części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czesci-Ceny?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Lukasz_S500
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:59
Lokalizacja: Gdansk

Czesci-Ceny?

Post autor: Lukasz_S500 » 01 sty 2010, 22:51

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,jestem na etapie odkładania pieniążków na A8 d2:mrgreen: Na ta chwile posiadam A6 i zastanawia mnie jak wyglada sprawa z częściami typu,wahacze,rozrząd,oleje,przeguby,hamulce i wszystkie czesci ktore z czasem trzeba wymieniać do A-Osemki,pamiętam moj znajomemu padly cewki i modul i naprawdę to go zabolalo :lol:.Ja rozmyślam nad silnikiem 4.2 lub 3.7 z sekwencja .Bede bardzo wdzięczny za wszelka pomoc.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 02 sty 2010, 09:42

Części są trochę droższe niż w A6. Np. zawieszenie przednie jest kilka stówek droższe
od A6 choć różni się jednym wahaczem. Myślę tu o zamiennikach. Jest to dość drogie auto
w utrzymaniu ale jest sporo zamienników. O awaryjności nie będę się wypowiadał bo wywiąże się znowu kłótnia. Ja wymieniam tylko części eksploatacyjne. Jeżeli wybierzesz silnik 4.2 to na pewno będą to wymiany droższe bo jest to dość duży i skomplikowany silnik.
Oleju jest w nim więcej, rozrząd jest bardziej rozbudowany i dużo elektroniki. WIĘC?
Gdzieś na forum jest już podobny temat poszukaj
Dążenie do doskonałości.

Mad_MAX

Post autor: Mad_MAX » 02 sty 2010, 09:55

daro72 pisze:skomplikowany silnik.
Daro z całym szacunkiem ale 4.2 V8 nie jest skomplikowanym silnikiem :P Tyle tylko , że jest większy niż inne :)

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 02 sty 2010, 10:08

Jeżeli nie jest skomplikowanym silnikiem. To dlaczego większość mechaników go nie ogarnia i się go obawia. Moim zdaniem po prostu jest masa czujników, rozrząd jest bardziej rozbudowany do tego jeszcze automat. Jeśli coś spierdzieli i silnik nie będzie prawidłowo
pracował to skrzynia po jakimś czasie może przejść stan awaryjny, lub co gorsze się sypnąć. I dlatego się go boją. Takie jest moje zdanie. Nie mówię tu o ASO.
Dążenie do doskonałości.

Mad_MAX

Post autor: Mad_MAX » 02 sty 2010, 10:17

Może u was się go boją , ale zapewniam ciebie , że w KRakowie ten silnik nie jest żadnym wyzwaniem dla mechanika , zwykły wolnossak , większy o kilka elementów niż inne silniki wolnossące.

Ze skrzynią jak najbardziej się zgadzam , ale to nie silnik :P

Naprawdę w silniku 4.2 nie ma co się zepsuć , jeśli mówimy o stricte mechanicznej stronie , wykluczając również przypadki losowe. Elektronika silnika to też zupełnie inna dziedzina , a i tutaj nie za dużo jest skomplikowanych elementów.

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 02 sty 2010, 18:46

A ja podepnę się pod temat:
W którym ASO w Warszawie i okolicach powinienem kupować części, żeby jak najtaniej było? BO domyślam się, że ceny różne. Ktoś już ma jakieś swoje 'ulubione'? Czy części do AUDI można zamawiać też w innych ASO grupy VAG?

Lukasz_S500
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:59
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Lukasz_S500 » 03 sty 2010, 00:52

Wiec czyli powiedzmy silnik 3,7 jest"tańszy"w naprawach niz 4.2?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl