części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] LED w zderzaku w d3...

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

Post autor: audik » 26 paź 2011, 17:50

co więcej, z tego co doczytałem żarówki będą miały większą żywotność :!:

Rozumie, że masz to podłączone w soczewkę.

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 26 paź 2011, 19:19

tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

JIMM

Post autor: JIMM » 27 paź 2011, 09:09

audik pisze:Popraw mnie jak się mylę.

Dzienne świecą 30% , czyli po włączeniu halogenów mamy normalne światło. W takim wypadku problem z misiakami załatwiony. Ale czy 30% na halogenie wystarcza ?? ( w instrukcji podają na drogowe)
Przy bixenonie (D2) można wykorzystać też soczewki jak u Fossa 8-)

Pozostaje tylko dalej pytanie co na to żarówki?? :mrgreen: Mamy na forum jakiegoś Edisona ?? 8-)
1. uruchamiasz samochód...........i bez włączanie czegokolwiek samoistnie uruchamiają się światła dzienne i tylko one w postaci halogenów na pół gwizdka.
2.Gdy włączysz cokolwiek z oświetlenia np.postojowe , mijania........dzienne gasną.
3.Gdy włączysz halogeny , dzienne gasna a halogen świeci na 100%
4.Problem z żarówkami halogenowymi by był jak byś podał np 220V :mrgreen: ale tutaj po prostu drucik żarnika się mniej rozpala i żarówka będzie żyć dłużej :-P

[ Dodano: 2011-10-27, 09:15 ]
eloallxp pisze:tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala
w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?

Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

Post autor: audik » 29 paź 2011, 21:16

zanjac pisze: [ Dodano: 2011-10-27, 09:15 ]
eloallxp pisze:tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala
w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?
To by znaczyło, że przy każdym mignięciu długimi (jak światła są wyłączone) też cały czas działa przysłona, mimo, że żarówka xenonowa nie świeci ? oj nie wydaj mi się ;-)
no i "ni mom" A8 :/

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 paź 2011, 11:13

audik pisze:
zanjac pisze:w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?
To by znaczyło, że przy każdym mignięciu długimi (jak światła są wyłączone) też cały czas działa przysłona, mimo, że żarówka xenonowa nie świeci ?...
Nie wiem jak jest w D3 bo jeszcze tego nie rozbierałem ale w D2 w lampie XenonPlus (bo tylko to jest w D2 bi-xenonem) jest właśnie tak jak piszesz (i tak jak napisał wcześniej zanjac) - przesłona działa cały czas, jak żarnik xenonowy jest wyłączony a Ty błyskasz długimi (żarówką halogenową) to przesłona w xenonie zawsze się unosi bo tak właśnie jest to sterowane (temat ten poznałem dogłębnie kiedy w swojej S8 w lampy XenonPlus przerabiałem dokładając tam światła dzienne) ;-)
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 10:28 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

Post autor: audik » 31 paź 2011, 09:48

Mnie interesuje D2 wobec powyższego idę w halogeny ;-)
Będzie trochę jak skodiczka :mrgreen:
no i "ni mom" A8 :/

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 31 paź 2011, 16:05

Kolego zanjac mozesz wrzucic jakies zdjecia jak to u ciebie dziala ???

JIMM

Post autor: JIMM » 01 lis 2011, 09:53

Saberek pisze:Kolego zanjac mozesz wrzucic jakies zdjecia jak to u ciebie dziala ???
jak tylko zrobię zdjęcie to wrzucę :-P
no i zrobiłem. Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 05 lis 2011, 22:06

Artur677 pisze:Ledy są na TOP 1 !!! na dzień dzisieszy jak wiadomo,.co do głosów niby się nie dyskutuje...Ja głosuje na TAK :-D
Hehe, też tak do niedawna myślałem, a tu zgaska, teraz TOP/trendy/jazzy to są laserowe lampy. Nie wiem jak to działa, bo prawdziwy laser to rdzeń rubinowy i lampa błyskowa. chyba będą krzem pobudzać laserem , więc może to tylko taka drobna rewelka.

http://www.bmwblog.com/2011/09/01/bmw-d ... r-the-car/

Jak dotąd jeszcze niewiele aut ma H7, nie mówiąc o xenonach, że o LEDach nie wspomnę, a tu już kolejna nowość. No, ale coś trzeba sprzewadać. Podają, że skuteczność trochę wyższa od LED bo 170lm/W, a obecnie używane mają około setki (chociaż Philips, Bridgelux robi już 300lm/W). Co do ceny nie wypowiadam się, skoro na przeróbkę za 1,8 kpln mi szkoda kasy. Ja xenony chwalę sobie, chociaż diodami bawię się od początku jak weszły na rynek polski (lampki, podświetlenia w wieży i inne duperele). A do jazdy w dzień dobra sprawa, bo zużywają mniej prądu. Tylko nie jestem pewien krajowych przepisów, czy jeśli mam włączone światła do jazdy dziennej, to pozostałe mogą być wyłączone (tylne?), bo słyszałem różne zdania, a przepisu nie czytałem. No i kwestia ceny, ale to pewnie wyjdzie już przy A8 D8.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 lis 2011, 22:19

pebo pisze:Ja xenony chwalę sobie, chociaż diodami bawię się od początku jak weszły na rynek polski...
hehehe, to prawie tak jak ja... we wszystkich swoich autach zmieniałem oświetlenie na LED'owe (przede wszystkim to zewnętrzne)... moje D3 jest pierwsze które jak na razie oszczędziłem (chociaż przymiarki były) :lol:
pebo pisze:Tylko nie jestem pewien krajowych przepisów, czy jeśli mam włączone światła do jazdy dziennej, to pozostałe mogą być wyłączone (tylne?), bo słyszałem różne zdania, a przepisu nie czytałem.
Na dzień dzisiejszy przepisy stanowią że przy włączonych światlach dziennych inne (przednie i tylne pozycyjne) nie powinny się świecić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 05 lis 2011, 23:00

FOSS pisze:
pebo pisze:Ja xenony chwalę sobie, chociaż diodami bawię się od początku jak weszły na rynek polski...
hehehe, to prawie tak jak ja... we wszystkich swoich autach zmieniałem oświetlenie na LED'owe (przede wszystkim to zewnętrzne)... moje D3 jest pierwsze które jak na razie oszczędziłem (chociaż przymiarki były) :lol:
pebo pisze:Tylko nie jestem pewien krajowych przepisów, czy jeśli mam włączone światła do jazdy dziennej, to pozostałe mogą być wyłączone (tylne?), bo słyszałem różne zdania, a przepisu nie czytałem.
Na dzień dzisiejszy przepisy stanowią że przy włączonych światlach dziennych inne (przednie i tylne pozycyjne) nie powinny się świecić.
Czyli wszystko jasne ponieważ zostało wyjaśnione. Teraz trzeba podumać jak i co przerobić. Podoba mi się pomysł z diodami w halogenach - osobiście z nich nie korzystam, bo xenony we mgle też dobrze się sprawują. Może zarzucić diody do świateł przeciwmgielnych? Tylko jak podłączyć to do komputera, aby nie wyrzucał błędów. No i chyba trzeba zrobić jakieś oddzielne załączanie, skoro pozostałe lampy mogą być wyłączone.
Bądź dobry jak chleb.

pako25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2012, 08:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: pako25 » 03 cze 2012, 11:48

Panowie i panie prosze mi pomóc,chce zamontować diody w lampe lub w kratke są jakieś zestawy dydykowane pod nasze auta audi D3 2003r.
Albo czy są firmy które się tym zajmują? BARDZO PROSZE O INFO
P.s macie jakieś zdj jak to wygląda

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 03 cze 2012, 19:54

zanjac pisze:
audik pisze:Popraw mnie jak się mylę.

Dzienne świecą 30% , czyli po włączeniu halogenów mamy normalne światło. W takim wypadku problem z misiakami załatwiony. Ale czy 30% na halogenie wystarcza ?? ( w instrukcji podają na drogowe)
Przy bixenonie (D2) można wykorzystać też soczewki jak u Fossa 8-)

Pozostaje tylko dalej pytanie co na to żarówki?? :mrgreen: Mamy na forum jakiegoś Edisona ?? 8-)
1. uruchamiasz samochód...........i bez włączanie czegokolwiek samoistnie uruchamiają się światła dzienne i tylko one w postaci halogenów na pół gwizdka.
2.Gdy włączysz cokolwiek z oświetlenia np.postojowe , mijania........dzienne gasną.
3.Gdy włączysz halogeny , dzienne gasna a halogen świeci na 100%
4.Problem z żarówkami halogenowymi by był jak byś podał np 220V :mrgreen: ale tutaj po prostu drucik żarnika się mniej rozpala i żarówka będzie żyć dłużej :-P

[ Dodano: 2011-10-27, 09:15 ]
eloallxp pisze:tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala
w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?
Robisz auto na ori.wsadziłeś mase pracy i nerwów+kasa,a robisz nie ori światła dzienne,po co Ci to,z daleka bedzie ala Skoda Octavia,ten rocznik ,w twoim przypadku ten przód ma światła dzienne w długich,tak jak ja mam,jak Ci się nie podoba kolor światła to wsadź ledy,ala W12.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 03 cze 2012, 20:51

jak się nie mylę i pamiętam:) na zlocie ktoś miał diodowe w zderzaku...:) a FORZA ma w przeciwmgielnych włożone i zajebiście świecą:)
A8>eSka

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 cze 2012, 00:48

martinezzg pisze:jak się nie mylę i pamiętam:) na zlocie ktoś miał diodowe w zderzaku...:)
Paski LED'owe w zderzaku to miał Harald... oglądałeś w Neckersulm jak się spotkaliśmy w fabryce Audi ;-)
martinezzg pisze:a FORZA ma w przeciwmgielnych włożone i zajebiście świecą:)
FORZA to ma dzienne w miejscu fabrycznych dziennych... czyli w reflektorach głównych tam gdzie ja mam halogenową wspomagającą światła drogowe na bi-xenonie... tylko On zamiast zwykłej żarówki ma włożoną LED'ową.

A w przeciwmgielnych FORZA na wrzucone xenony... tak samo jak ja :-D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl