witam ponieważ w klubie audi A4 nikt nie jest w stanie mi pomóc opisze problem tutaj może sie znajdzie kliku magików co sobie z tym poradzi ...
mianowicie jestem posiadaczem także a4 1.8T z 97r
wyskakuje mi bląd
17967- regulator wolnych obrotów- ustawienia pierwotne brak osprzętu/nie zwiażany ze sprzętem
17967- i to samo
auto nie odpala jeżeli podłącze wtryski masą na krótko to odpala
auto miało gaz został odłaczony już niała też nie fabryczny auto alarm i też został odłączony
no i właśnie co maże być przyczyną takiego zachowania?
[inne] Audi A4 1.8T - Silnik nie odpala, brak masy na wtrysk
[inne] Audi A4 1.8T - Silnik nie odpala, brak masy na wtrysk
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 12:48 przez nynek16, łącznie zmieniany 1 raz.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
Re: Silnik nie odpala, brak masy na wtryskach..
Tak popatrzyłem na schematy A4 1997 1.8
Masą sterujesz wtryskami (czyli sterownik ECU silnika podaje masę do wtryskiwacza by go załączyć).
Kabel: zielono-żółty (dla wszystkich wtrysków) idzie do bezpiecznika S234 10A, gdzie
podawane jest +12V. Napięcie na S234 pojawia się jak przełączysz zapłon, odpowiedzialny jest za to przekaźnik pompy paliwa (J17).
Opisz dokładniej co robisz? Kable o jakich kolorach stykasz?
Napisz coś więcej, czy jak LPG było założone to chodziło wszystko OK.
Jak LPG odcinało wtryski? Kable cięte? Czy wtyczki (jak w STAGu)?
Masą sterujesz wtryskami (czyli sterownik ECU silnika podaje masę do wtryskiwacza by go załączyć).
Kabel: zielono-żółty (dla wszystkich wtrysków) idzie do bezpiecznika S234 10A, gdzie
podawane jest +12V. Napięcie na S234 pojawia się jak przełączysz zapłon, odpowiedzialny jest za to przekaźnik pompy paliwa (J17).
Opisz dokładniej co robisz? Kable o jakich kolorach stykasz?
Napisz coś więcej, czy jak LPG było założone to chodziło wszystko OK.
Jak LPG odcinało wtryski? Kable cięte? Czy wtyczki (jak w STAGu)?
Kable cięte, podaje mase do właśnie przeciętego jednego kabla od wtrysu oczywicie wszyskie kable ś zlaczone jak powinny być, gdy była instalacja lpg objawy te same
w kablu zielono żółtym jest prąd ale wydaje mi sie że dopiero jak krece rozrusznikiem
w kablu zielono żółtym jest prąd ale wydaje mi sie że dopiero jak krece rozrusznikiem
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
W kablu zielono-żółtym powinieneś mieć napięcie stale po zapłonie (chociaż niekoniecznie... ECU tym steruje, czy pompa paliwa pracuje przez chwilę po włączeniu zapłonu? Wtedy też powinno być napięcie na zielono-żółtym).
Jest to zasilanie wtrysków +12V. Napięcie nie może pojawiać się tylko podczas kręcenia
rozrusznikiem bo odcina zasilanie wtrysków i nie pracują (silnik nie będzie pracował jak przestaniesz kręcić rozrusznikiem).
Przekaźnik J17 pompy paliwa do wymiany (chyba, że znika jego sterowanie ale to inna bajka). Przekaźnik sterowany jest masą z ECU, trzeba sprawdzić czy w 10 pinowym żółtym złączu na pinie nr 6 pojawia się masa po zapłonie (czy tylko po kręceniu rozrusznikiem).
(electronics box).
Nr 6 (przekaźnik pompy paliwa):
Jest to zasilanie wtrysków +12V. Napięcie nie może pojawiać się tylko podczas kręcenia
rozrusznikiem bo odcina zasilanie wtrysków i nie pracują (silnik nie będzie pracował jak przestaniesz kręcić rozrusznikiem).
Przekaźnik J17 pompy paliwa do wymiany (chyba, że znika jego sterowanie ale to inna bajka). Przekaźnik sterowany jest masą z ECU, trzeba sprawdzić czy w 10 pinowym żółtym złączu na pinie nr 6 pojawia się masa po zapłonie (czy tylko po kręceniu rozrusznikiem).
(electronics box).
Nr 6 (przekaźnik pompy paliwa):