[D3 ALL ] Róznice pomiędzy MPI a FSI
[D3 ALL ] Róznice pomiędzy MPI a FSI
czy to jest ta sama konstrukcja a jedynie rózni sie zasilaniem układu wtryskowego? , jeśli jest w a8 FSI to czy bez problemu bedzie tam hulał MPI BFM na przykład? , skrzynie czy sa te same ?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 10:06 przez chrisvtr, łącznie zmieniany 2 razy.
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
tak to ta sama konstrukcja...pod wzgledem mechanicznym silnika , , układ zasilania i elektronika jest inna wraz z ECU , skrzynie to odpowiedniki niczym się nie różniące.chrisvtr pisze:czy to jest ta sama konstrukcja
Ale tak do brzegu , chcesz wrzucić układ zasilania wtryskiwy np z jednostki BFM do układu FSI ?..........za duzo roboty i dość drogiej ;-) ...teoretycznie cała mechanika i dół jest taki sam :-P
nie , moge kupic z padnietym silnikiem a raczej bez silnika i sie zasttanawiam czy jak wrzuce bfm czy bedzie pasowało wsio , wiec interesuje mnie przypasowanie do skrzyni itd , wiązke bede mial razem z motoremJIMM pisze:Ale tak do brzegu , chcesz wrzucić układ zasilania wtryskiwy np z jednostki BFM do układu FSI ?
tak sobie mysle czy nie pojsc po calosci i nie wrzucic motoru od rs6 c5 , konstrukcja pewnie tez ta sama wiec powinien pasowac do skrzyni , no bo jak juz silnika nie ma to lepiej wrzucic cos co bedzie naprawde jezdzilo , robocizna podobna a ile wiekszy banan na twarzy :-D , podeslijcie jakies firmy kto by sie tego podjął opanowac i kto juz dlubal przy audi i ma jakas wiedze , wole gdzies w polske to dac zrobic ale porzadnie i fachowo
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
Tu jak sądzę daliby sobie radę: http://ecu-performance.com.plchrisvtr pisze:podeslijcie jakies firmy kto by sie tego podjął opanowac i kto juz dlubal przy audi i ma jakas wiedze , wole gdzies w polske to dac zrobic ale porzadnie i fachowo
robili jakieś GTR-y więc z RS-em chyba też sobie poradzą ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
http://gti.gdynia.pl/
http://www.photoblog.pl/abst/62486819/c ... -niki.html
Oni napewno sie podejmą , i zrobią to fachowo. robili już jednego rs6 ze zwykłej a6, miałem okazje sie przejechać :mrgreen:
Własciciel jezdzi VW caddy z 74roku z silnikiem r32 takze ich dzieło
Chłopaki mają pojęcie o tym co robią i robią to dobrze siedzą w grupie aut VAG + VOLVO, ale i ogarną kaszlaka lub sl500 jak trzeba,jedyny minus długi czas oczekiwania, mają tyle roboty ze czasem na wymiane oleju czeka sie tydzień
http://www.photoblog.pl/abst/62486819/c ... -niki.html
Oni napewno sie podejmą , i zrobią to fachowo. robili już jednego rs6 ze zwykłej a6, miałem okazje sie przejechać :mrgreen:
Własciciel jezdzi VW caddy z 74roku z silnikiem r32 takze ich dzieło
Chłopaki mają pojęcie o tym co robią i robią to dobrze siedzą w grupie aut VAG + VOLVO, ale i ogarną kaszlaka lub sl500 jak trzeba,jedyny minus długi czas oczekiwania, mają tyle roboty ze czasem na wymiane oleju czeka sie tydzień
http://sportmile.pl/
Adam ze sportmile tez raczej sobie poradzi jesli juz dojdzie do takiego projektu
Zna sie na dlubaniu Audi jak malo kto w PL.....
zapewne wielu slyszalo o Nikolasa projekcie ktory jest realizowany wlasnie w sportmile ....
do budy sedana a4 B5 ( zrobionej na RS4 B5 "sedan" ) wkladany jest silnik 5.0 V10 TFSI z RS6 C6 + potem dlubanie tego na srylion koni mechanicznych .
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=525&start=0
Poprzednie auto Nikolasa to bylo S4 b5 601KM wiec pewnie tutaj bedzie 800 +
albo moze pogadaj z Nosb`em ( znajdziesz go na sportaudi.pl i a4-klub.pl )
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=713 ... c&start=90
( z a4 b6 3.0 220KM -> rs4 b7 z silnikiem z rs4 b5 400KM+ )
zrobil troche swapow w swoim zyciu
Adam ze sportmile tez raczej sobie poradzi jesli juz dojdzie do takiego projektu
Zna sie na dlubaniu Audi jak malo kto w PL.....
zapewne wielu slyszalo o Nikolasa projekcie ktory jest realizowany wlasnie w sportmile ....
do budy sedana a4 B5 ( zrobionej na RS4 B5 "sedan" ) wkladany jest silnik 5.0 V10 TFSI z RS6 C6 + potem dlubanie tego na srylion koni mechanicznych .
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=525&start=0
Poprzednie auto Nikolasa to bylo S4 b5 601KM wiec pewnie tutaj bedzie 800 +
albo moze pogadaj z Nosb`em ( znajdziesz go na sportaudi.pl i a4-klub.pl )
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=713 ... c&start=90
( z a4 b6 3.0 220KM -> rs4 b7 z silnikiem z rs4 b5 400KM+ )
zrobil troche swapow w swoim zyciu
Ja już byłem tuż tuż od realizacji... ale rozbiłem S8 i nie było w co montować tego silnika.JIMM pisze:to moje marzenie , wrzucić 4.2 biturbo z RS-a :mrgreen:chrisvtr pisze:nie pojsc po calosci i nie wrzucic motoru od rs6 c5
A do D3 to najchętniej wrzuciłbym 5.0V10BiT z RS6 C6... tylko finanse to już nie te same
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
no i tak , 2 lata przeróbek i rzezania a auto nadal nie jezdzi tak jak powinno :-(Nowak_zg pisze:http://sportmile.pl/
Adam ze sportmile tez raczej sobie poradzi jesli juz dojdzie do takiego projektu
Zna sie na dlubaniu Audi jak malo kto w PL.....
zapewne wielu slyszalo o Nikolasa projekcie ktory jest realizowany wlasnie w sportmile ....
do budy sedana a4 B5 ( zrobionej na RS4 B5 "sedan" ) wkladany jest silnik 5.0 V10 TFSI z RS6 C6 + potem dlubanie tego na srylion koni mechanicznych .
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=525&start=0
jak na razie to albo slysze - przyjedz zrobimy , a jeszcze nigdy w v8 audi nie dlubali i to mnie przeraża , do takich ludzi nigdy nie oddam auta do przeróbek mechanicznych , moi magicy powiedzieli wprost nie ma czasu na pierdoły a ta przeróbka zajmie im jeden z 2 podnosnikow na dłuuuugi czas na co nie moga sobie pozwolić poza tym nie mają sprzętu do wyjecia v8 ze skrzynią , ich moce przerobowe są co najwyżej do 3.0tdi v6 i nic wiecej , tak więc nadal szukam ogarnietych w temacie ludków od audo lub vag group , najgorsze w tym swapie bedzie połączenie wiązki silnika , komputera od rs6 do reszty instalacji elektrycznej w A8 D3 , 2 mechaników mi powiedziało ze to będzie wymagało zmian oprogramowania On-Line w serwisie audi co mnie nie pociesza , czekam na Wasze podpowiedzi tylko konkretne bez zbednego biadolenia proszę ,piszcie gdzie dłubią tuning mechaniczny audi ew. vw , bede dzwonił do tych kolesi z trojmiasta co ktos podrzucil linka bo jak narazie oni sa najkonkretniejsi
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE