części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Klapki nawiewów i błąd

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

[D2 FL ALL ] Klapki nawiewów i błąd

Post autor: tomi5 » 20 lis 2012, 15:50

Witam, otóż ostatnio zauważyłem że czasami tak jak by klapki od nawiewów, czy to szyba czy centralny czy na nogi potrafią tak jak by same się zamykać, tzn, raz z nawiewów dmucha tak jak powinno a nieraz tylko lekko cos dmucha a wentylator chodzi jak oszalały.

Podpiąłem VAGa i wyszły 2 błędy
65535 - Uszkodzony moduł sterujący sygnał za duży
6396 - Nieznany kod błędu

O który moduł chodzi i gdzie go szukać??

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale bardzo ciężko mi się połączyc VAGiem z klimatyzacją:
VAG 3.11 w ogóle mi sie nie udało
Polski VAG 4.9 połączy sie ale bardzo ciężko i zrywa połaczenie, test wyjść nie jestem w stanie przeprowadzić.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2012, 22:48 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 20 lis 2012, 20:22

tomi5 może mój temat Ci jakoś pomoże :
http://www.a8team.pl/d2-00-nawiew-dziwn ... vt7788.htm

Pozdrawiam.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 20 lis 2012, 23:35

vcds laczy sie bez problemu. Vag sie meczy to fakt.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 21 lis 2012, 11:29

Druss pisze:tomi5 może mój temat Ci jakoś pomoże :
http://www.a8team.pl/d2-00-nawiew-dziwn ... vt7788.htm

Pozdrawiam.
Czytałem już Twó temat, ale ja mam inny błąd, chociaż objawy podobne, jak by ta główną klapka od nawieiwu się przycinala, bo jak nie chce wiać to nie wieje z nikad, same klatkę od szyby centralnyntralny i nogi, słychać jak działają.

[ Dodano: 2012-11-21, 11:37 ]
Siłownik który wymieniales u siebie to jest ten za parownikiem?

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 21 lis 2012, 15:27

Hej, powiem Ci że nie wiem czy to ten bo zleciłem to do zdiagnozowania i wymiany gosciom od klimy.

Rozbierz podszybie, tam później będzie widać te siłowniki, silniczki i niech ktoś Ci przełącza na panelu gdzie ma wiać i obserwuj które chodzą a które nie.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 21 lis 2012, 15:43

Jeśli chodzi o te silniczki, które są pod podszybiem to miałem podobnie. U mnie nie był bezpośredni problem z samym silniczkiem, ale z tym że woda dostała się pomiędzy nim, a tym prętem co są klapy przykręcone. Między nimi jest taki biały plastik, który je łączy ze sobą. Plaskik pękł pod wpływem nagromadzonej rdzy i ośka silnika kręciła się bez poruszania klapą (sama klapa chodziła bez oporów). Po wymianie plastiku nareście poczułem co to znaczy nawiew w samochodzie.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 11 gru 2012, 17:23

U mnie jest problem z samym silnikiem od klapy która reguluje przepływ powietrza, a mianowicie, przy dłuższej trasie nawiew przestaje dmuchać tak jak jest ustawiony, leci tylko lekko powietrze pomimo tego że sam wentylator chodzi jak oszalaly, i teraz najlepsze w momencie użycia spryskiwaczy na chwilę wszystko wraca do normy, czyli z nawiewów huragan, a po chwili znowu tylko lekki przeciąg :-)
Czy mógłby mi ktoś przesłać schemat , tak.żeby było widać gdzie jest silniczek od klapy sterujacej przepływem powietrza. Moja etka straciła ważność a cofnięcie daty powoduje reset systemu :-)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 11 gru 2012, 17:42

Tu kolego masz wszystko jak na dłoni http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 11 gru 2012, 19:37

123mielony pisze:Tu kolego masz wszystko jak na dłoni http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
To dotyczy obiegu zamkniętego i wentylatora nie ma klap sterujących przepływ powietrza
Ostatnio zmieniony 26 gru 2012, 00:53 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
EL JUNIOR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 08 mar 2012, 19:20
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: EL JUNIOR » 11 gru 2012, 20:35

U mnie przez jakiś czas środkowa lewa strona nawiewów ,/ nawiew na szybę i "środek" (ta część strony kierowcy) pomimo gorących temp. dmuchała na zimno było tak od zeszłej zimy.... latem nie przeszkadzało - wiadomo. Niedawno jednak temperatura z pozostałych była coraz słabsza i słabsza... Postanowiłem się za to zabrać... Po rozebraniu okazało się że nagrzewnice grzały 1/ 4 swojej powierzchni , i któreś klapki swoją drogą szwankowały.. ot i tak

P.S

Nie mniej jednak nikomu nie życzę awarii ogrzewania ... Ja się na tym kompletnie nie znam , natomiast wprawionemu mechanikowi (tak mi się wydaje bo mam do niego zaufanie) rozebranie zajęło bite 8 godzin , zamówienie części , i złożenie kolejne "parę godzin"
Tu też miałem ciekawą przygodę z K-EXem który przez tydzień nie mógł odebrać zamówionej przesyłki od Sprzedającego , po czym po długim oczekiwaniu okazało się że nie przysłał to co chciałem (inne wyjścia z nagrzewnic) !! Po prostu KONGO !!! Jak łatwo policzyć prawie 2 tygodnie jeździłem pożyczonym Sejczento !!
No i najdelikatniejsze nawet chirurgiczne składanie konsoli nie zawsze gwarantuje brak jakichkolwiek uszkodzeń.. (u mnie skończyło się TYLKO połamaniem ozdobnego plastiku drewnopodobnego nad schowkiem)

....NASTRASZYŁEM ....

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 12 gru 2012, 08:13

Nie, raczej takie rezanko mnie nie przeraża :) jak bys napisał że trzeba silnik wyciagać to byś mnie zmartwił bo nie mam warunków na to ;)
Ale że mamy zimę i mrozy to na razie rozbiorę tylko wentylator troche podszybia i zobaczę klapki od przepływu powietrza, a bardziej silniczki.

Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.

[ Dodano: 2012-12-12, 08:39 ]
Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??

Obrazek

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 12 gru 2012, 09:42

tomi5 pisze:Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.
Kolego w mojej ex po FL-u miałem tak że po użyciu sprysków na szybę na kilka sekund klapki się zamykały żeby cały ten smrodek z płyny nie dostawał się do kabiny.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 12 gru 2012, 09:49

tomi5 pisze:Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??

Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??
Jest tam silniczek tylko że on wchodzi w element nr 6. :)
Jak coś mam 2 komplety silniczków na całą nagrzewnice.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl