[D3 05 W12 ] Obroty silnika na P ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
[D3 05 W12 ] Obroty silnika na P ?
Jak w temacie.
Jaki powinien być prawidłowy zakres obrotów silnika Pb na postoju? I jaki po otwarciu przepustnicy na max? Na pozycji skrzyni biegów parking.
8-)
Jaki powinien być prawidłowy zakres obrotów silnika Pb na postoju? I jaki po otwarciu przepustnicy na max? Na pozycji skrzyni biegów parking.
8-)
Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 23:23 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli silnik nie jest obciążony , to PB powinien mieć zakres 600-700obr/min .Serrgiusz pisze:Jaki powinien być prawidłowy zakres obrotów silnika Pb na postoju?
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Serrgiusz, Ty masz A8 tak że powinno być właśnie 6500obr/min max S8 wiem że o 7000obr/min się rozkręca ;-)jdz1 pisze:około 6500 obr/min (tak średnio).
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Dziś sobie w ramach robotek ręcznych wymieniłem filtry powietrza i kabinowy. Odpaliłem, żeby sprawdzić i na postoju wcisnąłem do końca pedał "gazu". I obroty silnika doszły do max 4800 obr/min! Skala jest do chyba do 7000. Stąd moje pytanie o obroty. I chyba mam za niskie maksymalne? Zaznaczę, że pali się od kilku dni "czek". W sobotę mieniam olej. Macie jakiś pomysł na niepełny zakres pracy silnika?
8-)
8-)
Masz u siebie system antypoślizgowy (ESP czy jakoś tak ) sprawdzałeś ile się rozpędzi na biegu (max obroty) ??Serrgiusz pisze:Odpaliłem, żeby sprawdzić i na postoju wcisnąłem do końca pedał "gazu". I obroty silnika doszły do max 4800 obr/min!
Wujas ma w skodzie też "system ułatwiający ruszanie" i na "N" obroty max 4800/min , to samo ja wduszę sprzęgło i wrzucę bieg .
Ale jak puszczę sprzęgło i ruszę to na 1 idzie do 6200obr/min :-/ dziwne , ale ten typ tak ma .
Jest tam przycisk do wyłączenia tego ustrojstwa , jak go wyłączę to normalnie obroty do 6500 się kręcą ;-)
Może u ciebie tak samo działa :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Na podstawie badania empirycznego przeprowadzonego przed 10 min stwierdzam:
- silnik BHT skala obrotów 8000 pole "czerwone" od 6200,
- obroty na biegu jałowym 800,
- max obroty na postoju 4800 niezależnie od ESP,
- podczas jazdy na skrzyni automatycznej niezależnie D czy S max obroty 6200,
- na Tip nie sprawdzałem.
Także wszytko git.
8-)
- silnik BHT skala obrotów 8000 pole "czerwone" od 6200,
- obroty na biegu jałowym 800,
- max obroty na postoju 4800 niezależnie od ESP,
- podczas jazdy na skrzyni automatycznej niezależnie D czy S max obroty 6200,
- na Tip nie sprawdzałem.
Także wszytko git.
8-)
Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 21:01 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.
Może zabezpieczenie żeby nie obciążać zbytnio silnika na postoju i kręci tylko do tych 4800obr/min ;-)Serrgiusz pisze: Także wszytko git.
Ale ważne że wszystko oki ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Podjadę do Fossa na pizze ;-) . Ale myślę, że to lambdy.
Ostatnio miałem taki przypadek. Na stacji Lukoil zatankowałem PB 95 pod korek. Miałem jeszcze ok 20% paliwa z Neste. Po jakiś 150 km zacząłem odczuwać jak by minimalnie gorzej przyspieszał. Później wyraźnie przerywał na wyższych obrotach lub przy gwałtowniejszym przyspieszaniu. Czek palił się już wcześniej. Ale przy przerywaniu jw czek zaczął świecić i gasnąć jak w kierunkach. Po następnych kilku godz już silnik nie przerywał, a czek palił stale. Wyjeździłem to paliwo do końca i wróciłem na Neste. Już nic nie przerywa silnik jak velvet.
8-)
Ostatnio miałem taki przypadek. Na stacji Lukoil zatankowałem PB 95 pod korek. Miałem jeszcze ok 20% paliwa z Neste. Po jakiś 150 km zacząłem odczuwać jak by minimalnie gorzej przyspieszał. Później wyraźnie przerywał na wyższych obrotach lub przy gwałtowniejszym przyspieszaniu. Czek palił się już wcześniej. Ale przy przerywaniu jw czek zaczął świecić i gasnąć jak w kierunkach. Po następnych kilku godz już silnik nie przerywał, a czek palił stale. Wyjeździłem to paliwo do końca i wróciłem na Neste. Już nic nie przerywa silnik jak velvet.
8-)
mrugający czek oznacza cykliczne wypadanie zapłonów.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.