części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Brak mocy i kopci na czarno

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

[D2 00 3.3TDI ] Brak mocy i kopci na czarno

Post autor: jano28 » 24 gru 2009, 15:34

3.3 tdi brak mocy i kopci na czarno, po wymianie razrządu mam takie objawy w mojej a8 i najgorsze to ze wszystko sprawne żadnych błędów na kompie.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:43 przez jano28, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Paoo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 72
Rejestracja: 17 maja 2009, 15:23
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Paoo » 24 gru 2009, 15:39

Witam.Mój znajomy borykał się z podobnym problemem tyle tylko że on nie wymieniał rozrządu.Ale też brakowało mocy.Po wizycie w dość dobrym warsztacie okazało się że turbina "wyciągnęła nogi" a komputer nie pokazał żadnego błędu.Choć do tego błędu to moim zdaniem oprogramowanie było bez aktualizacji.Pozdro i powodzonka w rozwiązaniu problemu.
Jest A8 4.2 Quatro PB w mażeniach Q7 4.2!!!!

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 25 gru 2009, 22:53

Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzony wąż łączący Turbine lub roszczelniny cooler... musi byc gdzies nieszczelność ukłądu Doładowania. Wtedy silnik jest rozprężony i takie czary sie robia. Gdy turbo umiera dym idzie niebieski tzn pali olej.
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 26 gru 2009, 09:35

jak jest wąż pęknięty lub ineszczelny intercooler to silnik jest niedoładowany a nie rozprężony :) rozprężony może być jak mu grubsze uszczelki pod głowicami założysz:)

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

Post autor: jano28 » 26 gru 2009, 10:48

panowie w poniedzielek bedą sprawdzać rozrząd czy cos się czasem nie przestawiło ale ja w to nie wieże ale zobaczymy dam znć co i jak

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 26 gru 2009, 10:51

Podepnij vaga lub kts jeżeli niema błędów to badaj podczas jazdy wartości wymagane i wartości zmierzone ciśnienia doładowania i przepływki. to podstawowa diagnoza w takim przypadku. kiedy wymieniałeś filtr powietrza?

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

Post autor: jano28 » 26 gru 2009, 15:47

Filtry wszystkie powymieniane łącznie z olejami w silniku i skrzyni . Przed wymianą zozrządu audi śmigało jak należy

Radek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Radek » 26 gru 2009, 18:52

może to podciśnienie,zawór nie otwiera i turbina nie załancza.

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

Post autor: jano28 » 05 sty 2010, 21:17

Tak jak kolega Radek napisał zawór podcisnienia padł, zostało tylko kopcenie ale to egr czekam na nowy i będzie jazda.

Radek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Radek » 06 sty 2010, 15:36

Jak masz walnięty EGR to może ci też pokazywać ze masz zawór podciśnienia walnięty,a wcale tak nie musi być,może być sprawny.Ale to idzie prosto zbadać.Byłeś podłączony pod Vagiem?Wiesz chodzi o to,żeby nie potrzebnie wyrzucać pieniądze na zawór podciśnienia.Ja u siebie odłączyłem całkowicie EGR-y i mam spokój z kopceniem,nawet jak bedziesz miał sprawne egr-y to i tak zawsze ci przy kopci,a tak mam spalanie czystego powietrza a nie spalinami go mulić.

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

Post autor: jano28 » 07 sty 2010, 18:12

egr miałem walnięty bo go wykręcilem i widzialem ze nie otwiera do końca i przepuszcza , jak odłączyłem fakt nie kopcił ale nie chodził jak powinien takie miałem odczucie.
A zawory podcisnienia wymienilem 3 sztuki te z szarymi główkami 2 na dole od turbin i 1 po stronie kierowcy i teraz naprawde autko zbiera sie ładnie i zero dymka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl