części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Silnik nie odpala brak błędów na kompie

jacek1-74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:30
Lokalizacja: Lubin

[D2 94 4.2PB/LPG ] Silnik nie odpala brak błędów na kompie

Post autor: jacek1-74 » 22 cze 2012, 17:39

Mam problem z odpaleniem silnika na pb. Nie odpala też awaryjnie na lpg. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem pojawił się błąd czujnika położenia wałka rozrządu, dzisiaj wymieniłem, nie pokazuje błędów. Naddatek paliwa przelewa przez regulator ciśnienia paliwa, podaje na cylindry bo czuć je na wydechu. Świece wymienione - NGK. Nie wiem czego już się przyczepić.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2012, 09:13 przez jacek1-74, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 22 cze 2012, 18:25

A sprawdzałes organoleptycznie czy jest iskra?? bedzie przynajmniej wiadomo że zapłon sprawny.

jacek1-74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:30
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jacek1-74 » 22 cze 2012, 18:39

Przed chwilą sprawdzałem- jest

[ Dodano: 2012-06-22, 19:44 ]
Po kilku kręceniach rozrusznikiem wyskoczył ponownie błąd czujnik wałka rozrządu zwarcie do B+

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 22 cze 2012, 21:55

bylo cos grzebane przy rozrzadzie?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 22 cze 2012, 22:46

jest iskra? Wykrec cewke i zasadź jakas swiece to zobaczysz czy jest
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

jacek1-74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:30
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jacek1-74 » 22 cze 2012, 22:48

W rozrządzie nic nie ruszane, iskra jest. Zaczęło się od nierównej pracy silnika, później ciężkim wkręcaniem sie pomiedzy 2-3 tys. obrotów, trudnym odpalaniem. W końcu przestał sie do mnie odzywać.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 23 cze 2012, 06:05

Zobacz czy pasek rozrządu jest cały .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

jacek1-74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:30
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jacek1-74 » 23 cze 2012, 10:35

Pasek jest cały. Dzisiaj kręcąc dłuzej rozrusznikiem zaczął pracować, przy pełnym otwarciu przepustnicy wkręca się na 240-300 obrotów chwilę później gaśnie.

endrius233
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
Lokalizacja: Zabierzów

Post autor: endrius233 » 23 cze 2012, 17:20

Witam ściąg podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy nie leci paliwo, jeżeli nie to wyjmij go z szyny wtryskowej i zobacz czy nie jest brudny.

jacek1-74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:30
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jacek1-74 » 23 cze 2012, 21:49

Regulator ciśnienia jest nowy wymieniony jakieś dwa tygodnie temu właśnie dlatego że mieszek puszczał paliwo do kolektora ssacego.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 24 cze 2012, 17:27

Ja obstawiał bym czujnik obrotów wału. Jest on najczęstszą przyczyną ciężkiego odpalania lub nawet trudności z uruchomieniem.
Dążenie do doskonałości.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 24 cze 2012, 21:31

no ale powienien wywalic blad czujnika. Nie wywali bledu braku paliwa. Wiec pytanie czy jest paliwo?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

jacek1-74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:30
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jacek1-74 » 24 cze 2012, 22:53

Pisałem wcześniej, że paliwo jest i jego nadmiar przelewa się powrotem przez nowy regulator ciśnienia. Błędu czujnika położenia wału korbowego nie pokazuje,VAG pokazuje prędkość obrotową silnika, za to jest błąd czujnika położenia wałka 2 rozrządu - zwarcie do B+, brak osprzętu, nie związany z osprzętem. Paliwo na wtryskiwaczach sprawdzone, iskra sprawdzona, dzisiaj zdjąłem osłony rozrządu, wszystko na znakach. Ręce opadają. :-(
Napięcia na czujniku położenia wałka: masa jest ,zasilanie +5V ale na środkowym (podawanie impulsów do ECU) jest +12V, czy tyle ma być?

Gość

Post autor: Gość » 24 cze 2012, 23:19

Może ECU padło??

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 25 cze 2012, 07:54

Miałem kiedyś podobny przypadek.

Iskra była... (używam lampy stroboskopowej)
Ciśnienie paliwa na listwie było.
Świece wilgotne od paliwa. Ale nie zalane na max'a.

I nie chce odpalić....

Podłączyłem drugi akumulator (dobrze naładowany) kablami do
akumulatora w aucie (też dobrze naładowany).

Otwarcie przepustnicy na max. Pokręciłem rozrusznikiem z 20 sek.

Zapalił. Wcześniej żadne inne kombinacje nie pomagały.

A co do błędów w ECU: jak będziesz dłużej kręcił rozrusznikiem
i zacznie padać faza to w ECU sporo dziwnych błędów się ukazuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl