnika zamontował kompresor...
Tematów podobnych dużo, ale jak już każdy wszystko przeliczy to temat umiera ;-)
Jak byś poczynił jakieś kroki z wstawieniem 2.7BiT opisuj wszystko na forum, chętnie poczytam :->
Ostatnio zmieniony 30 maja 2012, 07:38 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 423
- Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
- Lokalizacja: GA
Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
- Lokalizacja: Gryfino - Aukra
Ta cena jest ze sprzętem czy za sam montaż, bo tak to wychodzi na to, ze 2.7 może być lepszym rozwiązaniem. Tylko nie wiem czy muszę tez skrzyni szukać :?:greg26 pisze:Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 423
- Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
- Lokalizacja: GA
-
- Super Klubowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
- Lokalizacja: Gryfino - Aukra
Witam
Koszt montażu kompresora kompletny z uruchomieniem i strojeniem od 18 do 22 tys. PLN
A 2.7 bi-turbo muszę znaleźć ze schematem elektrycznym podobnym jak najbardziej do tego który mam teraz, także poszukiwania zacząć czas.
Jak już coś wykombinuje to się pochwale, ale może to potrwać :roll:
Pozdro
Koszt montażu kompresora kompletny z uruchomieniem i strojeniem od 18 do 22 tys. PLN
A 2.7 bi-turbo muszę znaleźć ze schematem elektrycznym podobnym jak najbardziej do tego który mam teraz, także poszukiwania zacząć czas.
Jak już coś wykombinuje to się pochwale, ale może to potrwać :roll:
Pozdro