![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 3.7PB/LPG ] Nierówna praca silnika, brak mocy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
[D2 00 3.7PB/LPG ] Nierówna praca silnika, brak mocy
Witam serdecznie
Mam spory problem z moją Audi, a mianowicie:
1. Odpalenie zimnego silnia na 2 razy (problem z paliwem tj. paliwo cofa się do zbiornika paliwa). Po odpaleniu spaliny śmierdzą jak cholera, ale na szczęście nie dymi.
2. Po przejechaniu około 2km silnik ładnie się nagrzewa do około 50 stopi i przełącza się na LPG (Instalacja BRC po pełnym serwisie - filtry i sprawdzenie szczelniości i poprawności działania). Jednak po przejechaniu około 20km silnik około 90 stopni zaczyna sie padaczka silnika, silnik traci moc oraz nie pracuje na 1 lub kilku cylindrach. Dotyczy to zarówno jazdy na LPG jak i benzynie (może na benzynie 2% lepiej). Po około 20 km na chwilę jak by się uspokoiło po czym podobnie padaczka.
W trakcie diagnozy u mechaniora silnik chodził całkiem dobrze (jak u dentysty ząb przestaje boleć).
Pojechałem na Vaga - wyszedł błąd przepływki. Ale podczas sprawdzania zdjagnozowałem, że rura doprowadzająca od filtra powietrza do wtrysku powietrze była źle przez serwisanta dokręcona (jeździełem tak 2 dni około 500km) i się lekko obsunęła i zaciągała lewe powietrze.
Proszę wesprzyjcie nowego w teamcie czy to przepływka czy coś więcej?
Pozdrawiam
Mam spory problem z moją Audi, a mianowicie:
1. Odpalenie zimnego silnia na 2 razy (problem z paliwem tj. paliwo cofa się do zbiornika paliwa). Po odpaleniu spaliny śmierdzą jak cholera, ale na szczęście nie dymi.
2. Po przejechaniu około 2km silnik ładnie się nagrzewa do około 50 stopi i przełącza się na LPG (Instalacja BRC po pełnym serwisie - filtry i sprawdzenie szczelniości i poprawności działania). Jednak po przejechaniu około 20km silnik około 90 stopni zaczyna sie padaczka silnika, silnik traci moc oraz nie pracuje na 1 lub kilku cylindrach. Dotyczy to zarówno jazdy na LPG jak i benzynie (może na benzynie 2% lepiej). Po około 20 km na chwilę jak by się uspokoiło po czym podobnie padaczka.
W trakcie diagnozy u mechaniora silnik chodził całkiem dobrze (jak u dentysty ząb przestaje boleć).
Pojechałem na Vaga - wyszedł błąd przepływki. Ale podczas sprawdzania zdjagnozowałem, że rura doprowadzająca od filtra powietrza do wtrysku powietrze była źle przez serwisanta dokręcona (jeździełem tak 2 dni około 500km) i się lekko obsunęła i zaciągała lewe powietrze.
Proszę wesprzyjcie nowego w teamcie czy to przepływka czy coś więcej?
Pozdrawiam
Jacenty
Czy po prawidłowym montażu owej rury samochód zachowuje się normalnie czy dalej kuleje :?: :?:jacenty1400 pisze:Pojechałem na Vaga - wyszedł błąd przepływki. Ale podczas sprawdzania zdjagnozowałem, że rura doprowadzająca od filtra powietrza do wtrysku powietrze była źle przez serwisanta dokręcona...i się lekko obsunęła i zaciągała lewe powietrze.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
No to zostaje przepływka :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
a nie zapalaja ci sie kontrolki od abs i esp? jak takowa sytuacja nastąpi to już 100% przeplywka , a to juz raczej orginał i nowy jakies 450 setki , bo ja kupiłem regenerowaną i mogłem sobie nia tyłek podetrzeć:/
wspomnę że objawy te same tyle że u mnie zapaliły sie te kontrolki..
wspomnę że objawy te same tyle że u mnie zapaliły sie te kontrolki..
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
A mam pytanie :
Czy patrzałeś Vagiem jak nie równo pracował czy go zgasiłeś i w tedy podłączyłeś Vaga ??
Po wyłączeniu zapłonu mogą błędy same zniknąć (lecz nie muszą)
Czy patrzałeś Vagiem jak nie równo pracował czy go zgasiłeś i w tedy podłączyłeś Vaga ??
Po wyłączeniu zapłonu mogą błędy same zniknąć (lecz nie muszą)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
Chociaż przepławka też potrafi nie wywalić błędów ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
chciałbym aby była to winna przepływki, wymiana i po sprawie bo 2 dni bez auta to 400zł w plecy, a motorkiem w deszczowe dni nie bardzo mi sie uśmiecha śmigać.
Pozdrawiam
PS. Muszę się zastanowić jak się dobrać do serwisu LPG , który mnie na te koszty i niedogodności naciągnął - pod warunkiem, że padła przepływka.
[ Dodano: 2012-06-20, 16:04 ]
Witam
założono nowa przepływka Oryginał - dalej padaka.
Zastanawiam się teraz nad jakimiś czujnikami - np temeperatury?
Pozdrawiam
PS. Muszę się zastanowić jak się dobrać do serwisu LPG , który mnie na te koszty i niedogodności naciągnął - pod warunkiem, że padła przepływka.
[ Dodano: 2012-06-20, 16:04 ]
Witam
założono nowa przepływka Oryginał - dalej padaka.
Zastanawiam się teraz nad jakimiś czujnikami - np temeperatury?
Jacenty
W ten sposób naprawiając wymienisz pół auta a i tak przyczyny nie znajdziesz. Napisz jak wygląda lista błędów z VCDSa, pomiar w grupie od 1 do 3 w measurment blocks, jak wygląda grupa 14,15,16,17, potem 30,31,32 oraz 90 i 93. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Zakręć zawór na butli i pojeździj trochę na samej benzynie, zobacz czy korekty paliwowe wracają do zera.
[ Dodano: 2012-06-20, 21:08 ]
A w ogóle kolego widzę że jesteś z polkowic, podjedź do mnie do Lubina, zrobimy diagnostykę i nie będziesz zgadywał.
[ Dodano: 2012-06-20, 21:08 ]
A w ogóle kolego widzę że jesteś z polkowic, podjedź do mnie do Lubina, zrobimy diagnostykę i nie będziesz zgadywał.
Elektronika samochodowa.