części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 20:34

szukam szukam i nie moge znalezc czy ktos z was montował i moze mi pomoc co po kolei trzeba do zmiany kiery na kiere z zmiana biegow

zamierzam kupic kierownice od kolegi z forum oraz tasme do niej a co dalej czy trzeba ciagnac kable do wybieraka ???
jak tak to czy ktos to robil i mogl pokierowac co i jak i czy duzo roboty
Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 20:27 przez LUKAS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 11 lis 2012, 21:02

lukas28, Temat był kiedyś poruszany , ktoś przerabiał właśnie na kierownice z łopatkami , z tego co pamiętam to potrzebna była kierownica z łopatkami + taśma , nie pamiętam czy coś jeszcze .

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 11 lis 2012, 21:35

ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 21:55

szeryfisch pisze:ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami.
rozumiem że taśmę wymieniam ale jeszcze nie rozkręcałem i nie wiem jak to wyglada coś wiecej na ten temat??
tą taśmę wpinam zamiast starej i wsio??
czy ją sie wymienia i podłacza gdzieś przy wybieraku czy przy kierownicy starą zdejmuje i wpinam w kostki nową?

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 11 lis 2012, 22:30


Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 22:41

hmm jutro juz posiedzę z tłumaczem ale widze że jednak trzeba podłaczać do wybieraka :-/

[ Dodano: 2012-11-11, 23:29 ]
nie bardzo ta strona po tlumaczeniu i wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 12 lis 2012, 12:09

Js zakladalem do swojego przedlifta jak bede w domu to opisze dokladnie

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 12 lis 2012, 20:46

lukas28 pisze:wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic
Nie rozumię dlaczego to Cię przeraża. To tylko podłączenie 4 przewodów :mrgreen:
4 - podświetlenie przycisków
2- masa
1/3 -UP/Down w tipie
Masz fotki dokładnie gdzie się wpiąć, wymieniasz kierownicę z taśmą, dobrze jak przy okazji masz kawałek wiązki która idzie do sterowania Tipem (jak nie to ją dorabiasz) i wpięcie 4 przewodów (ja w swojej juz pewnie kilkadziesiąt metrów przewodów dołożyłem - montaż tempomatu, rolety tylnej szyby, Navigation Plus, TMC, TV analogowa + cyfrowa, Bose, ogrzewanie tylnej kanapy..... nie ma co się bać paru kabelków ;-)

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 12 lis 2012, 22:05

spoko spoko zalozyc to założe tylko myślalem ze to szybka sprawa
ale czy ten opis to dokladnie do tego modelu wydawalomi sie ze po to tasma zeby nie dokladac kabelkow
bo z opisu wychodzi na przeobke chyba starej tasmy

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 13 lis 2012, 11:21

Taśma jest po to aby przekazywać sygnał elektryczny z kierownicy która jest elementem ruchomym dalej do instalacji elektrycznej. W A8 nie ma żadnych nadmiarowych kabli, czyli jeśli czegoś nie było jak auto wyjeżdzało z fabryki to trzeba instalację dokładać. Nie miałeś sterowania Tipem zatem nie masz do tego instalacji. Taśmę wymieniasz aby mieć dodatkowo przekazywany sygnał od Tipa z kierownicy, ale z taśmy te dodatkowe przewody musisz wpiąć w odpowiednie miejsca w instalacji.

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 09 gru 2012, 21:07

lada dzięń przymierzam się do wymiany kiery ale dowiedziałem się od kolegi z forum że można rozkodować przez to pompę ABS bo u niego tak się stało

czy komuś jeszcze coś takiego się zdarzyło??? czy mam się denerwować przy wymianie aby nie narobić se na diabła ? :diabel:

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 11 gru 2012, 00:14

Będę obserwował temat... Łukasz zdaj relacje jak Ci poszło, mi też brakuje TIP'a w kierownicy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 gru 2012, 20:48

zrobi jak mu taśma od mnie dojdzie
a troszkę zawaliłem sprawę :roll:

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 gru 2012, 22:38

czekam czekam :lol:

[ Dodano: 2012-12-12, 00:20 ]
czytam i czytam i w sumie w tej angielskiej instrukcji jest coś o ESP ale nie mogę zrozumieć o co kaman tak tłumaczy na polski

już sam nie wiem żebym zaraz czegoś nie rozp.... niby wychodzi na to że trzeba coś kombinować z ESP przez vag..../

czy ktoś pomoże ???

swojej kiery juz nie mam z taśmą poszła komu innemu
rozmontowałem wszystko bez aku i jak przyjdzie taśma chce od raz sie zabrać za montaż ALE tyle się naczytałem i zaraz wyjdzie że taśma nie bedzie pasować bo np. nie bedzie miała wejścia na ESP oby była OK
a z tej instrukcji cięzko coś sie dowiedzieć bo słabe jest tłumaczenie na polski ale może coś poradzę obrazkowo
gorzej bedzie pewnie z kalibracją czujnika skrętu pewnie bede szukał kogoś ogarnietego bo jak znam życie to pewnie błedów bedzie i coś sie rozkoduje

I DUŻY PROBLEM NIE MAM VAGA

a niby podpiąc 4 kabelki :-x

czy ktoś to robił w D2 po lifcie z ESP ???

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 gru 2012, 07:32

raczej bez obaw jak ty masz polifta :-P
ale ja bym pospisywał tu i tam sam tego nie uczyniłem i nie wiem czy tylko zbieg okoliczności ale pompa utraciła kodowanie
coś tam pisało że podobno wystarczy się przejechać z 30 kilometrami na godzinę i samo się naprawi -mowa o czujniku skrętu
ale u mnie tonie działa ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl