![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Dziwne syczenie
[D2 97 4.2PB/LPG ] Dziwne syczenie
Witam kolegów mam taki oto problem po wyłączeniu silnika syczy mi coś na podszybiu jakby z serva przy pompie hamulcowej więc wymieniłem servo na nowe lecz problem nie ustał nie wiem co jest przyczyną poza syczeniem nic złego się nie dzieje lecz to nie mój pierwszy samochód a to wygląda dość irytująco syk trwa około 30-40 sekund po zgaszeniu silnika wydobywa się gdzieś jakby z serva lub czegoś niedaleko dodam że nie działa mi tempomat lecz nie wiem czy to ma jakiś związek pozdrawiam i proszę o pomoc
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Dokładnie , na podszybiu (pod maską) pod lewą kratką (od strony kierowcy) idą rurki od klimy , i założę się że to to ci szumi ;-)123mielony pisze:te odgłosy dochodzą z klimy.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Po dopełnieniu czynnika powinno przestać, przynajmniej u mnie tak było. A na drugi raz najpierw spytaj a później wymieniaj. A jak już wymieniasz zaczynaj od najtańszej i najprostrzej rzeczy, dużo zaoszczędzisz kasy i nerwów.mdamian pisze:Dokładnie , na podszybiu (pod maską) pod lewą kratką (od strony kierowcy) idą rurki od klimy , i założę się że to to ci szumi ;-)
Panowie to syczenie to zamykające się klapki przy wentylatorze nagrzewnicy. Zdejmijcie pokrywę tą siatkowaną z plastiku która jest zaraz za centralną osłoną silnika z napisem V8. Przykręcona ona jest dokładnie do obudowy nagrzewnicy za pomocą trzech wkrętów. Jak już ją się zdejmie to wszystko widać i są tam dwie takie klapki które się poprostu zamykają po wyłączeniu zapłonu.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Co za bajki piszecie ,że trzeba zrobić serwis klimy -tak jak kolega napisał wyżej -wyrównuje się ciśnienie gazu i tak musi wręcz być jak nie ma tego syczenia to wtedy macie zmartwienie bo możecie mieć za duże ciśnienie w układzie a co za tym idzie w najbliższym czasie wyciek czynnika np.pokrywą ze sprężarki ,a więc cieszmy się tym dźwiękiem bo wtedy wszystko gra i buczy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Podczas pracy cisnienia w ukladzie sa rozne, inaczej zasada dzialania klimy jest bez sensu
Po wylaczeniu silnika kompresor nie pompuje i w ukladzie wyrownuja sie cisnienia wydajac takie wlasnie dzwieki. Po prostu to cecha nie wada.

Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia