![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Audi po dlugiej trasie nie odpala. POMO
to że paliwo będzie leciało o niczym nie świadczy. W żony aucie jak padła pompka to nie tak że przestała chodzić. Po prostu dawała zbyt małe ciśnienie. Na listwie było 1 max 1,5 bara - czasami silnik załapał. Wymiana pompki od razu rozwiązał problem, a ta co była chodziła, podawała paliwo, tylko pod zbyt małym ciśnieniem.
[ Dodano: 2012-08-31, 20:54 ]
[ Dodano: 2012-08-31, 20:54 ]
lepiej włożyć przewód do jakiejś bańki, aby nie zalać silnika i spalić autopaulo79 pisze: Tylko obłóż wszystko szmatami bo jak siurnie to mało nie bedzie

Przeciez napisal ze sprawdzal cisnienie. A weza zdjac z krucca pod deklem w bagazniku a nie z listwy pisalem. Moze pompka sie tnie, pokrecic i zobaczyc czy siura jak trza
[ Dodano: 2012-09-01, 03:44 ]
Kolego a iskre to ty sprawdzales na wszystkich swiecach czy tylko na jednej?
[ Dodano: 2012-09-01, 03:44 ]
Kolego a iskre to ty sprawdzales na wszystkich swiecach czy tylko na jednej?
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
Po odkreceniu sroby 17 na pompce benzyna sika jak nalezy jak zakrece rozrusznikiem tez sika dosyc mocno. A iskre sprawdzalem na wszystkich i jest a swiece wymienialem miesiac temu. Wymienilem tez filtr paliwa i nic nie pomoglo. Co robic dalej sprobowac wymienic pompke paliwa ? czy jest sens kupywac te zaminniki za 200zl ?
Do tego co napisali koledzy wyżej sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu a SZCZEGÓLNIE stan klina na wale korbowym pod kołem pasowym. Możesz jeszcze sprawdzić "diodą" czy czujnik halla działa jeśli nie masz oscyloskopu. Znajdź kogoś z VAGiem lub VCDSm, bo Boschowski KTS ani CDIF nadają się do tego auta jak polonez do lotów na księżyc
Elektronika samochodowa.
kliny na wale raczej sie nie zrywaja, to nie TDI . Temat ciężki bo nie idzie sie niczym połączyc z motorem. Skoro sprawdzales cisnienie paliwa zegarem i jest ok to wymiana pompki jest zbędna. Ja bym jeszcze w ostateczności zobaczyl czy na starterze odpali bo to tez da do myslenia
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 13:15 przez paulo79, łącznie zmieniany 1 raz.
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
oj uwierz mi że się zrywają, mam warsztat i miesięcznie 2-3 takie usterki. Rozwiązanie klina i koła pasowego w przedliftowej 3.7 i 4.2 jest identyczne jak w TDIkliny na wale raczej sie nie zrywaja, to nie TDI

Wracając do tematu, jeden z kolegów zaproponował awarię sterownika silnika, może jest to faktycznie jakiś powód, najlepiej podłączyć przyrząd diagnostyczny bezpośrednio do zacisków sterownika silnika, a przede wszystkim sprawdź, czy w gnieździe diagnostycznym jest napięcie!
Elektronika samochodowa.
no to w tym wypadku obstawiam sonde. Kolega pisał ze sprawdzał pompe zegarem wiec nie ma potrzeby jej sie czepiać. Gdyby wyszlo slabe cisnienie paliwa to bez dyskusji do wymiany ale napisal ze jest ok.
Kontrolka KAT nie dotyczy katalizatorów
Kontrolka KAT nie dotyczy katalizatorów
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 21:16 przez paulo79, łącznie zmieniany 1 raz.
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
kolego gdy zapala sie kat to motor wchodzi w tryb awaryjny a powodem tego moze byc : sonda ktoraś, moduły zapłonowe, swiece, cewki, sparciale kable od cewek itd
[ Dodano: 2012-09-02, 21:20 ]
skoro na pb nie chodzi a na lpg chodzi to albo sonda albo wtryski ktores padly pb
[ Dodano: 2012-09-02, 21:20 ]
skoro na pb nie chodzi a na lpg chodzi to albo sonda albo wtryski ktores padly pb
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
Polaczyli mi sie wkoncu z silnikiem i nie pokazalo zadnych bledow.. Mialem male pekniecie na listwie wtryskowej wykrecilem ja i dalem do spawania aluminium bo benzyna raczej rozposci kazdy klej. I mam teraz pytanie jak sprawdzic czy wtryski sa dobre ? i czy mam je jakos wyczyscic czy wtrysow sie nie czysci ? a jezeli tak to czym ?