[D2 94 4.2PB/LPG ] Silnik nie odpala brak błędów na kompie
[D2 94 4.2PB/LPG ] Silnik nie odpala brak błędów na kompie
Mam problem z odpaleniem silnika na pb. Nie odpala też awaryjnie na lpg. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem pojawił się błąd czujnika położenia wałka rozrządu, dzisiaj wymieniłem, nie pokazuje błędów. Naddatek paliwa przelewa przez regulator ciśnienia paliwa, podaje na cylindry bo czuć je na wydechu. Świece wymienione - NGK. Nie wiem czego już się przyczepić.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2012, 09:13 przez jacek1-74, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Pisałem wcześniej, że paliwo jest i jego nadmiar przelewa się powrotem przez nowy regulator ciśnienia. Błędu czujnika położenia wału korbowego nie pokazuje,VAG pokazuje prędkość obrotową silnika, za to jest błąd czujnika położenia wałka 2 rozrządu - zwarcie do B+, brak osprzętu, nie związany z osprzętem. Paliwo na wtryskiwaczach sprawdzone, iskra sprawdzona, dzisiaj zdjąłem osłony rozrządu, wszystko na znakach. Ręce opadają. :-(
Napięcia na czujniku położenia wałka: masa jest ,zasilanie +5V ale na środkowym (podawanie impulsów do ECU) jest +12V, czy tyle ma być?
Napięcia na czujniku położenia wałka: masa jest ,zasilanie +5V ale na środkowym (podawanie impulsów do ECU) jest +12V, czy tyle ma być?
Miałem kiedyś podobny przypadek.
Iskra była... (używam lampy stroboskopowej)
Ciśnienie paliwa na listwie było.
Świece wilgotne od paliwa. Ale nie zalane na max'a.
I nie chce odpalić....
Podłączyłem drugi akumulator (dobrze naładowany) kablami do
akumulatora w aucie (też dobrze naładowany).
Otwarcie przepustnicy na max. Pokręciłem rozrusznikiem z 20 sek.
Zapalił. Wcześniej żadne inne kombinacje nie pomagały.
A co do błędów w ECU: jak będziesz dłużej kręcił rozrusznikiem
i zacznie padać faza to w ECU sporo dziwnych błędów się ukazuje.
Iskra była... (używam lampy stroboskopowej)
Ciśnienie paliwa na listwie było.
Świece wilgotne od paliwa. Ale nie zalane na max'a.
I nie chce odpalić....
Podłączyłem drugi akumulator (dobrze naładowany) kablami do
akumulatora w aucie (też dobrze naładowany).
Otwarcie przepustnicy na max. Pokręciłem rozrusznikiem z 20 sek.
Zapalił. Wcześniej żadne inne kombinacje nie pomagały.
A co do błędów w ECU: jak będziesz dłużej kręcił rozrusznikiem
i zacznie padać faza to w ECU sporo dziwnych błędów się ukazuje.