S8 D4
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
akurat wiekszosc RSow debiutuje tuz przed zakonczeniem produkcji danej generacji.and808 pisze:najwczesniej RS8 moglby zadebiutowac gdzies w polowie 2008 czyli 1 rok przed wycofaniem D3 z produkcji.
...
RS4 b5 debiut rok przed debiutem budy b6
RS3 debiut rok przed debiutem budy nojnowszej a3
RS4 b7 tak samo ...
rs6 c5 tez...
wiec to akurat nie jest zaden arguement.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, 13:31 przez Nowak_zg, łącznie zmieniany 1 raz.
znowu argument nic nie warty... jak wiekszosc dalej sobie powtarzaj ze nie odrozniam czegos .... bardzo mnie to boli.... twoje inteligentne komentarze na poziomie 5 latka wyciagnales kontekst z d*upy i meczysz go jak dziecko gila w rękach.... nuuuudy.and808 pisze:kolego,
jesli bedziesz rozroznial docelowa grupe klinetow A8 od klientow A4, A6 wtedy zabieral glos.
na razie nie odrozniasz RS6, M i AMG od S6
a ty dalej wymyslaj bajki o tym ze audi nie wprowadzilo rs8 bo nie mieli silnika i dlatego ze mialo niedlugo byc wprowadzone d4....
hahah no daj spokoj
docelowa grupa klientow nie ma tu nic do rzeczy
bo czy to rs3 czy rs4 czy rs6 ... to i tak zawsze seria rs sie pojawia pod koniec produkcji danej kasty..... ( z malymi wyjatkami ) wiec twoj argument ktory wczesniej zacytowalem pokazuje jaka masz wiedze na ten temat
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, 13:38 przez Nowak_zg, łącznie zmieniany 1 raz.
+1badyl pisze:do limuzyny o takich gabarytach wystarcza , dlatego moim zdaniem nie ma RS8 , jak by chcieli to by napewno zrobili , tu nie jest problemem brak silnika itp.
+1badyl pisze:dla mnie oczywiste jest czemu nie ma RS8 samochodowi tej klasy nie przystoi być wyścigowym niemalże bolidem , z poszerzanymi nadkolami i takimi tam pierdółkami to jest limuzyna i tyle
widzisz tak sie sklada, ze pracuje w tej branzy mniej wieciej tyle, ile Ty masz lacznie lat. tak sie sklada, ze jak cos publicznie pisze to sie na tym znam, chetnie oczywiscie podyskutuje na ten temat, jednak nie z Toba, bowiem wykazujesz sie kompletna nieznajamoscia rynku nowych samochodow klasy premium.Nowak_zg pisze:znowu argument nic nie warty... jak wiekszosc dalej sobie powtarzaj ze nie odrozniam czegos .... bardzo mnie to boli.... twoje inteligentne komentarze na poziomie 5 latka wyciagnales kontekst z d*upy i meczysz go jak dziecko gila w rękach.... nuuuudy.and808 pisze:kolego,
jesli bedziesz rozroznial docelowa grupe klinetow A8 od klientow A4, A6 wtedy zabieral glos.
na razie nie odrozniasz RS6, M i AMG od S6
a ty dalej wymyslaj bajki o tym ze audi nie wprowadzilo rs8 bo nie mieli silnika i dlatego ze mialo niedlugo byc wprowadzone d4....
hahah no daj spokoj
docelowa grupa klientow nie ma tu nic do rzeczy
bo czy to rs3 czy rs4 czy rs6 ... to i tak zawsze seria rs sie pojawia pod koniec produkcji danej kasty..... ( z malymi wyjatkami ) wiec twoj argument ktory wczesniej zacytowalem pokazuje jaka masz wiedze na ten temat
Twoje posty swiadcza o tym, ze zupelnie nie rozumiesz (a wiec tym bardziej nie rozrozniasz) grup docelowych A4, A6, A8.
zuplenie obce sa Tobie procesy z rodziny Time To Market. oczywiscie moglbym mnozyc tutaj przyklady pojec, o ktorych nie masz zupelnie pojecia, z drugiej strony jest to elementarz kazdego kto jest zaangazowany w wypuszczanie nowego produktu na rynek. tym bardziej tak "wrazliwego produktu" jak usportowniona limuzyna. wiedza z folderow reklamowych audi na nic sie w tym temacie nie przyda.
wiesz, z mojego punktu widzenia na sile na tym forum w tym temacie chcesz udowodnic teze, ze Lem mial racje piszac:
"nie wiedzialem, ze na swiecie jest tylu idiotow, dopoki nie zaczalem uzywac internetu"
teraz moja wskazowka:
sadzac po Twoim zaangazowaniu w tym temacie (S8 D4) widze, ze pretendujesz do bycia kims wiecej niz uzytkownikiem koncowym samochodow klasy premium. jesli tak i chcesz kiedys brac udzial w projekcie pt. "nowa limuzyna klasy premium ze sportowymi osiagami" musisz na poczatek zmienic jezyk jakim sie poslugujesz (kultura osobista). mimo Twoich - zakladam - predyspozycji do osoby rozumiejacej procesy na tym rynku, nikt powazny nie bedzie chcial Cie widziec w zespole.
badyl pisze:do limuzyny o takich gabarytach wystarcza , dlatego moim zdaniem nie ma RS8 , jak by chcieli to by napewno zrobili , tu nie jest problemem brak silnika itp.Apophis pisze:S8 ma za mało mocy. Mowie o mocy wiekszej o przynajmniej 150-200KM od nominału a nie kilkadziesiąt
no wlasnie: "jak by chcieli"
jak to rozumiec ?
"nie chcieli" ?
"chcieli, a nie mogli" ?
badyl, sam znalazles odpowiedz.
gdzies na koncu kazdego przedsiewziecia stoi zyskownosc. oceniono, ze ten projekt nie przyniesie wymiernych korzysci dla przedsiebiorstwa. piszac "wymiernych" mozna to splaszczyc do "finansowych", jednak nie zawsze ta korzysc stoi na pierwszym miejscu. moze to byc "prestiz" lub kilka innych powodow.
w kazdym razie tak jak pisalem wczesniej: oceniono, ze produkcja samochodu z wyzszymi osiagami od S8 nie przyniesie oczekiwanych korzysci w tak krotkim czasie.
decyzja o samochodzie z lepszymi osiagami zbiegala sie tez mniej wiecej w czasie, gdy toczyla/rozstrzygala sie wojna pomiedzy Porsche a Volkswagenem o to, kto kogo wykupi - to tez skladalo sie na ta decyzje. jeden z konkurentow, BMW 7, do tej pory nie dorobilo sie sportowej limuzyny w tej klasie. prosze wez to pod uwage, jak wrazliwy/kaprysny jest to segement rynku, duze naklady inwestycyjne i spore ryzyko wahniec.
teze S.Lema to juz dla mnie udowodniles dawno .
FOSS kiedys ci juz napisal ze to nie ja ani on mamy problem z komunikacja z ludzmi tylko Ty ... wszedzie gdzies masz problem.
Nie obchodzi mnie gdzie pracujesz, co robisz wiec nie rozwijaj mi swojego zyciorysu jako argument. Zyjesz juz tyle lat ... a dalej nie nauczyles sie komunikowac z ludzmi wiec wskazowek raczej na zycie mi nie musisz dawac, bo mimo mlodego wieku sobie jakos radze.
FOSS kiedys ci juz napisal ze to nie ja ani on mamy problem z komunikacja z ludzmi tylko Ty ... wszedzie gdzies masz problem.
Nie obchodzi mnie gdzie pracujesz, co robisz wiec nie rozwijaj mi swojego zyciorysu jako argument. Zyjesz juz tyle lat ... a dalej nie nauczyles sie komunikowac z ludzmi wiec wskazowek raczej na zycie mi nie musisz dawac, bo mimo mlodego wieku sobie jakos radze.
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0