[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy
[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy
szukam szukam i nie moge znalezc czy ktos z was montował i moze mi pomoc co po kolei trzeba do zmiany kiery na kiere z zmiana biegow
zamierzam kupic kierownice od kolegi z forum oraz tasme do niej a co dalej czy trzeba ciagnac kable do wybieraka ???
jak tak to czy ktos to robil i mogl pokierowac co i jak i czy duzo roboty
zamierzam kupic kierownice od kolegi z forum oraz tasme do niej a co dalej czy trzeba ciagnac kable do wybieraka ???
jak tak to czy ktos to robil i mogl pokierowac co i jak i czy duzo roboty
Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 20:27 przez LUKAS, łącznie zmieniany 1 raz.
lukas28, Temat był kiedyś poruszany , ktoś przerabiał właśnie na kierownice z łopatkami , z tego co pamiętam to potrzebna była kierownica z łopatkami + taśma , nie pamiętam czy coś jeszcze .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
rozumiem że taśmę wymieniam ale jeszcze nie rozkręcałem i nie wiem jak to wyglada coś wiecej na ten temat??szeryfisch pisze:ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami.
tą taśmę wpinam zamiast starej i wsio??
czy ją sie wymienia i podłacza gdzieś przy wybieraku czy przy kierownicy starą zdejmuje i wpinam w kostki nową?
Tu masz odpowiedzi na pytania: http://www.audipages.com/upgrades/tiptronicwheel.html
Nie rozumię dlaczego to Cię przeraża. To tylko podłączenie 4 przewodów :mrgreen:lukas28 pisze:wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic
4 - podświetlenie przycisków
2- masa
1/3 -UP/Down w tipie
Masz fotki dokładnie gdzie się wpiąć, wymieniasz kierownicę z taśmą, dobrze jak przy okazji masz kawałek wiązki która idzie do sterowania Tipem (jak nie to ją dorabiasz) i wpięcie 4 przewodów (ja w swojej juz pewnie kilkadziesiąt metrów przewodów dołożyłem - montaż tempomatu, rolety tylnej szyby, Navigation Plus, TMC, TV analogowa + cyfrowa, Bose, ogrzewanie tylnej kanapy..... nie ma co się bać paru kabelków ;-)
Taśma jest po to aby przekazywać sygnał elektryczny z kierownicy która jest elementem ruchomym dalej do instalacji elektrycznej. W A8 nie ma żadnych nadmiarowych kabli, czyli jeśli czegoś nie było jak auto wyjeżdzało z fabryki to trzeba instalację dokładać. Nie miałeś sterowania Tipem zatem nie masz do tego instalacji. Taśmę wymieniasz aby mieć dodatkowo przekazywany sygnał od Tipa z kierownicy, ale z taśmy te dodatkowe przewody musisz wpiąć w odpowiednie miejsca w instalacji.
czekam czekam :lol:
[ Dodano: 2012-12-12, 00:20 ]
czytam i czytam i w sumie w tej angielskiej instrukcji jest coś o ESP ale nie mogę zrozumieć o co kaman tak tłumaczy na polski
już sam nie wiem żebym zaraz czegoś nie rozp.... niby wychodzi na to że trzeba coś kombinować z ESP przez vag..../
czy ktoś pomoże ???
swojej kiery juz nie mam z taśmą poszła komu innemu
rozmontowałem wszystko bez aku i jak przyjdzie taśma chce od raz sie zabrać za montaż ALE tyle się naczytałem i zaraz wyjdzie że taśma nie bedzie pasować bo np. nie bedzie miała wejścia na ESP oby była OK
a z tej instrukcji cięzko coś sie dowiedzieć bo słabe jest tłumaczenie na polski ale może coś poradzę obrazkowo
gorzej bedzie pewnie z kalibracją czujnika skrętu pewnie bede szukał kogoś ogarnietego bo jak znam życie to pewnie błedów bedzie i coś sie rozkoduje
I DUŻY PROBLEM NIE MAM VAGA
a niby podpiąc 4 kabelki :-x
czy ktoś to robił w D2 po lifcie z ESP ???
[ Dodano: 2012-12-12, 00:20 ]
czytam i czytam i w sumie w tej angielskiej instrukcji jest coś o ESP ale nie mogę zrozumieć o co kaman tak tłumaczy na polski
już sam nie wiem żebym zaraz czegoś nie rozp.... niby wychodzi na to że trzeba coś kombinować z ESP przez vag..../
czy ktoś pomoże ???
swojej kiery juz nie mam z taśmą poszła komu innemu
rozmontowałem wszystko bez aku i jak przyjdzie taśma chce od raz sie zabrać za montaż ALE tyle się naczytałem i zaraz wyjdzie że taśma nie bedzie pasować bo np. nie bedzie miała wejścia na ESP oby była OK
a z tej instrukcji cięzko coś sie dowiedzieć bo słabe jest tłumaczenie na polski ale może coś poradzę obrazkowo
gorzej bedzie pewnie z kalibracją czujnika skrętu pewnie bede szukał kogoś ogarnietego bo jak znam życie to pewnie błedów bedzie i coś sie rozkoduje
I DUŻY PROBLEM NIE MAM VAGA
a niby podpiąc 4 kabelki :-x
czy ktoś to robił w D2 po lifcie z ESP ???
raczej bez obaw jak ty masz polifta :-P
ale ja bym pospisywał tu i tam sam tego nie uczyniłem i nie wiem czy tylko zbieg okoliczności ale pompa utraciła kodowanie
coś tam pisało że podobno wystarczy się przejechać z 30 kilometrami na godzinę i samo się naprawi -mowa o czujniku skrętu
ale u mnie tonie działa ;-)
ale ja bym pospisywał tu i tam sam tego nie uczyniłem i nie wiem czy tylko zbieg okoliczności ale pompa utraciła kodowanie
coś tam pisało że podobno wystarczy się przejechać z 30 kilometrami na godzinę i samo się naprawi -mowa o czujniku skrętu
ale u mnie tonie działa ;-)