[D2 96 4.2PB ] Swap ukł. hamulcowego
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Najprościej i korzystniej jest założyć zacisk pod tarczę którą masz teraz. I nie koniecznie to będzie wtedy z Q, a np z Porsche, Phantom.
Także najpierw sprawdź wymiary tarczy a później do niej szukaj zacisku.
Inne kombinacje bardzo podnoszą koszty. I lepiej jest wtedy wziąć nowy zestaw np:
http://www.sklep.tgauto.pl/k-sport-big- ... 5x112.html
To w pełni zadowoli każdego kierowcę.
8-)
Także najpierw sprawdź wymiary tarczy a później do niej szukaj zacisku.
Inne kombinacje bardzo podnoszą koszty. I lepiej jest wtedy wziąć nowy zestaw np:
http://www.sklep.tgauto.pl/k-sport-big- ... 5x112.html
To w pełni zadowoli każdego kierowcę.
8-)
Dzięki koledzy za odpowiedz.
Seryjnej tarczy nie chcę a za przyczyną ciągłego problemu z biciem podczas hamowania z większych prędkości. Nie mam ochoty kombinować już z klockami EBC bo tanie nie są. Chcę zrobić swap hebli i wiem że to akurat się sprawdza a i do takiego układu warto zainwestować w porządne klocki, bo już bym nie ryzykował, tylko pewny bym był porządnego hamowania.
Seryjnej tarczy nie chcę a za przyczyną ciągłego problemu z biciem podczas hamowania z większych prędkości. Nie mam ochoty kombinować już z klockami EBC bo tanie nie są. Chcę zrobić swap hebli i wiem że to akurat się sprawdza a i do takiego układu warto zainwestować w porządne klocki, bo już bym nie ryzykował, tylko pewny bym był porządnego hamowania.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego popytaj kolego SID on siedzi na co dzień w przeróbkach układów hamulcowych to coś podpowie podobno dobry chłopak :mrgreen: ,już kilku kolegom na forum pomógł i są zadowoleni.Gabriel pisze:Dzięki koledzy za odpowiedz.
Seryjnej tarczy nie chcę a za przyczyną ciągłego problemu z biciem podczas hamowania z większych prędkości. Nie mam ochoty kombinować już z klockami EBC bo tanie nie są. Chcę zrobić swap hebli i wiem że to akurat się sprawdza a i do takiego układu warto zainwestować w porządne klocki, bo już bym nie ryzykował, tylko pewny bym był porządnego hamowania.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
To zestaw do D3, a kolega Gabriel ma D2 PreFL. Poza tym piszesz, że kombinacje bardzo podnoszą koszty i podajesz zestaw za 7,2k zł, gdzie na zaciskach z Q7 zmieści się w 2,5k zł..Serrgiusz pisze: Inne kombinacje bardzo podnoszą koszty. I lepiej jest wtedy wziąć nowy zestaw np:
http://www.sklep.tgauto.pl/k-sport-big- ... 5x112.html
To w pełni zadowoli każdego kierowcę.
8-)
Koledzy zdecydowałem się na brembo 6 tłoczków z Q7.
Całkowicie sprawne i w dobrym stanie wpadły mi w ręce zaciski przednie, do tego nową tarcze założę i nowe klocki. Myślę że będę zadowolony.
Jedynie czego nie jestem zdecydowany to co z tyłem zrobić. Chyba też przydało by się coś dłubnąć. No i z tyłem słucham propozycji, bo widzę że faktycznie co niektórzy są w temacie, a ja nie mam, jak już zauważyliście, odpowiedniej wiedzy.
Nie zależy mi na "kosmicznych" hamulcach, tylko pewnie hamującym samochodzie.
Całkowicie sprawne i w dobrym stanie wpadły mi w ręce zaciski przednie, do tego nową tarcze założę i nowe klocki. Myślę że będę zadowolony.
Jedynie czego nie jestem zdecydowany to co z tyłem zrobić. Chyba też przydało by się coś dłubnąć. No i z tyłem słucham propozycji, bo widzę że faktycznie co niektórzy są w temacie, a ja nie mam, jak już zauważyliście, odpowiedniej wiedzy.
Nie zależy mi na "kosmicznych" hamulcach, tylko pewnie hamującym samochodzie.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Przeczytaj ten temat: http://www.a8team.pl/topics25/7028.htm Odnośnie tarcz na tył to polecam 3 stronę ;-)