[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy
witam wszystkich,
ja mam tipa w kierownicy, auto II polowa 2000roku to tam juz byly montowane, ale cos nie trybi. Rozkrecilem kierownice i wszystko podlaczone, nic nie pourywane. Glupie pytanie :-P co moze byc przyczyna ze nie dziala oprocz tego ze jakis kabelek moze byc przerwany itp...Jest taka mozliwosc ze mozna ta funkcje wlaczyc i wylaczyc VAGiem.? ;-)
ja mam tipa w kierownicy, auto II polowa 2000roku to tam juz byly montowane, ale cos nie trybi. Rozkrecilem kierownice i wszystko podlaczone, nic nie pourywane. Glupie pytanie :-P co moze byc przyczyna ze nie dziala oprocz tego ze jakis kabelek moze byc przerwany itp...Jest taka mozliwosc ze mozna ta funkcje wlaczyc i wylaczyc VAGiem.? ;-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
dzis wstawilem kierownice wszystko podłaczylem wedlug instrukcji z 1 strony no i...
biegi działają jak nalezy ale nie było podswietlenia w kierownicy według instrukcji mialem sie podlaczyc pod mase w kolumnie kierownicy i + z tipa
oczywiscie bylo zasilanie ale ale trzeba bylo zamienic bieguny zeby swiecilo
moze dlatego ze mam kierownice z anglika a jak nie to blad w instrukcji
WAŻNE ŻE DZIAŁA POPRAWNIE 8-)
a teraz druga rzecz pali mi sie ABS i ESP i oczywiście nie mam abs i esp bo sprawdzilem na sniegu wiec LIPA....
narazie nie wiem co z tym zrobic na FISie wyskakuje cos tam abs serwis
czy rozkodowało się tak jak myślałem?? pierwsze co mi przychodzi do głowy to czujnik skretu ze trzeba zaadoptowac wyzerowac vagiem i przejechać sie albo więcej ale sam tego nie ogarne
szukam kogoś z okolic Wawy aby mi pomógł to ogarnąć :-(
biegi działają jak nalezy ale nie było podswietlenia w kierownicy według instrukcji mialem sie podlaczyc pod mase w kolumnie kierownicy i + z tipa
oczywiscie bylo zasilanie ale ale trzeba bylo zamienic bieguny zeby swiecilo
moze dlatego ze mam kierownice z anglika a jak nie to blad w instrukcji
WAŻNE ŻE DZIAŁA POPRAWNIE 8-)
a teraz druga rzecz pali mi sie ABS i ESP i oczywiście nie mam abs i esp bo sprawdzilem na sniegu wiec LIPA....
narazie nie wiem co z tym zrobic na FISie wyskakuje cos tam abs serwis
czy rozkodowało się tak jak myślałem?? pierwsze co mi przychodzi do głowy to czujnik skretu ze trzeba zaadoptowac wyzerowac vagiem i przejechać sie albo więcej ale sam tego nie ogarne
szukam kogoś z okolic Wawy aby mi pomógł to ogarnąć :-(