[D2 97 4.2PB/LPG ] Skrzynia uszkodzona, tryb awaryjny
koledzy wyczyścilem w Józefowie sterownik hydrauliczny z elektrozaworami i wlozyłem do auta. Nowy filtr, olej i uszczelka miski olejowej. I co? To samo nadal. Wrzucam Drive i jest uderzenie. na R jest ok. podczas jazdy przy zmianie biegów też czuć szarpnięcia. ja już nie wiem. Może coś mają poduszki skrzyni wspólnego. Może ten wlożony nowy kosz jest do bani. Nie wiem, podobnie jak mechanik, który mówi, że ręce mu opadaja. A co ja mam powiedzieć?
[ Dodano: 2012-07-30, 16:32 ]
koledzy a może wina nie leży w skrzyni, może to wina przegubów na wale?jak myślicie?
[ Dodano: 2012-07-30, 16:32 ]
koledzy a może wina nie leży w skrzyni, może to wina przegubów na wale?jak myślicie?
Ja myślę że ten mechanik to pierdoła saska a nie mechanik-po co on sie bierze za cos na czym sie nie zna? Spróbuj popatrzeć na kanale na przeniesienie napędu jak ktoś od gory bedzie wrzucał bieg-może cos bedzie widać,słychać. A potem to sugeruje do porządnego serwisu ASB dać skrzynie na diagnostykę. To jest na tyle skomplikowany element że duzo rzeczy może sie tam uszkodzic i szwankować.
Sprawdź poduszki skrzyni , czy nie są wywalone , sprawdź czy to może wina wału , a nie skrzyni .
Trochę chęci i można to samemu sprawdzić na kanale . ;-)
Tak jak pisze Apophis, weź kolegę , znajomego , może kogoś z rodziny , wejdź pod auto i niech tamta osoba zmienia przełożenia .
Zobaczysz czy to wali skrzynia (przemieszcza się) , czy to może Wał ??
Trochę chęci i można to samemu sprawdzić na kanale . ;-)
Tak jak pisze Apophis, weź kolegę , znajomego , może kogoś z rodziny , wejdź pod auto i niech tamta osoba zmienia przełożenia .
Zobaczysz czy to wali skrzynia (przemieszcza się) , czy to może Wał ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Panowie kupiłem używaną skrzynię z angola wraz z konwerterem. Skrzynia jest pewna. Konwerter jest u mnie bo stwierdziłem, że skoro moj jest po regeneracji to po co mają wymieniać. Chyba, że regeneracja to był blef, bo mechanik strasznie chciał żebym go zostawił. Dorzuciłem też jedna poduche na wszelki wypadek bo dostalem ze skrzynią.
Mechanik zasugerował, że będę musiał dopłacic za wymianę mimo że juz 3500 zapłaciłem a skrzynia szarpie i że bedę musiał coś sobie z tą uszkodzona zrobić, którą przecież podobno sami naprawiali.
Mechanik zasugerował, że będę musiał dopłacic za wymianę mimo że juz 3500 zapłaciłem a skrzynia szarpie i że bedę musiał coś sobie z tą uszkodzona zrobić, którą przecież podobno sami naprawiali.
Tylko jak?... pojechać ekipą silnorękich??...Lookerman pisze:Nie wiem już nic. Pomóżcie!!!!!
Możesz albo walczyć z nimi albo pojechać do kogoś innego na diagnostykę i weryfikację poprzednich napraw.
Jeżeli okaże się że jest źle i wiadomo co zrobić aby było dobrze to możesz z samą ekspoertyzą jechać do tych "swoich" i dalej się z nimi szarpać albo dać do roboty temu nowemu...
jak "nowy" zrobi i będzie dobrze to brać na wszystko papiery i z tym wszystkim do tych "swoich" i szarpać się z nimi o kasę :evil:
tylko czy posiadasz jakiekolwiek papiery na wykonaną już przez nich robotę czy wszystko masz "na gębę" :roll:
Jak nie masz pół polski do Warszawy to przyjedź do MID-PARTS... jak na razie robią dobrą robotę więc polecam... stąd chociaż wyjedziesz sprawnym autem.
Jak będziesz chciał do nich jechać to pisz do mnie na PW lub dzwoń to pomogę bo mam do nich "rzut beretem".
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Koledzy auto odebrałem. mam w nim stara skrzynie po remoncie. Podjechałem do znajomego mechanika i... okazuje się, że ma min 1,5 cm luzu na ataku tuż przed mostem a podobno powinno być 2 mm. To chyba przyczyna szarpania... mieliściew takie doświadczenia? Co jeszcze moglo zostać nadwyrężone podczas takiego szarpania? Acha jeszcze jedno- cieknie mi olej ze skrzyni przy prawej połosi
[ Dodano: 2012-08-21, 23:40 ]
Jaki kolor powinien mieć olej wlewany do skrzyni? Zielony czy czerwony?
Samochód ma problem ze zmiana biegów... dodatkowo jak gwaltownie zahamuje a potem dodam gaz to problem sie pogłębia. Ostatnio nie wskakiwało mi R jak mialem lekko tyłem pod górke ustawiony.
Ostatnio wymieniłem most i peknietą odme. Nadal to samo. Zaczynam mysleć, że to jednak wina oleju... podpowiedzcie proszę koledzy!!!
[ Dodano: 2012-08-21, 23:40 ]
Jaki kolor powinien mieć olej wlewany do skrzyni? Zielony czy czerwony?
Samochód ma problem ze zmiana biegów... dodatkowo jak gwaltownie zahamuje a potem dodam gaz to problem sie pogłębia. Ostatnio nie wskakiwało mi R jak mialem lekko tyłem pod górke ustawiony.
Ostatnio wymieniłem most i peknietą odme. Nadal to samo. Zaczynam mysleć, że to jednak wina oleju... podpowiedzcie proszę koledzy!!!
Jak najbardziej duży luz może być przyczyną szarpania. Jak chcesz możesz zrobić test, czy pod mocną górę jak jedziesz też Ci szarpie? Czy może trochę mniej? Możesz też (hardcorowo) spróbować rozpędzać samochód z naciśniętym lekko hamulcem - tylko nie przesadzaj. Szarpanie również powinno być mniejsze.Lookerman pisze:Koledzy auto odebrałem. mam w nim stara skrzynie po remoncie. Podjechałem do znajomego mechanika i... okazuje się, że ma min 1,5 cm luzu na ataku tuż przed mostem a podobno powinno być 2 mm. To chyba przyczyna szarpania... mieliściew takie doświadczenia? Co jeszcze moglo zostać nadwyrężone podczas takiego szarpania? Acha jeszcze jedno- cieknie mi olej ze skrzyni przy prawej połosi