Witam
Borykam się z problemem przygasającego silnika w mojej Audi. Efekt jest taki jakbym wyłączył na chwilę zapłon i ponownie go włączył, obrotomierz i wskazanie zużycia chwilowego spada wtedy na zero i jak silnik ma delikatnie wyższe obroty to potrafi jeszcze zaskoczyć. Błędów żadnych nie znajduję. Tak jakbym wyłączył i włączył zapłon. Czy na benzynie czy też na gazie jest to samo. Już nie wiem co mam robić. Pomóżcie.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Przygasający silnik (ABZ)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 20:17
- Lokalizacja: obecnie Austria
[D2 96 4.2PB/LPG ] Przygasający silnik (ABZ)
Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 19:26 przez johnmark, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 20:17
- Lokalizacja: obecnie Austria
-
- Forum Audi A8
- Posty: 193
- Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
- Lokalizacja: Olsztyn
Może na początek zacznij od tańszych rzeczy. Zaraz po kupnie swojej miałem podobny objaw (wprawdzie tylko dwa razy), tocząc się b. wolno nagle ni z gruszki ni z pietruszki gaśnie. Walcząc z drganiami na wolnych (jak większość na forum) zakupiłem drugi silniczek krokowy, chociaż stary nie miał objawów niedomagań, po założeniu więcej mi się to nie zdarzyło.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 20:17
- Lokalizacja: obecnie Austria
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 20:17
- Lokalizacja: obecnie Austria
kolego śliczne dzięki za podpowiedź ale u mnie potrafi auto pracować bez najmniejszych problemów dwa dni a następnie kilka razy zgasnąć lub też przerwać na wyższych obrotach i wtedy pojawia się szarpnięcie. w chwili obecnej zamówiłem przepływomierz i czujnik położenia wału-generator obrotów G28, czekam aż przyjdą te części. Codziennie jeżdżę tym autem i cholera mnie bierze z tego stanu rzeczy, gdyż ja tym autem zarabiam. Automat również się zachowuje nienormalnie, raz przy delikatnym dodaniu gazu redukuje o jeden bieg a raz o dwa, w górę też jest dziwnie, w każdym bądź razie nie tak jak było dwa miesiące temu. Znajomy w mercedesie w210 2,7 Diesel miał podobne problemy z automatem i po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy, ale silnik nie gasł(diesel na common rail-u). Więc zaczynam zmieniać osprzęt silnika na ślepo.
Pozdrawiam i czekam na dalsze podpowiedzi z Waszej strony koledzy.
Pozdrawiam i czekam na dalsze podpowiedzi z Waszej strony koledzy.
Sądząc z twego opisu to raczej nie bedzie lewe powietrze jak ja miałem a cos więcej. Co do skrzyni i jej pracy to jak mi po jej remoncie powiedzieli zanim zaczniesz szukać usterek w skrzyni zlikwiduj wszystkie inne niedomagania bo komputery ze soba wspólpracuja i wogule audi to jeden organizm.I mieli rację.