[D3 04 4.2MPI ] Drżenie silnika. Nierówna praca silnika.
[D3 04 4.2MPI ] Drżenie silnika. Nierówna praca silnika.
BŁĄGAM O POMOC!!!
Witam wszystkich. Tracę nadzieję na rozwiązanie mojego problemu :-( i tu wszystkich proszę o pomoc.
Od 4 miesięcy jeżdżę Audi A8 2004 rok 4,2 benzyna (bez LPG). Po zakupie auta zaobserwowałem, że na biegu jałowym na wolnych obrotach minimalnie silnik chodzi nierówno i faluje minimalnie wskazówka obrotomierza. Zaobserwowałem także drżenie silnika gdy dodaję gazu do 1600 obr/min bez względu na to czy stoję na biegu jałowym czy jadę. Drżenie jest dość mocne aż drży cała karoseria a po przekroczeniu 2000 obr. jakby drżenie ustępowało lub możę poprostu częstotliwość drgań się zwiększa i przestaje być to odczuwalne.. Wcześniej wychodziły błędy: zbyt uboga mieszanka, zbyt bogata mieszanka oraz: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem. Nastąpiła wymiana świec, wymiana przepływomierza, czyszczenie przepustnicy, znaleziono jakąś nieszczelność w układzie dolotowym. Dalej został wymieniony rozrząd, podmienione poduszki silnika do sprawdzenia, podmieniane po 2 sztuki cewki do sprawdzenia, sprawdzone ciśnienie na tłokach, zdjagnozowana skrzynia biegów Po tym wszystkim został tylko błąd: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem ale wspornik (poduszka przednia) też była podmieniona do sprawdzenia i nic! Auto stało u DWÓCH elektroników, u TRZECH mechaników, było na diagnozie skrzyni biegów i NIC!!! żaden z fachowców nie pomógł, auto nadal drży. BŁAGAM POMÓŻCIE!!!, może miał ktoś podobny przypadek, tym bardziej, że sprawdzałem w dwóch D3 4,2 benzyna i tam drżenie w tych zakresach obrotów też występuje ale w mniejszym stopniu.
Pozdrawiam wszystkich i BARDZO PROSZĘ O POMOC.
RADAR
Witam wszystkich. Tracę nadzieję na rozwiązanie mojego problemu :-( i tu wszystkich proszę o pomoc.
Od 4 miesięcy jeżdżę Audi A8 2004 rok 4,2 benzyna (bez LPG). Po zakupie auta zaobserwowałem, że na biegu jałowym na wolnych obrotach minimalnie silnik chodzi nierówno i faluje minimalnie wskazówka obrotomierza. Zaobserwowałem także drżenie silnika gdy dodaję gazu do 1600 obr/min bez względu na to czy stoję na biegu jałowym czy jadę. Drżenie jest dość mocne aż drży cała karoseria a po przekroczeniu 2000 obr. jakby drżenie ustępowało lub możę poprostu częstotliwość drgań się zwiększa i przestaje być to odczuwalne.. Wcześniej wychodziły błędy: zbyt uboga mieszanka, zbyt bogata mieszanka oraz: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem. Nastąpiła wymiana świec, wymiana przepływomierza, czyszczenie przepustnicy, znaleziono jakąś nieszczelność w układzie dolotowym. Dalej został wymieniony rozrząd, podmienione poduszki silnika do sprawdzenia, podmieniane po 2 sztuki cewki do sprawdzenia, sprawdzone ciśnienie na tłokach, zdjagnozowana skrzynia biegów Po tym wszystkim został tylko błąd: zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem ale wspornik (poduszka przednia) też była podmieniona do sprawdzenia i nic! Auto stało u DWÓCH elektroników, u TRZECH mechaników, było na diagnozie skrzyni biegów i NIC!!! żaden z fachowców nie pomógł, auto nadal drży. BŁAGAM POMÓŻCIE!!!, może miał ktoś podobny przypadek, tym bardziej, że sprawdzałem w dwóch D3 4,2 benzyna i tam drżenie w tych zakresach obrotów też występuje ale w mniejszym stopniu.
Pozdrawiam wszystkich i BARDZO PROSZĘ O POMOC.
RADAR
Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 22:19 przez radar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Wpadnij do mnie, pogadamy, opowiesz co i jak i może coś pomogę ;-)
6*0*0*6*6*1*6*6*0
6*0*0*6*6*1*6*6*0
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jedyny błąd jaki został to 1874 Zawór wspornika momentu obrotowego zwarcie z plusem.
To jest błąd od przedniej poduszki tej od strony pasażera, ona była też podmieniana i nic to nie pomogło, chyba, że ta podmieniana poduszka nie miała czujnika i dlatego nie było różnicy. Poza tym błędem nie ma już żadnych błędów. Auto drży bez względu czy silnik jest zimny czy ciepły, odpala idealnie nie dusi się, normalnie przyspiesza tylko to drżenie :-(
To jest błąd od przedniej poduszki tej od strony pasażera, ona była też podmieniana i nic to nie pomogło, chyba, że ta podmieniana poduszka nie miała czujnika i dlatego nie było różnicy. Poza tym błędem nie ma już żadnych błędów. Auto drży bez względu czy silnik jest zimny czy ciepły, odpala idealnie nie dusi się, normalnie przyspiesza tylko to drżenie :-(
labas miałeś do czynienia z takimi objawami? ta poduszka to właściwie nawet nie nazywa się poduszką tylko wspornikiem momentu obrotowego i znajduje się nie pod silnikiem tylko między chłodnicą a silnikiem. Jeśli miałeś do czynienia z podobnymi objawami to napisz o tym, bardzo Cię proszę.
[ Dodano: 2012-06-10, 20:43 ]
Mówię Wam drodzy Koledzy, że ch... mnie bierze, jestem dość pedantyczny i nie mogę tego znieść! jadąc równą drogą w zakresie obrotów 1600 do 2000 odczuwam trzęsienie całą karoserią.
[ Dodano: 2012-06-10, 20:43 ]
Mówię Wam drodzy Koledzy, że ch... mnie bierze, jestem dość pedantyczny i nie mogę tego znieść! jadąc równą drogą w zakresie obrotów 1600 do 2000 odczuwam trzęsienie całą karoserią.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
To jest takie drżenie całej karoserii i odczuwalne w zakresie 1600-2000 obr. bez względu czy jadę czy stoję na biegu jałowym. Jak stoję i otworzę maskę i ktoś doda gazu do tego zakresu to nawet maska silnika cała drży. Podczas jazdy wyczuwa się to na dobrej jakości drodze. Możliwe, że to drżenie jest także przy innych obrotach ale wtedy prawie ich się nie odczuwa. Sądze, że to od silnika bo nawet na wolnych obrotach czuć minimalne drżenie i minimalnie faluje wskazówka obrotomierza.
Ten sam błąd, te same objawy.radar pisze:Napiszesz coś więcej? Czy miałeś ten sam błąd? Czy miałeś drżenie karoserii w tym samym zakresie obrotów i na postoju i w czasie jazdy? I czy po wymianie tej poduszki wszystko wróciło do normy? Będe wdzięczny za pomoc.
Naprawa w ASO Audi, koszt coś ok. 1tyś. zł.