mam nadzieje ze ci anglicy cos ogarna..
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Błąd skrzyni, tryb awaryjny 17114 + kon
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
-tak to jest żarcik oczywiście :mrgreen: :lol:tomi26 pisze:Pewnie ma 5HP24.pepi pisze:...
jaki kod skrzyni ty masz ?
daj vin to ci sprawdzę
a nalepka jest z lewej strony
i w tym rządzie co silnik ostatnie z prawej
3 litery
np DTL
Bskrzynie wszystkie są takie same czyli 5hp24a tylko różnica jest w przełożeniach dyfra i płytach sterujących
-
ktptomas
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 23 paź 2012, 21:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
Gość
-
tomi26
- Super Klubowicz

- Posty: 553
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
- Lokalizacja: Mazowieckie
:oops: zaje**łem się jak młody :lol: sorki.Chyba muszę zmierzyć temperaturę i wziąść silniejsze proszki :-/pepi pisze:-tak to jest żarcik oczywiście :mrgreen: :lol:tomi26 pisze:Pewnie ma 5HP24.pepi pisze:...
jaki kod skrzyni ty masz ?
...
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli 
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
tylko aby ta zmiana była uzasadniona bo jak masz tam sporo syfu to ja bym nie zmieniał
wtedy pasowało by zmienić skrzynie :-P
[ Dodano: 2012-10-26, 07:28 ]
wtedy pasowało by zmienić skrzynie :-P
[ Dodano: 2012-10-26, 07:28 ]
- a widziałeś po 96 roku inną skrzynie automatyczną w wersji europa niż 5hp 24 bo ja nie :mrgreen:tomi26 pisze::oops: zaje**łem się jak młody :lol: sorki.Chyba muszę zmierzyć temperaturę i wziąść silniejsze proszki :-/pepi pisze:-tak to jest żarcik oczywiście :mrgreen: :lol:tomi26 pisze: Pewnie ma 5HP24.
...
-
ktptomas
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 23 paź 2012, 21:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
A więc tak:
vin: WAUZZZ4DZVN008510
Audice oddałem od sprawdzenia do okolicznych profesjonalistów, sprawdzili, konwerter jest w porządku, problem jest z ciśnieniem, dokladnie nie pamiętam o jakiej części mówili, bo dużo mówili i po ang. Chyba to ten kosz?.
Ceny jak w anglii..
Gdybym kupił używaną skrzynię, z jaką kolwiek gwarancją jest to około 800f z transportem.
Samo wyjęcie-wymiana skrzyni to koszt 380funtów.
Oni mi zaproponowali taką cenę:
380f robocizna,
35f olej
810 f części, niestety nie pamiętam dokladnie jakie, ale zamawiają je z Niemiec (oryginalne części zf czy jakoś tak)
całośc wychodzi 1225 plus vat - 1450f razem.
Dają mi gwarancję na rok czasu, cokolwiek się posypie w skrzyni - oni biorą odpowiedzialnośc.
Do tego cena jaką podał jest zawyżona, może byc taniej - ile nie wiem.
ale jak na razie nastawiam się na tą cenę końcową.
Co myślicie, co Wy byście zrobili na moim miejscu?
Pozdrawiam!
vin: WAUZZZ4DZVN008510
Audice oddałem od sprawdzenia do okolicznych profesjonalistów, sprawdzili, konwerter jest w porządku, problem jest z ciśnieniem, dokladnie nie pamiętam o jakiej części mówili, bo dużo mówili i po ang. Chyba to ten kosz?.
Ceny jak w anglii..
Gdybym kupił używaną skrzynię, z jaką kolwiek gwarancją jest to około 800f z transportem.
Samo wyjęcie-wymiana skrzyni to koszt 380funtów.
Oni mi zaproponowali taką cenę:
380f robocizna,
35f olej
810 f części, niestety nie pamiętam dokladnie jakie, ale zamawiają je z Niemiec (oryginalne części zf czy jakoś tak)
całośc wychodzi 1225 plus vat - 1450f razem.
Dają mi gwarancję na rok czasu, cokolwiek się posypie w skrzyni - oni biorą odpowiedzialnośc.
Do tego cena jaką podał jest zawyżona, może byc taniej - ile nie wiem.
ale jak na razie nastawiam się na tą cenę końcową.
Co myślicie, co Wy byście zrobili na moim miejscu?
Pozdrawiam!
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Kod skrzyni masz niby DSL, silnika ABZ
Tutaj masz link z innego forum, ale błędy skrzyni, kod skrzyni jest ten sam więc coś może pomóc. Ja nie władam dobrze językiem okupanta więc dużo nie pomogę: http://www.motor-talk.de/forum/brauche- ... 63247.html
35f to za 1l oleju czy jak? Bo do skrzyni wchodzi coś koło 6-7 litrów ATF LT 71141. Rozumiem że o filtr, uszczelka misy, i oring do śruby spr stanu/dolewania są w wliczone w koszty?.
Tutaj masz link z innego forum, ale błędy skrzyni, kod skrzyni jest ten sam więc coś może pomóc. Ja nie władam dobrze językiem okupanta więc dużo nie pomogę: http://www.motor-talk.de/forum/brauche- ... 63247.html
35f to za 1l oleju czy jak? Bo do skrzyni wchodzi coś koło 6-7 litrów ATF LT 71141. Rozumiem że o filtr, uszczelka misy, i oring do śruby spr stanu/dolewania są w wliczone w koszty?.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 20:02 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
-
ktptomas
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 23 paź 2012, 21:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
tak, wszystko jest wliczone w koszty, to jak z tą ceną? a ja po niemiecku niestety nie szprecham
[ Dodano: 2012-10-29, 17:43 ]
aha, co do danych mojego auta to dodam jeszcze ze to jest wersja abt, jezeli to jest istotne...
[ Dodano: 2012-10-29, 18:50 ]
jeszcze jedno pytanie odnośnie tego silnika. To jest możliwe żeby był ABZ 340konny?
[ Dodano: 2012-10-29, 17:43 ]
aha, co do danych mojego auta to dodam jeszcze ze to jest wersja abt, jezeli to jest istotne...
[ Dodano: 2012-10-29, 18:50 ]
jeszcze jedno pytanie odnośnie tego silnika. To jest możliwe żeby był ABZ 340konny?
-
ktptomas
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 23 paź 2012, 21:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
moze sie cos pomylilem w vinie;/? jeszcze sprawdze, moje to s8 jest napewno
[ Dodano: 2012-12-18, 21:52 ]
tak tylko podsumuje temat... prawie 7 tygodni auto u mechaników;/ pierwsze dwa tygodnie u jednego specjalisty, który nie potrafił określic terminu, kiedy moze sie za to wziac.
Kolejny mechanik zajął się sprawą.
konwerter padnięty, wszystkie te części, coś jak ringi, nie wiem dokładnie jak to się nazywa - wymienił na nowe, później okazało się jeszcze, że pompa w skrzyni też padnięta, tzn jakieś błedy były w niej i nie było ciśnienia. ogólnie wyszło tak, że zmienił na nowe wszystko co się dało
wyjmowowal i montowal skrzynie 2 razy
przez tą pompe
koszt - 1700f, umówiliśmy się bez vatu, do tego w cenie nowy akumlator, bo w między czasie stary padł. gwarancję mam na rok czasu albo 30 tys km. (tak sie umówilismy)
Gdyby ktoś miał taki sam problem, to proszę pisac, w kazdej chwili moge poprosic goscia zeby mi dokladnie napisal co zmienil, gdzie jakie byly bledy.
pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
[ Dodano: 2012-12-18, 21:52 ]
tak tylko podsumuje temat... prawie 7 tygodni auto u mechaników;/ pierwsze dwa tygodnie u jednego specjalisty, który nie potrafił określic terminu, kiedy moze sie za to wziac.
Kolejny mechanik zajął się sprawą.
konwerter padnięty, wszystkie te części, coś jak ringi, nie wiem dokładnie jak to się nazywa - wymienił na nowe, później okazało się jeszcze, że pompa w skrzyni też padnięta, tzn jakieś błedy były w niej i nie było ciśnienia. ogólnie wyszło tak, że zmienił na nowe wszystko co się dało
wyjmowowal i montowal skrzynie 2 razy
przez tą pompe
koszt - 1700f, umówiliśmy się bez vatu, do tego w cenie nowy akumlator, bo w między czasie stary padł. gwarancję mam na rok czasu albo 30 tys km. (tak sie umówilismy)
Gdyby ktoś miał taki sam problem, to proszę pisac, w kazdej chwili moge poprosic goscia zeby mi dokladnie napisal co zmienil, gdzie jakie byly bledy.
pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
[ Dodano: 2012-12-18, 21:52 ]
tak tylko podsumuje temat... prawie 7 tygodni auto u mechaników;/ pierwsze dwa tygodnie u jednego specjalisty, który nie potrafił określic terminu, kiedy moze sie za to wziac.
Kolejny mechanik zajął się sprawą.
konwerter padnięty, wszystkie te części, coś jak ringi, nie wiem dokładnie jak to się nazywa - wymienił na nowe, później okazało się jeszcze, że pompa w skrzyni też padnięta, tzn jakieś błedy były w niej i nie było ciśnienia. ogólnie wyszło tak, że zmienił na nowe wszystko co się dało
wyjmowowal i montowal skrzynie 2 razy
koszt - 1700f, umówiliśmy się bez vatu, do tego w cenie nowy akumlator, bo w między czasie stary padł. gwarancję mam na rok czasu albo 30 tys km. (tak sie umówilismy)
Gdyby ktoś miał taki sam problem, to proszę pisac, w kazdej chwili moge poprosic goscia zeby mi dokladnie napisal co zmienil, gdzie jakie byly bledy.
pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
[ Dodano: 2012-12-18, 21:52 ]
tak tylko podsumuje temat... prawie 7 tygodni auto u mechaników;/ pierwsze dwa tygodnie u jednego specjalisty, który nie potrafił określic terminu, kiedy moze sie za to wziac.
Kolejny mechanik zajął się sprawą.
konwerter padnięty, wszystkie te części, coś jak ringi, nie wiem dokładnie jak to się nazywa - wymienił na nowe, później okazało się jeszcze, że pompa w skrzyni też padnięta, tzn jakieś błedy były w niej i nie było ciśnienia. ogólnie wyszło tak, że zmienił na nowe wszystko co się dało
wyjmowowal i montowal skrzynie 2 razy
koszt - 1700f, umówiliśmy się bez vatu, do tego w cenie nowy akumlator, bo w między czasie stary padł. gwarancję mam na rok czasu albo 30 tys km. (tak sie umówilismy)
Gdyby ktoś miał taki sam problem, to proszę pisac, w kazdej chwili moge poprosic goscia zeby mi dokladnie napisal co zmienil, gdzie jakie byly bledy.
pozdrawiam i dziekuje za pomoc.






