[D2 98 2.5TDI ] Ciężko odpala
[D2 98 2.5TDI ] Ciężko odpala
Witam. Mam pewien problem z moją audi a8 2.5 TDI 1998r. otóż ciężko odpala i nie zależnie od pogody czy ciepło czy zimno audi po prostu przy pierwszym odpalaniu ciężko pali musi przynajmniej z 4-5 razy przekręcić rozrusznik aby zapalić. Gdy już zapali i np, ją zgaszę i zapale z powrotem to pali od strzała. Stwierdziłem fakt ze to schodzi paliwo z pompy i dlatego ciężko odpala i założyłem zaworki zwrotne przed filtrem na węże od przelewu i od zasilania. Nic to nie dało audi dalej ciężko pali.. A gdy już zapali to idą bombelki w wężyku czyli jest tam powietrze i się zapowietrza. Nie ma żadnego wycieku z przewałek, z węży, filtra ani z baku. W czym tkwi problem ? Czy miał ktoś kiedyś taki problem ? proszę o jak najszybszą radę pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 22:28 przez saper, łącznie zmieniany 1 raz.
saper nazywaj poprawnie tematy - [tagów] nie piszemy "z palca" tylko wybieramy z rozwijanej listy... wystarczy patrzeć a wszystko jest na wyciągnięcie ręki.
Pozdrawiam, FOSS
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
eee tam nasluchaliscie sie pierdul i tyle. Kolego saper wymien ten malutki termostacik na filtrze - on lubi puszczac babelki.
A tak swoja droga sprawdz tez swiece zarowe bo to gowno napchane elektronika nie sprawdza stanu swiec i na Vagu nie wywali uszkodzenia swiecy. Trzeba sprawdzac recznie.
A wycieku miec nie bedziesz bo gdy silnik chodzi to pompa ciagnie paliwo i jednoczesnie przez nieszczelnosc powietrze, a gdy silnik zgasisz to paliwo splywa grawitacyjnie do baku i przez tą sama nieszczelnosc znow ciagnie powietrze tylko w druga strone. Dlatego takie nieszczelnosci sa trudne do zlokalizowania.
A tak swoja droga sprawdz tez swiece zarowe bo to gowno napchane elektronika nie sprawdza stanu swiec i na Vagu nie wywali uszkodzenia swiecy. Trzeba sprawdzac recznie.
A wycieku miec nie bedziesz bo gdy silnik chodzi to pompa ciagnie paliwo i jednoczesnie przez nieszczelnosc powietrze, a gdy silnik zgasisz to paliwo splywa grawitacyjnie do baku i przez tą sama nieszczelnosc znow ciagnie powietrze tylko w druga strone. Dlatego takie nieszczelnosci sa trudne do zlokalizowania.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
W moim samochodzie były podobne obiawy, najpierw ciężko palił raz na dwa tygodnie,później częściej aż w koncu wogule. Początkowo wystarczyła ingeręcja w pompe paliwa w baku-wymiana. Później sterownik pompy wtryskowej(bez sensu) pomogło na jakieś 3000 km.Skończyło się na regeneracji pompy wtryskowej i uszczelnieniu całego układu paliwowego, tj. wężyki przelewowe, podkładki miedziane na przelewach,sprawdzenie szczelności świec itp. Wtedy pomogło