![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Klapki nawiewów i błąd
[D2 FL ALL ] Klapki nawiewów i błąd
Witam, otóż ostatnio zauważyłem że czasami tak jak by klapki od nawiewów, czy to szyba czy centralny czy na nogi potrafią tak jak by same się zamykać, tzn, raz z nawiewów dmucha tak jak powinno a nieraz tylko lekko cos dmucha a wentylator chodzi jak oszalały.
Podpiąłem VAGa i wyszły 2 błędy
65535 - Uszkodzony moduł sterujący sygnał za duży
6396 - Nieznany kod błędu
O który moduł chodzi i gdzie go szukać??
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale bardzo ciężko mi się połączyc VAGiem z klimatyzacją:
VAG 3.11 w ogóle mi sie nie udało
Polski VAG 4.9 połączy sie ale bardzo ciężko i zrywa połaczenie, test wyjść nie jestem w stanie przeprowadzić.
Podpiąłem VAGa i wyszły 2 błędy
65535 - Uszkodzony moduł sterujący sygnał za duży
6396 - Nieznany kod błędu
O który moduł chodzi i gdzie go szukać??
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale bardzo ciężko mi się połączyc VAGiem z klimatyzacją:
VAG 3.11 w ogóle mi sie nie udało
Polski VAG 4.9 połączy sie ale bardzo ciężko i zrywa połaczenie, test wyjść nie jestem w stanie przeprowadzić.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2012, 22:48 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
tomi5 może mój temat Ci jakoś pomoże :
http://www.a8team.pl/d2-00-nawiew-dziwn ... vt7788.htm
Pozdrawiam.
http://www.a8team.pl/d2-00-nawiew-dziwn ... vt7788.htm
Pozdrawiam.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Czytałem już Twó temat, ale ja mam inny błąd, chociaż objawy podobne, jak by ta główną klapka od nawieiwu się przycinala, bo jak nie chce wiać to nie wieje z nikad, same klatkę od szyby centralnyntralny i nogi, słychać jak działają.Druss pisze:tomi5 może mój temat Ci jakoś pomoże :
http://www.a8team.pl/d2-00-nawiew-dziwn ... vt7788.htm
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-11-21, 11:37 ]
Siłownik który wymieniales u siebie to jest ten za parownikiem?
Jeśli chodzi o te silniczki, które są pod podszybiem to miałem podobnie. U mnie nie był bezpośredni problem z samym silniczkiem, ale z tym że woda dostała się pomiędzy nim, a tym prętem co są klapy przykręcone. Między nimi jest taki biały plastik, który je łączy ze sobą. Plaskik pękł pod wpływem nagromadzonej rdzy i ośka silnika kręciła się bez poruszania klapą (sama klapa chodziła bez oporów). Po wymianie plastiku nareście poczułem co to znaczy nawiew w samochodzie.
U mnie jest problem z samym silnikiem od klapy która reguluje przepływ powietrza, a mianowicie, przy dłuższej trasie nawiew przestaje dmuchać tak jak jest ustawiony, leci tylko lekko powietrze pomimo tego że sam wentylator chodzi jak oszalaly, i teraz najlepsze w momencie użycia spryskiwaczy na chwilę wszystko wraca do normy, czyli z nawiewów huragan, a po chwili znowu tylko lekki przeciąg :-)
Czy mógłby mi ktoś przesłać schemat , tak.żeby było widać gdzie jest silniczek od klapy sterujacej przepływem powietrza. Moja etka straciła ważność a cofnięcie daty powoduje reset systemu :-)
Czy mógłby mi ktoś przesłać schemat , tak.żeby było widać gdzie jest silniczek od klapy sterujacej przepływem powietrza. Moja etka straciła ważność a cofnięcie daty powoduje reset systemu :-)
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Tu kolego masz wszystko jak na dłoni http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
To dotyczy obiegu zamkniętego i wentylatora nie ma klap sterujących przepływ powietrza123mielony pisze:Tu kolego masz wszystko jak na dłoni http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
Ostatnio zmieniony 26 gru 2012, 00:53 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie przez jakiś czas środkowa lewa strona nawiewów ,/ nawiew na szybę i "środek" (ta część strony kierowcy) pomimo gorących temp. dmuchała na zimno było tak od zeszłej zimy.... latem nie przeszkadzało - wiadomo. Niedawno jednak temperatura z pozostałych była coraz słabsza i słabsza... Postanowiłem się za to zabrać... Po rozebraniu okazało się że nagrzewnice grzały 1/ 4 swojej powierzchni , i któreś klapki swoją drogą szwankowały.. ot i tak
P.S
Nie mniej jednak nikomu nie życzę awarii ogrzewania ... Ja się na tym kompletnie nie znam , natomiast wprawionemu mechanikowi (tak mi się wydaje bo mam do niego zaufanie) rozebranie zajęło bite 8 godzin , zamówienie części , i złożenie kolejne "parę godzin"
Tu też miałem ciekawą przygodę z K-EXem który przez tydzień nie mógł odebrać zamówionej przesyłki od Sprzedającego , po czym po długim oczekiwaniu okazało się że nie przysłał to co chciałem (inne wyjścia z nagrzewnic) !! Po prostu KONGO !!! Jak łatwo policzyć prawie 2 tygodnie jeździłem pożyczonym Sejczento !!
No i najdelikatniejsze nawet chirurgiczne składanie konsoli nie zawsze gwarantuje brak jakichkolwiek uszkodzeń.. (u mnie skończyło się TYLKO połamaniem ozdobnego plastiku drewnopodobnego nad schowkiem)
....NASTRASZYŁEM ....
P.S
Nie mniej jednak nikomu nie życzę awarii ogrzewania ... Ja się na tym kompletnie nie znam , natomiast wprawionemu mechanikowi (tak mi się wydaje bo mam do niego zaufanie) rozebranie zajęło bite 8 godzin , zamówienie części , i złożenie kolejne "parę godzin"
Tu też miałem ciekawą przygodę z K-EXem który przez tydzień nie mógł odebrać zamówionej przesyłki od Sprzedającego , po czym po długim oczekiwaniu okazało się że nie przysłał to co chciałem (inne wyjścia z nagrzewnic) !! Po prostu KONGO !!! Jak łatwo policzyć prawie 2 tygodnie jeździłem pożyczonym Sejczento !!
No i najdelikatniejsze nawet chirurgiczne składanie konsoli nie zawsze gwarantuje brak jakichkolwiek uszkodzeń.. (u mnie skończyło się TYLKO połamaniem ozdobnego plastiku drewnopodobnego nad schowkiem)
....NASTRASZYŁEM ....
Nie, raczej takie rezanko mnie nie przeraża
jak bys napisał że trzeba silnik wyciagać to byś mnie zmartwił bo nie mam warunków na to 
Ale że mamy zimę i mrozy to na razie rozbiorę tylko wentylator troche podszybia i zobaczę klapki od przepływu powietrza, a bardziej silniczki.
Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.
[ Dodano: 2012-12-12, 08:39 ]
Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??
![Obrazek]()


Ale że mamy zimę i mrozy to na razie rozbiorę tylko wentylator troche podszybia i zobaczę klapki od przepływu powietrza, a bardziej silniczki.
Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.
[ Dodano: 2012-12-12, 08:39 ]
Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego w mojej ex po FL-u miałem tak że po użyciu sprysków na szybę na kilka sekund klapki się zamykały żeby cały ten smrodek z płyny nie dostawał się do kabiny.tomi5 pisze:Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.
Jest tam silniczek tylko że on wchodzi w element nr 6.tomi5 pisze:Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??

Jak coś mam 2 komplety silniczków na całą nagrzewnice.