części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] termostat??

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 29 lis 2012, 17:00

Simone331 pisze:A daj screena z wyższego rocznika np. 2001 jak u mnie. Ten co dałej to z preFl.
kolego sprawdziłem tak samo to wygląda ale jak chcesz to zapodam ci screena , zobacz po prawej stronie masz kody literowe silników , sprawdz czy nie ma tam twojego silnika

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 29 lis 2012, 17:04

To coś jest nie tak. Robiłem parę rozrządów w d2 Fl i wszystkie miały taki sam układ jak dałeś screena od d3. Ten co niby dałeś od poliftowego d2 to miałem w 97roku czyli preFl. Może jakieś inne źródło? Chyba że zaraz pójdę do garażu i zrobię fotkę d2 Fl bo akurat kumplowi robię.

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 29 lis 2012, 17:36

Simone331 pisze:To coś jest nie tak. Robiłem parę rozrządów w d2 Fl i wszystkie miały taki sam układ jak dałeś screena od d3. Ten co niby dałeś od poliftowego d2 to miałem w 97roku czyli preFl. Może jakieś inne źródło? Chyba że zaraz pójdę do garażu i zrobię fotkę d2 Fl bo akurat kumplowi robię.
ja tylko mam etke , ale najlepiej zapodaj fotę to będzie wiadomo

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 29 lis 2012, 17:54

Może posłuże się fotką podglądową. To jest silnik AKC 3.7 montowany w d2 Fl z zaznaczoną częścią.

Obrazek

Jutro dorzucę fotkę swojego, na którym bardziej to widać.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2012, 18:25

pasek się suwa troszkę :-P z koła
przynajmniej ja tak robiłem w a6 2.8 a tu na oko tak samo da się
ale nadal stwierdzam że jak się schładza na prędkości to raczej nie to

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 29 lis 2012, 18:33

pepi pisze:pasek się suwa troszkę :-P z koła
przynajmniej ja tak robiłem w a6 2.8 a tu na oko tak samo da się
ale nadal stwierdzam że jak się schładza na prędkości to raczej nie to
No ja palce sobie powykręcałem, a tego ustrojstwa nie udało się wydostać, tylko odrazu blokady i pasek zrzucałem. Na drugi raz tylko przesunę pasek, a może zaoszczędzę trochę czasu dla siebie. :peace:

Gość

Post autor: Gość » 29 lis 2012, 19:06

pepi pisze:ale nadal stwierdzam że jak się schładza na prędkości to raczej nie to
Niebardzo rozumie-sugerujesz że jak temperatura spada podczas jazdy to nie termostat??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2012, 21:35

raczej tak bo wiatr robi za wentylator
jakby termostat to raczej by się cały czas grzał
i nic by nie pomagało

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 29 lis 2012, 21:42

A nie lepiej przy odpalonym silniku na postoju sprawdzić czy i jak wentylatory się włączają?

Gość

Post autor: Gość » 29 lis 2012, 23:11

pepi pisze:raczej tak bo wiatr robi za wentylator
jakby termostat to raczej by się cały czas grzał
i nic by nie pomagało
No dalej sie nie rozumiemy. Termostaty psuja sie w obie strony. Jak sie nie otwiera to sie silnik grzeje a jak sie nie domyka to nie niedogrzewa lub w zaleznosci od uchylenia sie wlasnie schladza w trasie :) Bo w miescie jest mniejsza predkść.

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 30 lis 2012, 01:00

mi się zaciął teromstat i auto tak samo przy wiekszych prędkościach miało dobrą temperaturę przy mniejszych się grzało

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lis 2012, 18:55

kolega piał że jak jedzie 100 to się grzeje a jak jedzie 140 to trzyma normalną temperaturę :-P
jeśli się auto grzeje to działają wentylatory a tu nic nie pisze o tym
więc tak -
-albo termostat zacina się zamyka układ i wtedy to nic nie pomorze
-albo otwiera się i nie domyka i auto wtedy jest nie dogrzane
-jeszcze może być połączenie tych 2 przypadków

najlepiej jest sprawdzić czy jak auto się grzeje to chłodnica jest ciepła
ale w tym przypadku raczej jest ciepła bo auto przy 140 jest schładzane czyli
brak wentylatorów raczej bo jakby działały to by same sgoniły temperaturę
a termostat się otwiera raczej

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 30 lis 2012, 18:57

pepi pisze:kolega piał że jak jedzie 100 to się grzeje a jak jedzie 140 to trzyma normalną temperaturę :-P
jeśli się auto grzeje to działają wentylatory a tu nic nie pisze o tym
więc tak -
-albo termostat zacina się zamyka układ i wtedy to nic nie pomorze
-albo otwiera się i nie domyka i auto wtedy jest nie dogrzane
-jeszcze może być połączenie tych 2 przypadków

najlepiej jest sprawdzić czy jak auto się grzeje to chłodnica jest ciepła
ale w tym przypadku raczej jest ciepła bo auto przy 140 jest schładzane czyli
brak wentylatorów raczej bo jakby działały to by same sgoniły temperaturę
a termostat się otwiera raczej
kolego u mnie był częściowo zamknięty i miałem takie same objawy , chłodnica zimna częściowo nie pamiętam dokładnie czy góra czy dół , wentylatory przy tych prędkościach i temperaturach moim zdaniem nie mają wiele wspólnego

velo12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 22 lip 2012, 17:14
Lokalizacja: Dąbrówka wlkp.

Post autor: velo12 » 30 lis 2012, 20:07

dzięki Panowie za zdjęcia i rysunki. Tak własnie podejrzewałem ze trzeba w rozrządzie grzebać :cry: ! Kiedyś działo mi się tak samo w omie wiec nie myśląc za wiele podejrzewałem termostat! Ale jak opowiem co było to niektórzy popuszcza ze śmiechu!Od razu dodam ze auto kupiłem w sobotę i nie działa mmi w sumie na razie nic poza podstawowymi kontrolkami. Mam jeszcze Corse D i w niej jak uzupełnię płyn chłodniczy to spada do około 2cm poniżej minimum uzupełniam i znowu spada a jak nie uzupełniam to 8 miesięcy tak jest!!Wiec kupując audi spojrzałem ze jest trochę poniżej minimum ale myślę ok,niestety nie ok bo płynu było dużo za mało a w zbiorniczku siedział w jakiś przegrodach wiec dolałem i jest ok!! :oops:
Niema tego złego co by na dobre nie wyszło. Przynajmniej nowy temat opisany wyczerpująco :lol:

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 30 lis 2012, 20:18

A kontrolka o braku płynu nie dyndała na zegarach?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl